2024/02/17

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی (منبع ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی مجموعه ای می باشد که برای داوطلبان این رشته شغلی تخصصی ارائه شده است و برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۲ منبعی بسیار مهم به شمار می رود که شامل منابع تخصصی و عمومی اعلام شده می باشد.
نام مجموعه : کارشناس امور مالی تامین اجتماعی
آزمون : کارشناس امور مالی تامین اجتماعی ۱۴۰۲
محتویات : منابع تخصصی و اختصاصی ، عمومی

با سلام و درود خدمت یکایک داوطلبان عزیز آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۲ که امیدواریم بتوانیم نیاز شما را از لحاظ منبع مطالعاتی برطرف نماییم و به همین علت مجموعه سوالاتی را در این بخش از سایت گردآوری نموده ایم که می تواند در نوع خود بی نظیر باشد که در این بخش به عنوان شغلی کارشناس امور مالی پرداختیم و  مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی را مورد تنظیم قرار دادیم. این مجموعه سوالات بر اساس منابع استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی آزمون ۱۴۰۲ آماده گردیده است.

سازمان تامین اجتماعی همه ساله برای تامین و جذب نیروی انسانی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید و داوطلبان زیادی هم در این آزمون شرکت می کنند تاپ سوال هم همیشه بعنوان ارائه کننده کاملترین منابع مطالعاتی جهت قبولی و استخدام در کنار داوطلبان بوده و منابع خوبی را دراختیار آنها قرار میدهد که داوطلبان آزمون کارشناس امور مالی می توانند شاهد این موضوع از همین جا باشند که دربردارنده تمامی آنچه که برای کسب موفقیت نیاز می باشد است و حتما با مطالعه آن با سوالات آشنایی بیشتری پیدا می نمایید که خیلی می تواند در آزمون نتیجه بخش باشد.

سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی / آزمون استخدامی ۱۴۰۲

منابع استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی (تخصصی و اختصاصی – عمومی)

منابع تخصصی و اختصاصی کارشناس امور مالی : حسابداری مالی ، اقتصاد خرد و کلان ، حسابداری دولتی و بخش عمومی ، حسابداری مالیاتی ، آمار و کاربرد آن در مدیریت ، قانون تامین اجتماعی

منابع عمومی کارشناس امور مالی : ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات ، هوش و استعداد شغلی ، زبان انگلیسی عمومی ، معارف اسلامی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، شناخت تامین اجتماعی

داوطلبان قطعا مهم ترین نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی را می توانند در بخش های عمومی و تخصصی تجربه نمایند و این نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی ارائه شده از سری آزمون های اخیر بدست آمده اند و برای آزمون سال ۱۴۰۲ بهترین گزینه به شمار می رود. در کنار بخش سوالت معرفی شده، منابع دیگری هم که توضیح خواهیم داد خدمت داوطلبان عرضه نمودیم.

قطعا مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ را به کسب نتیجه قبولی در آزمون نزدیک خواهد نمود و تمامی آزمون های برگزار شده سال های اخیر کارشناس امور مالی تامین اجتماعی مورد بررسی کامل قرار گرفت.

سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی (بخش تخصصی با پاسخ تشریحی ۱۴۰۲)

بخش تخصصی آزمون استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی یکی از مهم ترین بخش های مطالعاتی برای داوطلبان به حساب می آید که برای آنها کاملترین مجموعه را از اصل آزمون های استخدامی سال های اخیر ارائه نمودیم تا دانش تخصصی لازم این آزمون فراهم گردد. با مطالعه این مجموعه قبولی داوطلبان در بخش تخصصی آزمون استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی قطعی خواهد بود.

۱۴۱ سوال تخصصی حسابداری مالی

۲۲۰ سوال تخصصی اقتصاد خرد و کلان

۱۲۷ سوال تخصصی آمار و کاربرد آن در مدیریت

۲۵۰ سوال تخصصی حسابداری دولتی و بخش عمومی

۱۸۰ سوال تخصصی حسابداری مالیاتی

۱۱۶ سوال تخصصی قانون تامین اجتماعی

سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی (بخش عمومی با پاسخ ویژه ۱۴۰۲)

برای منابع عمومی آزمون کارشناس امور مالی تامین اجتماعی تعداد نمونه سوالات زیادی در نظر گرفته ایم تا با انواع نمونه سوال دروس عمومی آشنا شوید و بالاترین نمره ممکن را در هر درس کسب نمایید. این مجموعه هم از مجموعه های کامل آزمون کارشناس امور مالی تامین اجتماعی می باشد.

۵۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی

۴۸۱ سوال زبان انگلیسی عمومی

۶۳۵ سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۵۴۸ سوال فناوری اطلاعات

۵۰۳ سوال معارف اسلامی

۳۲۵ سوال اطلاعات عمومی

۴۸۳ سوال هوش و استعداد شغلی

۱۲۴ سوال شناخت تامین اجتماعی

جزوات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی (آزمون ۱۴۰۲)

جزوه کامل قوانین و مقررات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی که شامل تمامی مباحث (تعاریف ، ارکان و تشکیلات ، منابع درآمد ، مقررات مالی ، حوادث و بیماری ، از کارافتادگی ، باز نشستگی و …)

جزوه معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی با مباحثی همچون اساسنامه این سازمان ، ارکان سازمان تامین اجتماعی به همراه توضیحات ، تشکیلات ، وظایف ، تعهدات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی ، امور بیمه شدگان ، خدمات عمومی و …

جزوه کامل استخدامی زبان و ادبیات فارسی

جزوه کامل استخدامی معارف اسلامی

جزوه کامل استخدامی هوش

جزوه کامل استخدامی مهارت های هفت گانه ICDL

جزوه کامل استخدامی آمار و ریاضیات

جزوه کامل استخدامی زبان انگلیسی

سوالات آزمون کارشناس امور مالی تامین اجتماعی (بخش دفترچه سوالات با پاسخ تشریحی)

مهم ترین دفترچه های استخدامی که برای داوطلبان آزمون استخدامی تامین اجتماعی رشته کارشناس امور مالی اهمیت دارد را به همراه دیگر محتویات خدمت شما داوطلبان عرضه نمودیم تا از همه نظر برای این آزمون جدید آمادگی کامل پیدا نمایید.

سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی / سال ۱۳۹۳

سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی / سال ۱۳۹۴

دفترچه سوالات اولین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۴

دفترچه سوالات دومین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۴

دفترچه سوالات سومین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۵

دفترچه سوالات چهارمین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۶

دفترچه سوالات پنجمین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۷

دفترچه سوالات ششمین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۷

دفترچه سوالات هفتمین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۸

دفترچه سوالات هشتمین آزمون اجرایی / سال ۱۳۹۹

دفترچه سوالات نهمین آزمون اجرایی / سال ۱۴۰۱

دفترچه سوالات دهمین آزمون اجرایی / سال ۱۴۰۲


آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ کارشناس امور مالی

ملاحضه بفرمایید کاملترین مجموعه سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی را جهت قبولی شما داوطلبان محترم در آزمون پیش رو برای دریافت قرار داده ایم و توصیه می نماییم کسانی که می خواهند برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی شغل کارشناس امور مالی یک منبع مطالعاتی بسیار خوب را در دست داشته باشند این مجموعه تهیه شده را به هیچ وجه از دست ندهند این مجموعه تمامی منابع امتحانی که یک داوطلب جهت شرکت در آزمون و همین طور آماده سازی خود نیاز دارد را داراست و امیدواریم با مطالعه این مجموعه، قبولی و استخدام خروجی زحمات داوطلبان باشد.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی ویژه آزمون ۱۴۰۲

مجموعه استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی / عمومی و تخصصی

تامین اجتماعی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی