2023/03/22

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات (فراگیر دهم ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات برای آزمون فراگیر دهم سال ۱۴۰۲ کاملترین منابع تخصصی و عمومی را با پاسخنامه شامل می گردد که داوطلبان آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات با مطالعه این مجموعه کامل می توانند به تمامی سوالات تخصصی و عمومی آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات پاسخگو باشند.
عنوان مجموعه : سوالات مامور تشخیص مالیات
آزمون : فراگیر دهم سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع تخصصی و عمومی
پاسخنامه : تمامی سوالات با پاسخ

سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیاتعرض ادب و احترام خدمت کاربران تاپ سوال که قصد تهیه منبع مطالعاتی خوب برای آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی شغل مامور تشخیص مالیات را دارید انتخاب عالی داشته اید و مطمئن باشید برای شما داوطلبان آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲ کاملترین سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات را ارائه داده ایم که محتویات آن بر اساس منابعی که جهاد دانشگاهی که وظیفه برگزاری آزمون سال ۱۴۰۲ دستگاه های اجرایی را برعهده دارد برنامه ریزی شده است. سوالات آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی هم منبعی بسیار مهم برای داوطلبان این رشته شغلی به شمار می رود.

عنوان شغلی مامور تشخیص مالیات از عناوین سازمان امور مالیاتی که در دهمین آزمون نیرو جذب می نماید برای متقاضیان آن جامع ترین منابع مطالعاتی را ارائه نمودیم که مناسب آزمون مامور تشخیص مالیات می باشد و سعی کنید آنرا برای این آزمون وارد برنامه مطالعاتی و آماده سازی خود نمایید. تاپ سوال برای آزمون فراگیر محصولات بسیار ارزشمندی را عرضه نموده و تا الان داوطلبان زیادی از منابع تدارک دیده شده استقبال نموده اند و مجموعه سوالات مامور تشخیص مالیات هم از این دسته خواهد بود و داوطلبان زیادی استخدام خود در سازمان امور مالیاتی را با این مجموعه رقم خواهند زد.

سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات برای آزمون فراگیر دهم سال ۱۴۰۲

کاملترین منابع تخصصی و عمومی برای آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات

در دو بخش منابع امتحانی آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات را معرفی می نماییم که داوطلبان در آزمون باید به سوالات این دروس پاسخ دهند و با مطالعه نمونه سوالات در نظر گرفته شده حتما با موفقیت این آزمون را پشت سر خواهند گذاشت.

منابع تخصصی آزمون مامور تشخیص مالیات : قانون مالیات های مستقیم ، قانون مالیات بر ارزش افزوده ، اصول حسابداری ، حسابداری صنعتی ، قوانین و مقررات مالی ، اقتصاد خرد و کلان ، مالیه عمومی

منابع عمومی آزمون مامور تشخیص مالیات : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، آشنایی با قوانین و مقررات اداری ، معلومات عمومی ، فناوری اطلاعات ، زبان انگلیسی عمومی ، هوش و توانمندی های ذهنی

سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات / تخصصی با پاسخ تشریحی ویژه فراگیر ۱۴۰۲

سوالات تخصصی مامور تشخیص مالیات را در ابتدا معرفی می نماییم که شامل دروس امتحانی آزمون می باشد و سوالات حاصل رصد آزمون های استخدامی سراسر کشور این عنوان شغلی می باشد و با پاسخنامه خدمتان ارائه شده است.

سوالات قانون مالیات های مستقیم ۱۱۷ عدد

سوالات قانون مالیات بر ارزش افزوده ۱۲۸ عدد

سوالات اصول حسابداری ۱۷۳ عدد

سوالات حسابداری صنعتی ۱۱۵ عدد

سوالات مالیه عمومی ۱۵۰ عدد

سوالات قوانین و مقررات مالی ۷۵ عدد

سوالات اقتصاد خرد و کلان ۲۲۰ عدد

سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات / عمومی با پاسخ

سوالات زبان و ادبیات فارسی ۵۴۵ عدد

سوالات معارف اسلامی ۵۰۵ عدد

سوالات آشنایی با قوانین و مقررات اداری ۲۴۳ عدد

سوالات معلومات عمومی ۳۲۵ عدد

سوالات فناوری اطلاعات ۵۴۳ عدد

سوالات زبان انگلیسی عمومی ۴۷۸ عدد

سوالات هوش و توانمندیهای ذهنی ۴۸۵ عدد

سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات / اصل دفترچه های فراگیر

برای داوطلبان آزمون استخدامی مامور تشخیص مالیات اصل دفترچه های آزمون فراگیر ۹ دوره را با پاسخنامه تشریحی بخش منابع عمومی را در نظر گرفته ایم که تمام سوالات را دربر می گیرد و حتما مورد مطالعه کامل قرار دهید تا با این نوع آزمون ها آشنایی کامل پیدا نمایید حتما به کار شما داوطلبان خواهد آمد پاسخنامه تشریحی این سوالات بیشتر جنبه آموزشی دارد که برای دهمین فراگیر مناسب دیده شده اند. (دفترچه سوالات اولین تا نهمین آزمون فراگیر)


مامور تشخیص مالیات (آزمون فراگیر ۱۴۰۲)

همانطور که ملاحضه می فرمایید بخش های تخصصی و عمومی این مجموعه سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات طبق منابع اعلام شده گردآوری نموده ایم که این خود می تواند در انتخاب منبع کمک بسزایی به شما داوطلبان نماید و قطعا این نمونه سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات داوطلبان را در پاسخگویی به سوالات کمک خواهد نمود و در تمامی محصولات خود سعی می نماییم مناسب ترین قیمت ها را لحاظ نماییم تا همه داوطلبان بتوانند مجموعه را دریافت نمایند.

دانلود سوالات استخدامی مامور تشخیص مالیات ویژه آزمون فراگیر ۱۴۰۲

تضمینی ترین منابع را برای قبولی آزمون فراگیر سازمان امور مالیاتی تجربه نمایید

سازمان امور مالیاتی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی