2024/02/16

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی (آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی یکی از کاملترین مجموعه های تخصصی و عمومی کامل می باشد که برای آزمون استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی ۱۴۰۲ ارائه شده است و تمامی منابع آزمون سازمان تامین اجتماعی را شامل می گردد.
نام مجموعه : کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی
آزمون : استخدامی کارشناس امور بیمه ۱۴۰۲
محتویات : تخصصی و اختصاصی – عمومی

با سلام و خسته نباشید در این بخش از وب سایت قصد معرفی یکی از محصولات خود را داریم که در جاهای دیگر حتما کمتر شاهد آن خواهید بود از هر نظر کامل و مطمئن. این محصول برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی تدارک دیده شده و مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی نام دارد که برای شغل کارشناس امور بیمه ای این سازمان در سال ۱۴۰۲ بسیار می تواند راهگشا باشد.

آزمون های استخدامی در دو قالب عمومی و تخصصی برگزار می گردند که در ادامه با منابع امتحانی آزمون استخدامی کارشناس امور بیمه ای سازمان تامین اجتماعی آشنا خواهید شد و بعد هم به محتویات این مجموعه تدارک دیده شده می پردازیم که در نوع خود بی نظیر می باشد. تاپ سوال همیشه در تولید مجموعه نمونه سوالات استخدامی پیشگام بوده و با ارائه محصولات خود کمبود و کاستی های داوطلبان را از نظر تهیه منابع مطالعاتی برطرف نموده است. داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ رشته کارشناس امور بیمه ای تامین اجتماعی با این مجموعه تجربه قبولی خواهند داشت.

سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی / آزمون ۱۴۰۲

منابع استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی (تخصصی و اختصاصی + عمومی)

منابع حیطه تخصصی و اختصاصی کارشناس امور بیمه ای : مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی ، اصول و کلیات بیمه ، حقوق بیمه ، قانون کار ، قانون تامین اجتماعی

منابع حیطه عمومی کارشناس امور بیمه ای : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و استعداد شغلی ، شناخت تامین اجتماعی

مجموعه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی رشته کارشناس امور بیمه ای دقیقا طبق منابع آزمون سال ۱۴۰۲ با پاسخنامه آماده دانلود شده که در ادامه محتویات جهت معرفی بخش بندی شده اند و در بخش دانلود هم به بدین صورت آماده هستند.

سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی (تخصصی و اختصاصی ویژه ۱۴۰۲)

برای حیطه تخصصی و اختصاصی آزمون استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی کاملترین مجموعه را با پاسخنامه خدمت داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ ارائه داشته ایم که تمامی منابع تخصصی استخدامی کارشناس امور بیمه ای آزمون جدید را شامل می باشد. به تمامی داوطلبان آزمون استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی پیشنهاد می نماییم که این مجموعه تخصصی و اختصاصی را به طور کامل مطالعه داشته باشند.

۳۵۲ سوال مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی

۱۳۷ سوال اصول و کلیات بیمه

۱۲۶ سوال حقوق بیمه

۱۵۴ سوال قانون کار

۱۶۳ سوال قانون تامین اجتماعی

سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی (عمومی)

منابع عمومی آزمون استخدامی تامین اجتماعی رشته کارشناس امور بیمه ای سال ۱۴۰۲ با پاسخنامه در کنار بخش تخصصی جهت ارتقاء دانش عمومی داوطلبان تدارک یافت. داوطلبان حتما این بخش ها را مطالعه داشته باشند چرا که از اصل آزمون ها حاصل شده اند. آزمون های استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی سال های اخیر به صورت کامل بررسی گردیدند و تمامی نمونه سوالات در مجموعه مورد نظر قرار گرفتند.

۵۴۴ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی

۴۸۲ نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی

۶۳۲ نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۵۴۷ نمونه سوال فناوری اطلاعات

۵۰۶ نمونه سوال معارف اسلامی

۳۲۵ نمونه سوال اطلاعات عمومی

۴۸۴ نمونه سوال هوش و استعداد شغلی

۱۶۷ نمونه سوال شناخت تامین اجتماعی

دفترچه های مجموعه استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی (پاسخ تشریحی)

دفترچه سوالات عمومی آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ به همراه پاسخنامه

دفترچه سوالات اولین آزمون فراگیر ۱۳۹۴

دفترچه سوالات دومین آزمون فراگیر ۱۳۹۴

دفترچه سوالات سومین آزمون فراگیر ۱۳۹۵

دفترچه سوالات چهارمین آزمون فراگیر ۱۳۹۶

دفترچه سوالات پنجمین آزمون فراگیر ۱۳۹۷

دفترچه سوالات ششمین آزمون فراگیر ۱۳۹۷

دفترچه سوالات هفتمین آزمون فراگیر ۱۳۹۸

دفترچه سوالات هشتمین آزمون فراگیر ۱۳۹۹

دفترچه سوالات نهمین آزمون فراگیر ۱۴۰۱

دفترچه سوالات دهمین آزمون فراگیر ۱۴۰۲

جزوات آزمون استخدامی تامین اجتماعی (جزوات بسیار کاربردی)

جزوه قوانین و مقررات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی / شامل  تعاریف ، ارکان و تشکیلات ، منابع درآمد ، مقررات مالی ، حوادث و بیماری ، از کارافتادگی ، باز نشستگی و …

جزوه معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی / شامل اساسنامه این سازمان ، ارکان سازمان تامین اجتماعی به همراه توضیحات ، تشکیلات ، وظایف ، تعهدات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی ، امور بیمه شدگان ، خدمات عمومی و رفاه و …

معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۹۲

معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۹۴

معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۹۵

معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۹۷

جزوه های دروس عمومی آزمون با تمامی مباحث / زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، مهارت های هفت گانه ICDL ، ریاضی و آمار مقدماتی ، هوش ، زبان انگلیسی عمومی که بسیار حائز اهمیت هستند جهت پاسخگویی به سوالات استخدامی این بخش.


کارشناس امور بیمه ای / آزمون استخدامی ۱۴۰۲

مجموعه نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی می تواند بهترین انتخاب شما باشد که با کاربردی ترین سوالات مربوط به آزمون استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد بطور صددرصد این سوالات با بهبود دانش و توان علمی شما متقاضیان همراه خود بود بنابراین این مجموعه منحصر بفرد را از دست ندهید و با مطالعه آن شاهد قبولی و استخدام خود در این شغل باشید.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی برای آزمون ۱۴۰۲

مجموعه استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی شامل تمامی منابع

تامین اجتماعی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی