2022/02/16

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی هنرآموز صنایع غذایی آموزش و پرورش (۱۴۰۱)

سوالات استخدامی هنرآموز صنایع غذایی آموزش و پرورشهر رشته شغلی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش داوطلبان زیادی را به خود می بیند و عناوین هنرآموزها همیشه با استقبال خوب و زیادی روبرو بوده اند و حتما در آزمون سال ۱۴۰۱ هم روال اینگونه است. در این بخش برای داوطلبان مجموعه سوالات استخدامی هنرآموز صنایع غذایی آموزش و پرورش را معرفی داریم که در آزمون های قبلی هم به کار اکثر شرکت کنندگان آمد و حالا جهت آزمون جدید این منابع آزمون استخدامی هنرآموز صنایع غذایی مورد بروزرسانی قرار گرفته و می تواند نتیجه مورد نظر داوطلبان را در این رقابت رقم زند.

تاپ سوال در ارائه مجموعه سوالات آزمون استخدامی هنرآموز صنایع غذایی و همین طور دیگر منابع تمام تلاش خود را بکار برده تا پرتکرارترین و اصلی ترین نمونه سوالات را که در سال های اخیر برگزار گردیده اند طی این مجموعه عرضه نماید و داطلبان در رشته هنرآموز صنایع غذایی حتما با استفاده از این منابع که جزئیات آن را در ادامه خواهیم گفت می توانند قبولی بخش آزمون کتبی را نصیب خود نمایند. اصل دفترچه های آزمون آموزش و پرورش و فراگیر برگزار شده در بخش عمومی و درسنامه هایی که با بررسی همین آزمون ها طراحی شده اند از عناوین مهم این مجموعه استخامی هنرآموز صنایع غذایی به شمار می رود.

سوالات استخدامی هنرآموز صنایع غذایی آموزش و پرورش / آزمون ۱۴۰۱

منابع استخدامی هنرآموز صنایع غذایی در بخش های عمومی و تخصصی

بخش عمومی هنرآموز صنایع غذایی : معارف اسلامی، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)، هوش و توانمندی های عمومی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

بخش تخصصی هنرآموز صنایع غذایی : فرآورده های گیاهی، میکروبیولوژی مواد غذایی و عملیات، اصول صنایع غذایی، ماشین های صنایع غذایی، فرآورده های دامی

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش هنرآموز صنایع غذایی طبق محتویاتی که در بخش زیر اعلام می شود برای دانلود داوطلبان ارائه می گردد و قطعا نتیجه لازم را با این منابع در بخش های مربوطه آزمون از آن خود خواهید نمود.

سوالات استخدامی هنرآموز صنایع غذایی آموزش و پرورش / عمومی

برای هر یک از دروس بخش عمومی آزمون استخدامی صنایع غذایی آموزش و پرورش بیشترین تعداد اصل نمونه سوالات را با پاسخنامه عرضه داشته ایم که با مطالعه تمامی آنها می توانید به بالاترین حد آمادگی در این بخش دست یابید.

سوالات زبان و ادبیات فارسی / ۶۴۵ عدد

سوالات استخدامی معارف اسلامی / ۶۲۷ عدد

سوالات استخدامی فناوری اطلاعات / ۷۳۸ عدد

سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی / ۶۱۷ عدد

سوالات استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی / ۷۵۳ عدد

سوالات استخدامی اطلاعات عمومی / ۳۲۵ عدد

سوالات استخدامی هوش و توانمندی / ۵۴۴ عدد

دفترچه های سوالات استخدامی هنرآموز صنایع غذایی / ویژه ۱۴۰۱

این دفترچه ها که یکی از آنها برای بخش تخصصی می باشد و بقیه دفترچه های استخدامی هنرآموز صنایع غذایی مربوط بخ بخش عمومی سوالات است که مطالعه آنها قطعا در آشنایی با اصل سوالات نقشی بسیار تعیین کننده دارند.

دفترچه سوالات تخصصی هنرآموز صنایع غذایی – ۸۹

دفترچه سوالات آزمون هنرآموز صنایع غذایی با پاسخ – ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹

دفترچه سوالات آزمون هنرآموز صنایع غذایی با پاسخ تشریحی – ۹۴ ، ۹۵

دفترچه سوالات آزمون هنرآموز صنایع غذایی با پاسخ تشریحی – ۹۶ ، ۹۷ 

اصل سوالات آزمون ۱ فراگیر با پاسخ تشریحی – ۹۴

اصل سوالات آزمون ۲ فراگیر با پاسخ تشریحی – ۹۴

اصل سوالات آزمون ۳ فراگیر با پاسخ تشریحی – ۹۵

اصل سوالات آزمون ۴ فراگیر با پاسخ تشریحی – ۹۶

اصل سوالات آزمون ۵ فراگیر با پاسخ تشریحی – ۹۷ 

درسنامه های آزمون استخدامی هنرآموز صنایع غذایی

علاوه بر بخش نمونه سوالات آزمون هنرآموز صنایع غذایی تعدادی درسنامه که تاثیر آن را در نتیجه گیری آزمون های قبلی شاهد بوده ایم را برای آزمون سال ۱۴۰۱ این رشته هنرآموز به داوطلبان پیشنهاد داریم و در برنامه مطالعاتی خود این جزوات را از اولویت ها بدانند.

۱۳۶ صفحه درسنامه زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه درسنامه احکام و معارف اسلامی

۲۴۷ صفحه درسنامه مهارت های کامپیوتر

۱۴۱ صفحه درسنامه ریاضی و آمار مقدماتی

۱۴۰ صفحه درسنامه زبان انگلیسی عمومی

۱۰ صفحه درسنامه هوش و توانمندی


آزمون هنرآموز صنایع غذایی / منابع قبولی

پایگاه های معتبر ارائه کننده منابع استخدامی در کشور تعدادشان محدود می باشد و تعدادی کمی از آنها مجوزهای لازم این فعالیت را دارند و تاپ سوال بعنوان یکی از معتبرترین آنها در این بخش عرضه مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی هنرآموز صنایع غذایی آموزش و پرورش را دستور کار قرار داد تا داوطلبان این رشته شغلی بتوانند نهایت بهره را از بروزترین منابع مطالعاتی ببرند. در تدارک منابع آزمون استخدامی هنرآموز صنایع غذایی سعی شده است از جدیدترین نمونه سوالات استفاده شود تا منبع آپدیت شده را برای دانلود منتشر نماییم.

این پایگاه به تمامی منابع رشته های شغلی آزمون آموزش و پرورش پرداخته است و هر کدام از آنها طی این سال های زمینه ساز قبولی در آزمون کتبی داوطلبان شده اند و با آزمون های جدید، این مجموعه ها هم بروز می شوند که برای هنرآموز صنایع غذایی این رویه هم صورت گرفته است.

دانلود سوالات استخدامی هنرآموز صنایع غذایی آموزش و پرورش ویژه سال ۱۴۰۱

نمونه سوالات، جزوات و دفترچه ها در مجموعه مطالعاتی هنرآموز صنایع غذایی

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی