2023/07/31

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی (آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک پتروشیمی ارائه شده برای داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ شامل تمامی نمونه سوالات آزمون های استخدامی پتروشیمی رشته مکانیک از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۱ می باشد که با پاسخ تشریحی بسیار کامل و مناسب است.
عنوان مجموعه : سوالات مکانیک پتروشیمی
آزمون : سال ۱۴۰۲ مکانیک پتروشیمی
محتویات : منابع کامل عمومی و تخصصی
پاسخنامه : تشریحی

در این بخش از سایت، تیم تولید منابع آموزشی تاپ سوال به معرفی یکی از مجموعه های مهم آزمون های استخدامی پتروشیمی کشور پرداخته و داوطلبان می توانند کاملترین مجموعه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی را در دستور کار خود قرار دهند که قطعا قوی ترین منابع آزمون استخدامی مهندسی مکانیک پتروشیمی را پوشش داده است که جهت آزمون های این شرکت ها در سال ۱۴۰۲ مورد بروزرسانی قرار گرفته و قطعا افزایش توان علمی هر داوطلبی را به همراه خواهد داشت که بر اساس آزمون های استخدامی مهندسی مکانیک پتروشیمی زیادی تدارک گشته است.

تاپ سوال همراهی همیشگی برای داوطلبان آزمون های استخدامی پتروشیمی سراسر کشور می باشد و با فراخوان هر آزمون، بر مبنا منابع امتحانی رشته مکانیک پتروشیمی اعلامی اقدام به رصد منابع کمک آموزشی می نماید، نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رشته مکانیک که در این بخش شاهد آن هستید از جدیدترین نمونه سوالات بخش های آزمون برخوردار می باشد تا تجربه تضمینی ترین بسته مطالعاتی آزمون استخدامی مهندسی مکانیک پتروشیمی نصیب داوطلبان و مخاطبان گردد که در ادامه به تمامی بخش های این منبع اشاره می نماییم.

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی / آزمون های سال ۱۴۰۲

نمونه سوالات آزمون استخدامی پتروشیمی رشته مکانیک – تاپ سوال

نکته : تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت های پتروشیمی تبریز ، آبادان ، پارس ، خوزستان ، مارون ، اصفهان ، شازند ، جم و … می توانند مجموعه سوالات این بخش را دریافت و آنرا مورد مطالعه قرار دهند و شاهد بهبود دانش و توان علمی خود باشند. تمامی این منابع آزمون استخدامی با تلاش بسیار زیاد تدارک دیده شده اند که منابع تخصصی و عمومی آزمون های استخدامی سال های قبل برای داوطلبان به همراه پاسخ آماده می باشد.

منابع تخصصی آزمون پتروشیمی رشته مکانیک : ترمودینامیک ، سیالات ، انتقال حرارت ، استاتیک ، مقاومت مصالح ، دینامیک و ارتعاشات

منابع عمومی آزمون پتروشیمی رشته مکانیک : زبان و ادبیات فارسی ، هوش و استعداد ، مبانی کامپیوتر ، زبان انگلیسی

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی / تخصصی ویژه ۱۴۰۲

سوالات تخصصی استخدامی مهندسی مکانیک پتروشیمی این بسته دربردارنده اصل سوالات سال های اخیر این رشته از شرکت های پتروشیمی کشور که تماما با پاسخنامه کاملا تشریحی عرضه شده و برای این آزمون شرکت پتروشیمی بسیار مناسب محسوب می شود که جزئیات آن مشخص است. این مجموعه تخصصی برای داوطلبان بسیار مهم به شمار می رود و تمامی درس های این آزمون را شامل می گردد.

۳۰۰ سوال ترمودینامیک، انتقال حرارت و سیالات

۱۶۰ سوال استاتیک و مقاومت مصالح

۲۴۰ سوال دینامیک و ارتعاشات

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی / عمومی ویژه ۱۴۰۲

حاصل بررسی آزمون های استخدامی شرکت های پتروشیمی چند سال اخیر را می توانید با استفاده از این بسته سوالات عمومی با پاسخنامه استفاده نمایید که قطعا فراگیری از طریق یک چنین محتویاتی شما را به مرز حداکثر آمادگی علمی آزمون خواهد رساند. داوطلبان با مطالعه این نمونه سوالات آزمون های استخدامی سال های قبل می توانند نتیجه قبولی را در بخش عمومی آزمون شاهد باشند.

سوالات زبان و ادبیات فارسی (۵۵۸ عدد)

سوالات مبانی کامپیوتر (۵۶۷ عدد)

سوالات زبان انگلیسی (۴۸۶ عدد)

سوالات هوش و استعداد (۴۸۸ عدد)

جزوات استخدامی مهندسی مکانیک پتروشیمی / تخصصی

تاپ سوال تمامی پیش بینی های لازم مطالعاتی داوطلبان را به عمل آورده و این بسته ای که مربوط به درسنامه های آموزشی آزمون رشته مهندسی مکانیک پتروشیمی می باشد را حتما تحت مطالعه خود قرار دهید که پاسخگویی به بخش تخصصی سوالات آزمون پیش رو صددرصدی است. این درسنامه ها داوطلبان را در مطالعه منابع تخصصی یاری خواهد نمود و باعث می گردد که داوطلبان با دانش کامل در آزمون به سوالات پاسخگو باشند.

جزوه آموزشی ترمودینامیک / ۳۱۸ صفحه

جزوه آموزشی مکانیک سیالات / ۱۳۴ صفحه

جزوه آموزشی انتقال حرارت / ۱۷۶ صفحه

جزوه آموزشی مقاومت مصالح / ۱۲۰ صفحه

جزوه آموزشی استاتیک / ۵۰ صفحه

جزوه آموزشی ارتعاشات / ۱۱۵ صفحه

جزوه آموزشی دینامیک / ۲۳۲ صفحه

جزوات استخدامی مهندسی مکانیک پتروشیمی / عمومی

همانطور که برای بخش تخصصی کاملترین ها را اختصاص داده ایم برای بخش عمومی هم درسنامه هایی بسیار ارزشمند که حاصل تلاش فراوان می باشد و تمامی منابع امتحانی آزمون شرکت پتروشیمی را شامل می گردد ارائه شده است. این درسنامه ها با بررسی کامل آزمون های استخدامی برگزار شده سال های قبل تدارک دیده شده اند که برای آزمون های جدید بسیار مناسب هستند.

۱۳۶ صفحه درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۲۴۸ صفحه درسنامه استخدامی مبانی کامپیوتر

۱۴۰ صفحه درسنامه استخدامی زبان انگلیسی

۱۰ صفحه درسنامه استخدامی هوش و استعداد

سوالات آزمون استخدامی شرکت های پتروشیمی سالهای قبل

علاوه بر تکمیل بخش های عمومی و تخصصی آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی این تصمیم را گرفته ایم تعدادی از دفترچه آزمون های سال های گذشته را هم به مجموعه مطالعاتی داوطلبان نیز اضافه نماییم تا با آشنایی کامل به آزمون بپردازید.

سوالات آزمون شرکت های پتروشیمی / سال های ۸۴ ، ۸۵ ، ۸۷ ، ۸۹ + پاسخنامه تشریحی


آزمون استخدامی مکانیک پتروشیمی سال ۱۴۰۲

مطمئن باشید این تعداد محتویات در یک مجموعه کامل را در جاهای دیگر کمتر مشاهده خواهید نمود، ما همواره تلاش داریم تا شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن به مقصود خود دست یابید. این مجموعه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی حتما کامل ترین مجموعه موجود در کشور است و ما با بررسی تمامی سایت های مشابه سعی در تولید کاملترین و مفیدترین مجموعه ممکن را داشته ایم که امیدواریم خروجی آن موفقیت و استخدام شما عزیزان باشد، بنابراین این مجموعه جامع را از دست ندهید و آنرا جزو برنامه مطالعاتی خود قرار دهید.

دانلود سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت پتروشیمی جهت آزمون ۱۴۰۲

کاملترین منابع استخدامی رشته مکانیک پتروشیمی / تخصصی و عمومی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی