2023/11/21

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی (۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی در نظر گرفته شده برای تمامی دستگاه ها متشکل از اصل سوالات بخش تخصصی و عمومی آزمون سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ است که با پاسخ برای داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ فراگیر یازدهم منتشر گردید.
عنوان مجموعه : سوالات کارشناس امور اداری
آزمون : فراگیر یازدهم سال ۱۴۰۲
محتویات : کاملترین منابع تخصصی و عمومی
پاسخنامه : تمامی سوالات با پاسخ

سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجراییعرض ادب و احترام به یکایک کاربران تاپ سوال که در این بخش از سایت مطالبی را نوشته ایم که مربوط می شود به یک منبع مطالعاتی بسیار کامل و حتما رقم زننده نتیجه قبولی آزمون ۱۴۰۲ است که مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی نام دارد و دربردارنده منابع آزمون استخدامی کارشناس امور اداری آزمون جدید فراگیر کشور می باشد که مناسب تمام دستگاه های این آزمون فراگیر دیده شده است.

به جرات می توان گفت به کمک این منبع مطالعاتی مسیر استخدام پیش روی خود را هموارتر می نمایید، آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی شغل کارشناس امور اداری از آزمون های مهم برای داوطلبان می باشد و داوطلبان زیادی را به خود می بیند آن دسته از داوطلبانی که خود را برای این آزمون آماده تر کرده باشند براحتی می توانند با موفقیت آزمون را پشت سر بگذارند که این کار را تیم تاپ سوال برای آن دسته راحت نموده است چرا که موفقیت در آزمون با مطالعه یک مجموعه مناسب امکانپذیر است که این پایگاه مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی را برایتان تدارک دیده که با مطالعه آن می توانید گامی مستحکم در جهت قبولی بردارید و شاهد قبولی خود باشید.

سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی – آزمون فراگیر ۱۴۰۲

ارائه منابع آزمون استخدامی کارشناس امور اداری جهت قبولی آزمون فراگیر یازدهم

برای هر عنوان شغلی از هر آزمونی منابعی را بعنوان دروس طرح سوال برمی گزینند که کارشناس امور اداری در دو بخش عمومی و تخصصی دارای منابع می باشد که داوطلبان جهت پاسخ به سوالات آنها می بایست نمونه سوالات مرتبط را مورد مطالعه قرار دهند که ابتدا یک معرفی از منابع استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی داریم و بعد تشریح نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی.

منابع آزمون استخدامی کارشناس امور اداری (بخش عمومی) : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی
منابع آزمون استخدامی کارشناس امور اداری (بخش تخصصی) : مبانی سازمان و مدیریت ، مدیریت تحول سازمانی ، قانون مدیریت خدمات کشوری، کار و تامین اجتماعی ، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی

بسته تخصصی سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی / ویژه فراگیر یازدهم ۱۴۰۲

یکی از بخش های مهم و رقابتی داوطلبان این عنوان شغلی بخش سوالات تخصصی کارشناس امور اداری می باشد که بصورت ویژه این قسمت را کار نموده ایم و سوالات تخصصی استخدامی این منابع امتحانی را از آزمون های اخیر رشته کارشناس امور اداری با پاسخنامه گرد آوری نماییم و با استفاده از آن به منابع مطالعاتی دیگری نیازمند نخواهید بود. دانش تخصصی خود را با مطالعاتی سوالات تخصصی استخدامی کارشناس امور اداری رشد دهید.

۲۱۰ سوال تخصصی آمار و کاربرد آن در مدیریت

۲۱۲ سوال تخصصی حقوق اداری

۱۱۶ سوال تخصصی قانون مدیریت خدمات کشوری

۱۷۶ سوال تخصصی مدیریت رفتار سازمانی

۱۴۵ سوال تخصصی مدیریت منابع انسانی

بسته عمومی سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی / آزمون فراگیر ۱۴۰۲

این نمونه سوالات عمومی دستگاههای اجرایی که با تعداد بالا با پاسخنامه برایتان تدارک دیده ایم را حتما مطالعه نمایید که از سوالات مهم آزمون های استخدامی دولتی می باشند و تلاش نفرات این پایگاه افزایش آگاهی داوطلبان در بخش عمومی آزمون کارشناس امور اداری را دنبال می نماید.

۵۴۳ نمونه سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی

۵۰۸ نمونه سوال عمومی معارف اسلامی

۴۸۵ نمونه سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی

۵۴۸ نمونه سوال عمومی فناوری اطلاعات

۶۳۷ نمونه سوال عمومی ریاضی و آمار مقدماتی

۳۲۵ نمونه سوال عمومی اطلاعات عمومی

۴۵۲ نمونه سوال عمومی هوش و توانمندی

دفترچه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری / ویژه آزمون سال ۱۴۰۲ با پاسخ تشریحی

این بسته در خود دفترچه های آزمون فراگیر دستگاههای اجرایی را جای داده است که خیلی برای داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و اکثر داوطلبان بدنبال این دفترچه ها جهت آشنایی با سوالات این آزمون ها هستند که آنها را معرفی می نماییم. رشته شغلی کارشناس امور اداری یکی از عناوین جذب نیرو در این آزمون های فراگیر بوده که ۹ دوره از بخش دروس عمومی را در نظر گرفته ایم.

دفترچه سوالات اولین آزمون / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات دومین آزمون / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات سومین آزمون / ۱۳۹۵

دفترچه سوالات چهارمین آزمون / ۱۳۹۶

دفترچه سوالات پنجمین آزمون / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات ششمین آزمون / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات هفتمین آزمون / ۱۳۹۸

دفترچه سوالات هشتمین آزمون / ۱۳۹۹

دفترچه سوالات نهمین آزمون / ۱۴۰۱

جزوات استخدامی آزمون شغل کارشناس امور اداری / عمومی

در کنار نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری بسته ای را برای شما داوطلبان در نظر گرفته ایم که حاصل تلاش این پایگاه به کمک اساتید می باشد که با مطالعه آنها حتما نتیجه آزمون را به نفع خود می توانید رقم بزنید که داوطلبان آزمون های قبل این موضوع را ثابت نمودند.

جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۶ صفحه

جزوه استخدامی احکام و معارف اسلامی ۵۲ صفحه

جزوه استخدامی هوش و توانمندی ۱۰ صفحه

جزوه استخدامی فناوری اطلاعات ۲۵۰ صفحه

جزوه استخدامی آمار و ریاضیات ۱۴۱ صفحه

جزوه استخدامی زبان انگلیسی ۱۴۰ صفحه


منابع مطالعاتی کارشناس امور اداری – ۱۴۰۲

در تدارک مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی تمام سعی بکار گرفته شده است تا جهت آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲ تمام منابع دو بخش عمومی و تخصصی رشته کارشناس امور اداری را پوشش دهد و از اصل سوالات آزمون های اخیر کارشناس امور اداری در هر دو بخش بهره برده تا یکی از کاملترین نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس امور اداری در سطح کشور داوطلبان تجربه نمایند. قطع به یقین تاپ سوال پرمحتواترین بسته سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی را به داوطلبان آزمون فراگیر پیش رو پیشنهاد نموده است.

اکثر داوطلبان آزمون های استخدامی که از تاپ سوال محصول دریافت نمودند طی تماس های خود از این تیم تشکر و رضایت از خود نشان دادند که این امر باعث انگیزه بیشتر این تیم جهت تولید محصولات قوی تر برای دیگر داوطلبان شده است که نمونه ای از آنرا در این بخش از وب سایت شاهد هستید که نظیر آنرا در جاهای دیگر کمتر خواهید دید و امیدواریم با مطالعه آن بتوانید از قبولشدگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شغل کارشناس امور اداری باشید تا هم ما از این موضوع خوشحال شویم و هم شما که این همه زحمت و تلاش را در این راه صرف نموده اید.

گام بلند با مطالعه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی

دانلود سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دستگاه های اجرایی ویژه آزمون ۱۴۰۲

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی