2023/08/17

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی (ویژه ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مهندسی برق پتروشیمی این بخش شامل اصل نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رشته برق سال های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ به همراه پاسخ تشریحی می باشد که داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی برق پتروشیمی سال ۱۴۰۲ می توانند کاملترین منبع را تجربه نمایند.
عنوان مجموعه : سوالات برق شرکت پتروشیمی
آزمون : مهندسی برق پتروشیمی سال ۱۴۰۲
محتویات : کاملترین منابع تخصصی و عمومی
پاسخنامه : تشریحی

سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمیعرض ادب و احترام به تمامی داوطلبان آزمون های استخدامی که در این بخش از تاپ سوال با شما همراه خواهیم بود تا یکی از کاملترین منابع مطالعاتی رشته های شغلی آزمون شرکت های پتروشیمی کشور را معرفی نماییم که توسط کارگروه تاپ سوال برای آزمون های سال ۱۴۰۲ ارائه شده است. بسته کامل و جامع سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی عنوانی که برای رشته مهندسی برق عرضه گردیده است، البته نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رشته برق قبلا ارائه شده و امروز به مجموعه آپدیت شده آن می پردازیم تا داوطلبان منابع آزمون استخدامی رشته برق پتروشیمی جدید را تجربه نمایند.

تاپ سوال آزمون های پتروشیمی بسیار زیادی را گذرانده است و منابع بسیار کاملی را جهت موفقیت داوطلبان آنها پیشنهاد نموده و خیلی هم توانستند استخدام خود را با منابع استخدامی رشته های شغلی پتروشیمی رقم بزنند و به جهت اینکه دوباره هم به استخدام داوطلبان در شرکت های پتروشیمی کشور رشته مهندسی برق قوت ببخشیم مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی را مورد بازبینی قرار داده ایم و منابعی کارآمدتر و جدیدتر را به منابع استخدامی این رشته افزودیم تا داوطلبان آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۲ شرکت های پتروشیمی بتوانند سوالات استخدامی پتروشیمی قدرتمندتری را مورد مطالعه قرار دهند که از رصد و ارزیابی آزمون های اخیر گلچین شده اند. در ادامه نوشتار مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی برق پتروشیمی، بیشتر به ریز محتویات آن می پردازیم.

مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی / ویژه آزمون های ۱۴۰۲

تجربه جامع ترین نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رشته برق در کشور

منابع عمومی برق پتروشیمی : زبان و ادبیات فارسی ، هوش و استعداد ، مبانی کامپیوتر ، زبان انگلیسی

منابع تخصصی برق – قدرت : مدار ۱ و ۲ ، بررسی سیستم های قدرت ۱ و ۲ ، ماشین ۱ و ۲ ، اندازه گیری الکتریکی ، کنترل
منابع تخصصی برق – الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق و مخابرات : مدار ۱ و ۲ ، مدار منطقی ، اندازه گیری الکتریکی ، الکترونیک ۱ و ۲ ، کنترل ، الکترومغناطیس

نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رشته برق

ابتدا نکاتی را برای مخاطبان این بخش از سایت که در رابطه با نمونه سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی می باشد عرض می نماییم و بعد به تشریح دقیق منابع عمومی، تخصصی و کمکی آزمون استخدامی پتروشیمی رشته برق می پردازیم، تا دانلود سوالات برق پتروشیمی با ما باشید. کاملترین منابع عمومی و تخصصی آزمون استخدامی مورد نظر در اینجا قابل مشاهده می باشد و تلاش فراوانی برای تدارک آنها صورت گرفته است.

تمام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی رشته برق شرکت های پتروشیمی تبریز، آبادان ، پارس ، خوزستان ، مارون ، امیر کبیر، اصفهان ، جم ، شازند و … می توانند این مجموعه کامل تهیه شده توسط تاپ سوال را دریافت و مطالعه نمایند تا با قدرت هر چه بیشتر در این رقابت علمی استخدامی حضور یابند. داوطلبان آزمون های قبل با انتخاب بسته سوالات آزمون استخدامی برق پتروشیمی توانستند زمینه ساز قبولی خود گردند که امیدواریم شما داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ هم با استفاده از این مجموعه بروز شده بتوانید یک خروجی رضایت بخشی را برای خود رقم بزنید.
تاپ سوال یکی از پایگاه های با سابقه تولید منابع استخدامی کشور سالهاست که به رصد آزمون های استخدامی کشور می پردازد و تجربه این همه فعالیت و همین طور قبولشدگان آزمون های اخیر که تاپ سوال را برگزیدند را در تدارک منابع استخدامی خود نقش می دهد تا شما داوطلبان منابعی مطمئن و استانداردی را در دستور کار خود قرار دهید که جزوات و سوالات مهندسی برق شرکت پتروشیمی نمونه ای از این تلاش و نگرش می باشد.

سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی / بخش عمومی

بسته نمونه سوالات عمومی طبق منابعی که برای آزمون های استخدامی پتروشیمی کشور در نظر می گیرند با پاسخنامه طراحی نموده ایم که طی بررسی آزمون های بسیار زیاد پتروشیمی اخیر برگزیده شده اند، این بسته سوالات عمومی رشته برق پتروشیمی برای هر دو گرایش در نظر گرفته شده است که می توانید با مطالعه آن یک پاسخگویی تضمینی را از تاپ سوال در بخش عمومی آزمون شاهد باشید.

۵۴۰ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۰۵ نمونه سوال استخدامی هوش و استعداد

۵۵۳ نمونه سوال استخدامی مبانی کامپیوتر

۴۸۶ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی

سوالات استخدامی مهندسی برق پتروشیمی / تخصصی قدرت

کاملترین بسته نمونه سوالات تخصصی استخدامی برق قدرت را برای آزمون پتروشیمی مشاهده می فرمایید که با پاسخنامه تشریحی این بسته ارائه می شود که حاوی مهم ترین سوالات تخصصی برق پتروشیمی چند سال اخیر می باشد که برای آزمون سال ۱۴۰۲ منبع بسیار دانش افزون محسوب می گردد.

۱۰۸ سوال تخصصی مدار ۱ و ۲

۱۲۵ سوال تخصصی بررسی سیستم های قدرت ۱ و ۲

۱۳۲ سوال تخصصی ماشین ۱ و ۲

۸۵ سوال تخصصی اندازه گیری الکتریکی

۱۲۸ سوال تخصصی کنترل

سوالات استخدامی مهندسی برق پتروشیمی / تخصصی الکترونیک

همانند بسته مطالعاتی گرایش قدرت برای آزمون بخش الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق و مخابرات هم یکی از پرمحتواترین منابع مطالعاتی را با پاسخ تشریحی منتشر نمودیم تا داوطلبان این گرایش های رشته مهندسی برق هم در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جامع ترین منبع تخصصی را تجربه نمایند.

۱۰۸ سوال تخصصی مدار ۱ و ۲

۱۷۸ سوال تخصصی مدار منطقی

۱۳۲ سوال تخصصی الکترونیک ۱و ۲

۸۵ سوال تخصصی اندازه گیری الکتریکی

۱۲۸ سوال تخصصی کنترل

۱۲۰ سوال تخصصی الکترومغناطیس

سوالات آزمون استخدامی شرکت های پتروشیمی دوره های قبل

تعدادی از دفترچه سوالات آزمون های استخدامی شرکت های پتروشیمی در بخش اختصاصی را با پاسخنامه تشریحی در نظر گرفته ایم که خیلی می تواند برای آزمون پیش رو حائز اهمیت باشد و بهتر و قوی تر به پاسخگویی سوالات تخصصی آزمون پتروشیمی سال ۱۴۰۲ خواهید پرداخت.

اصل سوالات آزمون استخدامی شرکت های پتروشیمی کشور / سال های ۸۴ – ۸۵ – ۸۷ – ۸۹

جزوات آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی رشته برق / عمومی و تخصصی

جهت هر چه بهتر پاسخگویی داوطلبان آزمون رشته برق پتروشیمی جامع ترین درسنامه های منابع عمومی آزمون که عبارتند از زبان و ادبیات فارسی، هوش و استعداد، مبانی کامپیوتر و زبان انگلیسی که توسط تاپ سوال گردآوری شده اند که حاوی با ارزش ترین نکات آموزشی مختص آزمون می باشند.

و اما بخش تخصصی که برای چند تا از دروس مهم توانسته ایم درسنامه های تخصصی استخدامی از رصد نکات آزمون های برق پتروشیمی تولید نماییم که بسیار جزواتی پرمحتوا و ارتقاء دهنده دانش تخصصی داوطلبان به شمار می روند که بدین شرح هستند :

۲۲۰ صفحه درسنامه مدارهای الکتریکی

۹۲ صفحه درسنامه ماشین های الکتریکی

۹۵ صفحه درسنامه الکترومغناطیس

۲۰۰ صفحه درسنامه بررسی سیستم های قدرت

۱۲۸ صفحه درسنامه کنترل


مهندسی برق شرکت پتروشیمی / آزمون ۱۴۰۲

همانطور که ملاحضه فرمودید آنچه که برای موفقیت یک داوطلب در آزمون استخدامی مهندسی برق پتروشیمی نیاز بوده را طی یک بسته به نام سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی ارائه نمودیم و حتی تصمیم گرفتیم هدیه ای را برای عزیزان در نظر بگیریم که دیگر بابت تهیه این سوالات هزینه نپردازند و آن هم اصل دفترچه سوالات آزمون های فراگیر دولتی می باشد که با پاسخنامه تشریحی از تاپ سوال بعنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

۹ دوره از آزمون های فراگیر با پاسخنامه تشریحی از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ | هدیه تاپ سوال

دیگر در رابطه با ارزشمند بودن این مجموعه فوق کامل جزوات و سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی سخنی باقی نمی ماند و اگر قبولی در آزمون پیش رو شرکت های پتروشیمی رشته برق را می خواهید تجربه نمایید، مطالعه یک چنین مجموعه ای را به شما داوطلبان پیشنهاد می نماییم.

نکته : داوطلبان این گرایش های رشته برق آزمون پتروشیمی می توانند سوالات خود را از بخش پایین اقدام به دریافت نمایند که سوالات بخش عمومی، دفترچه ها، جزوات عمومی و تخصصی همراه با هر یک از بسته های تخصصی قابل دریافت می باشد.

دانلود جامع ترین سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت پتروشیمی ۱۴۰۲

مطالعه کاملترین جزوات و نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رشته برق

39500 تومان – برق قدرت

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی