2023/12/09

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی وزارت دفاع (کاملترین منبع سوالات برای ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی وزارت دفاع یک مجموعه بسیار کامل برای داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ می باشد که تمامی منابع به همراه پاسخنامه هستند و داوطلبان آزمون استخدامی وزارت دفاع با مطالعه یک چنین منابع کامل می توانند در آزمون مربوطه نتیجه لازم ا کسب نمایند.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی وزارت دفاع
آزمون : استخدامی وزارت دفاع سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع کامل با پاسخنامه

سوالات استخدامی وزارت دفاع این بخش از وب سایت تاپ سوال به معرفی منبع مطالعاتی بسیار جامع در رابطه با آزمون استخدامی وزارت دفاع اختصاص دارد که متقاضیان استخدام در این ارگان نظامی می توانند یک تجربه خوب را با تاپ سوال که بعنوان مرجع ارائه جامع ترین بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی می باشد داشته باشند. بسته سوالات استخدامی وزارت دفاع حاوی کاملترین نمونه سوالات استخدامی که برای آزمون وزارت دفاع بسیار کارساز خواهند بود می باشد و در کنار این نمونه سوالات داوطلبان می توانند درسنامه های بخش منابع عمومی آزمون استخدامی وزارت دفاع را هم مورد مطالعه قرار دهند که پاسخگویی تضمینی این بخش را از تاپ سوال شاهد باشید چونکه از کارایی منابع استخدامی وزارت دفاع منتشر شده تردیدی نداریم.

از آنجاییکه داوطلبان آزمون های استخدامی ارگان های نظامی با مباحث بخش عقیدتی سیاسی می بایست آشنایی داشته باشند سعی کردیم علاوه بر منابع کتبی آزمون یک مجموعه کاملا دانش افزون این بخش را هم به بسته سوالات وزارت دفاع بیفزاییم تا دریافت کنندگان این مجموعه با حداکثری آمادگی لازم در این رقابت شرکت نمانید که در ادامه در رابطه با سوالات استخدامی وزارت دفاع و یک معرفی مختصر از وزارت دفاع با شما خواهیم بود.

سوالات استخدامی وزارت دفاع / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

کاملترین منابع ویژه داوطلبان آزمون استخدامی وزارت دفاع

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعنوان یکی از وزارتخانه های ایران که وظیفه مجهز نمودن نیروهای دفاعی و پشتیبانی برای مقابله تهدیدات را برعهده دارد. وزارت دفاع ملی تا سال ۶۳ نام این وزارتخانه بوده و بعد به نام وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تغییر یافت.
سازمان صنایع دفاع، سازمان صنایع هوایی، سازمان صنایع دریایی، موسسه آموزشی صنایع دفاعی، سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و … از جمله سازمان های وابسته به وزارت دفاع محسوب می گردند.

البته معرفی محتصری در مورد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح داشته ایم و این وزارتخانه توضیحاتی بیشتری را می طلبد و به این مقدار از آن بسنده می نماییم. حالا می پردازیم به نمونه سوالات استخدامی وزارت دفاع که چند بخش را در نظر گرفته ایم.

سوالات استخدامی وزارت دفاع (منابع آزمون ۱۴۰۲ + پاسخنامه)

یک بسته کامل نمونه سوالات عمومی استخدامی را برای داوطلبان آزمون وزارت دفاع پیش بینی نموده ایم که هر نوع سوال ممکن مطرح شده را داراست و داوطلبان کافیست یک مطالعه با دقت را داشته باشند تا پاسخگویی خود را به این بخش آزمون استخدامی وزارت دفاع به مرز حداکثری برسانید.

نمونه سوالات احکام و معارف اسلامی ۵۰۷ عدد

نمونه سوالات مهارت های کامپیوتر ۵۴۸ عدد

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی ۵۴۳ عدد

نمونه سوالات ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۸ عدد

نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی ۴۸۳ عدد

نمونه سوالات هوش و توانمندیهای عمومی ۴۸۶ عدد

نمونه سوالات اطلاعات عمومی ۳۲۵ عدد

نمونه سوالات استخدامی وزارت دفاع (دفترچه های فراگیر)

دفترچه های در نظر گرفته شده این منبع مطالعاتی مربوط می شود به ۱۰ دوره از سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی که تمامی سوالات این دفترچه های استخدامی با پاسخنامه تشریحی عرضه شده است که تیم تاپ سوال این پاسخنامه ها را گردآوری نموده اند تا نکات آموزشی هر سوال نمایان باشد.

سوالات اولین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۴

سوالات دومین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۴

سوالات سومین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۵

سوالات چهارمین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۶

سوالات پنجمین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۷

سوالات ششمین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۷

سوالات هفتمین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۸

سوالات هشتمین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۳۹۹

سوالات نهمین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۴۰۱

سوالات دهمین آزمون فراگیر دولتی / سال ۱۴۰۲

درسنامه های استخدامی آزمون وزارت دفاع (منابع ۱۴۰۲)

مطالعه این درسنامه استخدامی برای داوطلبان آزمون های استخدامی مختلف خیلی کارآمد بوده و توانسته اند توان علمی خود را در این دروس مهم بهبود ببخشند و حال مطالعه این مجموعه با ارزش که ارزیابی آزمون های متعدد حاصل شده است را به شما داوطلبان آزمون وزارت دفاع پیشنهاد می نماییم.

درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۵ صفحه

درسنامه استخدامی احکام و معارف اسلامی ۵۱ صفحه

درسنامه استخدامی مهارت های کامپیوتر ۲۵۰ صفحه

درسنامه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۱۴۱ صفحه

درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه

بسته ویژه برای آزمون استخدامی وزارت دفاع (جهت قبولی)

درسنامه کمک آموزشی بخش عقیدتی سیاسی با مواردی چون عقیدتی سیاسی ولایت فقیه، مجلس خبرگان، احکام، نماز، روزه، فروع دین، زکات و کتاب شناسی اسلام، شناخت مسائل روز و …

بیش از ۱۴۰۰ نمونه سوال با پاسخنامه در رابطه با اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی، معارف و گزینش


تمامی آنچه که بعنوان منبع مطالعاتی می تواند برای داوطلبان نیاز محسوب گردد در بسته سوالات استخدامی وزارت دفاع گردآوری نموده ایم و داوطلبان آزمون وزارت دفاع می توانند یک انتخاب هدفمند و بهینه در راستای استخدام حتمی خود در بخش کتبی این آزمون داشته باشد.

تاپ سوال بعنوان یکی از باسابقه های این حوزه کاری همیشه تلاش نموده، محصولات با کیفیت و کمیت که مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد را ارائه نماید تا داوطلبان دیگر به سراغ منابع مطالعاتی بی نام و نشان نباشند و در این بخش یکی از جامع ترین نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت دفاع تولید گشته و برای آزمون های استخدامی مربوط به آن بسیار مناسب می باشد.

پرمحتواترین مجموعه سوالات استخدامی وزارت دفاع را از تاپ سوال دانلود نمایید

کسب قبولی با تجربه کاملترین منابع آزمون استخدامی وزارت دفاع

وزارت دفاع

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی