2023/12/11

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری (کاملترین منبع آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری شامل اصل سوالات آزمون های استخدامی کشور می باشد که با پاسخنامه برای داوطلبان آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال ۱۴۰۲ ارائه شده است و قطعا کسب نتیجه با مطالعه این نوع نمونه سوالات برای داوطلبان حتمی خواهد بود.
نام مجموعه : سوالات استخدامی ریاست جمهوری
آزمون : استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۲
محتویات : منابع کامل آزمون با پاسخ

بار دیگر تاپ سوال در یکی از بخش های خود قصد دارد داوطلبان یکی از آزمون های استخدامی مهم کشور را به کاملترین منابع مطالعاتی حال حاضر مجهز نماید که آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری مدنظر ما می باشد و برای داوطلبان هم پرمحتواترین بسته سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری را منتشر نموده ایم. آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری از آن دست آزمون هایی می تواند که داوطلبان زیادی به خود خواهد دید که گفته شده برخی از نهادهای علمی – تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری این پذیرش را انجام می دهند و جهت بهبود و رشد توان علمی داوطلبان جامع ترین منابع آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را پیشنهاد نموده ایم که امیدواریم یک خروجی رضایت بخشی را با آن رقم بزنید.

اگر بخواهیم به شرایط استخدام نهاد ریاست جمهوری آزمون ۱۴۰۲ اشاره ای داشته باشیم اینکه شرایط این استخدام با دیگر آزمون های دولتی چندان تفاوتی ندارد و مدرک تحصیلی داوطلبان شرکت کننده در آزمون نهاد ریاست جمهوری، کارشناسی و بالاتر می باشد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در رابطه با شرایط استخدام، رشته های استخدامی و … باید دفترچه راهنما استخدام نهاد ریاست جمهوری سال ۱۴۰۲ منتشر شده را مورد مطالعه قرار دهید. تاپ سوال با نمونه سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری که حاوی کارآمدترین منابع استخدامی ریاست جمهوری می باشد برای آزمون پیش رو در نظر گرفته، معتقد است که شما بعنوان یک نیروی انسانی نهاد ریاست جمهوری در بخش های چون امور دفتری و اداری پذیرش خواهید شد.

سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

کاملترین نمونه سوالات و درسنامه برای آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری

مجموعه سوالات آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری را در چهار بخش خدمتتان تشریح خواهیم نمود که هر کدام از آنها نقش بسیار تعیین کننده ای می توانند در امر قبولی و استخدام شما داوطلبان در نهاد ریاست جمهوری ایفاء نمایند که بعنوان نمونه بخش دفترچه های فراگیر و همین طور نمونه سوالات عمومی و … که از پاسخنامه های استانداردی برخوردار هستند که آمادگی مورد نیاز هر داوطلبی را جهت کسب قبولی فراهم می نمایند.

سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری / منابع ۱۴۰۲

این تعداد نمونه سوالات عمومی که برای آزمون نهاد ریاست جمهوری مشاهده می فرمایید حاصل زحمات و تلاش تیم تاپ سوال طی رصد و بررسی آزمون های استخدامی مهم و بزرگ کشور در ۱۰ سال اخیر است که می توانید پرتکرارترین سوالات این بخش آزمون ها را با پاسخنامه شاهد باشید و مطمئن هستیم که اگر داوطلبی این بسته را مورد مطالعه قرار دهد به ۴۰ درصد بخش عمومی آزمون که ارزش وزنی در نظر گرفته شده و بر مبنا آن دیگر مراحل استخدام داوطلب مورد ارزیابی قرار می گیرد یک پاسخگویی تضمینی خواهید داشت.

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی ۵۴۳ عدد

نمونه سوالات احکام و معارف اسلامی ۵۰۸ عدد

نمونه سوالات مهارت های کامپیوتر ۵۵۲ عدد

نمونه سوالات ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۷ عدد

نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی ۴۸۴ عدد

نمونه سوالات هوش و توانمندیهای عمومی ۴۸۷ عدد

نمونه سوالات اطلاعات عمومی ۳۲۵ عدد

دفترچه های استخدامی فراگیر در ۱۰ دوره / از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲

از آنجاییکه مجری برگزاری این ۱۰ دوره از آزمون های فراگیر دولتی سازمان سنجش کشور بوده و این آزمون ریاست جمهوری هم توسط این سازمان برگزار می گردد. داوطلبان اگر این سوالات اصل و استاندارد که با پاسخنامه کاملا تشریحی ارائه گشته را مورد مطالعه قرار دهند از یک آشنایی کامل با منابع عمومی آزمون برخوردار خواهند شد که این دفترچه ها دروس هفت گانه عمومی را شامل می شوند و در کل ۱۲۰۰ سوال عمومی استاندارد دولتی تجربه می نمایند.

اصل سوالات اولین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۴

اصل سوالات دومین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۴

اصل سوالات سومین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۵

اصل سوالات چهارمین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۶

اصل سوالات پنجمین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۷

اصل سوالات ششمین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۷

اصل سوالات هفتمین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۸

اصل سوالات هشتمین آزمون فراگیر دولتی / ۱۳۹۹

اصل سوالات نهمین آزمون فراگیر دولتی / ۱۴۰۱

اصل سوالات دهمین آزمون فراگیر دولتی / ۱۴۰۲

درسنامه های منابع عمومی جهت قبولی آزمون ریاست جمهوری

یکی از بسته های کاملا دانش افزون در بخش دروس عمومی را می توانید با این بخش تاپ سوال تجربه داشته باشید که تمامی نکات و آموزش های لحاظ شده در این جزوات استخدامی آزمون نهاد ریاست جمهوری با بررسی و شناسایی نقاط سوال خیز آزمون های استخدامی مهم کشور حاصل شده اند.

درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۶ صفحه

درسنامه استخدامی احکام و معارف اسلامی ۵۱ صفحه

درسنامه استخدامی مهارت های کامپیوتر ۲۵۲ صفحه

درسنامه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۱۴۲ صفحه

درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه

سوالات و جزوات عقیدتی و معارف آزمون نهاد ریاست جمهوری

بیش از ۱۹۰۰ نمونه سوال عقیدتی سیاسی، معارف و اطلاعات عمومی با پاسخنامه

درسنامه جامع و کامل کمک آموزشی بخش عقیدتی سیاسی و معارف ویژه آزمون نهاد ریاست جمهوری


منابع استخدامی نهاد ریاست جمهوری ۱۴۰۲

تاپ سوال بعنوان بانک دانلود نمونه سوالات آزمون های استخدامی سال های زیادی در زمینه انتشار جامع ترین منابع استخدامی کشور مشغول به فعالیت می باشد و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا به همه داوطلبان آزمون های استخدامی بپردازد و انتشار بسته سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری حاصل همین نگرش می باشد تا متقاضیان استخدام در ریاست جمهوری بتوانند به میزان آمادگی خود جهت شرکت در آزمون سال ۱۴۰۲ بیفزایند.

تاپ سوال با انتشار منابع استخدامی اصل و استاندارد در طی این فعالیت توانسته نام خود در بین برترین های حوزه انتشار منابع علمی استخدامی قرار دهد که وجود نمادهای اعتماد الکترونیکی معتبر و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال خود نیز گواه اصالت و اطمینان تاپ سوال می باشند و باعث می گردد تمامی مجموعه های کمک آموزشی و به خصوص مجموعه نمونه سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری با یک تضمین مطمئن جهت دانلود فراهم گردند. همانطور که ملاحضه فرمودید تمام تلاش خود را در ارائه کاملترین عناوین جزوات و سوالات نهاد ریاست جمهوری جهت آزمون ۱۴۰۲ به خرج داده ایم.

دانلود جامع ترین سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری از تاپ سوال

جزوات و سوالات آزمون ریاست جمهوری این پایگاه زمینه ساز قبولی آزمون ۱۴۰۲

نهاد ریاست جمهوری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی