2023/03/22

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی (۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی برای آزمون فراگیر دهم کاملترین منابع تخصصی و عمومی سال ۱۴۰۲ را به همراه دارد و اصل سوالات استفاده شده در این مجموعه مربوط به آزمون های فراگیر برگزار شده سال های اخیر می باشد.
عنوان مجموعه : سوالات کارشناس برنامه ریزی
آزمون : فراگیر دهم سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع تخصصی و عمومی
پاسخنامه : تمامی سوالات با پاسخ

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجراییدر این بخش از وب سایت جهت کسب قبولی داوطلبان آزمون استخدامی فراگیر ۱۴۰۲ عنوان شغلی کارشناس برنامه ریزی یک مجموعه بسیار از نمونه سوالات تخصصی و عمومی استخدامی این شغل را تدارک دیده ایم که داوطلبان با انتخاب مجموعه سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی حتما دانش و توان آمادگی خود را چندین برابر خواهند نمود که هر منابع امتحانی که برای این آزمون نیاز است را در این محصول مشاهده خواهید کرد. سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی به کار رفته در این مجموعه از بررسی کامل آزمون های فراگیر برگزار شده بدست آمده اند.

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی را برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی فراگیر دهم سال ۱۴۰۲ آماده کرده ایم که می گوییم این مجموعه کامل ترین مجموعه حال حاضر از نظر محتویات می باشد که تاپ سوال به صورت دقیق به یکایک منابع امتحانی چه تخصصی و چه عمومی پرداخته است که در این مجموعه کاربردی ترین سوالات را برای این آزمون مشاهده خواهید کرد که می تواند راهگشای شما داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شغل کارشناس برنامه ریزی باشد. انتخاب یک منبع مطالعاتی بسیار کامل می تواند در موفقیت آزمون تعیین کننده باشد تمام سعی خود را به همین علت به کار برده ایم مجموعه بسیار کامل را در اختیارتان قرار دهیم و با مطالعه آن بتوانید خود را به مرز بالایی از آمادگی رسانده و با کوله باری از دانش در آزمون شرکت نمایید.

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی (دهمین آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲)

منابع تخصصی و عمومی استخدامی کارشناس برنامه ریزی در کاملترین مجموعه

منابع امتحانی آزمون استخدامی کارشناس برنامه ریزی در دو بخش که سوالات آزمون استخدامی بر اساس آنها مطرح می شود بسته مطالعاتی این وب سایت طبق این منابع طراحی گردیده اند که داوطلبان با در دست داشتن و مطالعه این نمونه سوالات مسیر راحتری برای استخدام خود دارند. نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی شامل اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون های فراگیر سال های برگزار شده اخیر با پاسخنامه می باشد و مهم ترین منبع برای داوطلبان عنوان شغلی کارشناس برنامه ریزی محسوب می گردد.

منابع تخصصی کارشناس برنامه ریزی : احتمال و کاربرد آن ، رگرسیون ، روش های نمونه گیری ، مفاهیم و روش های آماری

منابع عمومی کارشناس برنامه ریزی : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی / تخصصی با پاسخ ۱۴۰۲

بخش تخصصی شغل کارشناس برنامه ریزی را بصورت کامل و سوالاتی استاندارد تدارک دیده ایم که نیاز داوطلبان در بخش منابع تخصصی آزمون استخدامی کارشناس برنامه ریزی را مرتفع سازیم که برای آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲ آپدیت شده است.

۱۳۵ عدد سوال تخصصی آمار و احتمال کاربردی

۲۱۰ عدد سوال تخصصی رگرسیون

۱۰۰ عدد سوال تخصصی روش های نمونه گیری

۱۵۰ عدد سوال تخصصی مفاهیم و روش های آماری

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی / عمومی با پاسخ فراگیر دهم

اگر داوطلبان به مطالعه تمامی سوالات این بسته بپردازند قطعا می توانند با درصد بالا به سوالات بخش عمومی آزمون دستگاه های اجرایی شغل کارشناس برنامه ریزی پاسخگو باشند این بسته مهم از بررسی آزمون های استخدامی برگزار شده گردآوری شده است.

سوالات عمومی زبان و ادبیات فارسی (۵۴۴ عدد)

سوالات عمومی معارف اسلامی (۵۲۶ عدد)

سوالات عمومی ریاضی و آمار مقدماتی (۶۴۸ عدد)

سوالات عمومی زبان انگلیسی عمومی (۴۸۵ عدد)

سوالات عمومی فناوری اطلاعات (۵۷۷ عدد)

سوالات عمومی اطلاعات عمومی (۳۲۵ عدد)

سوالات عمومی هوش (۵۳۸ عدد)

سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی / دفترچه ها و جزوات

ابتدا به بخش جزوات این بسته می پردازیم که مربوط می شود به منابع عمومی آزمون که توسط تاپ سوال این جزوات آموزشی و استخدامی طراحی شده اند دروسی چون زبان و ادبیات فارسی ، احکام و معارف اسلامی ، مهارت های هفت گانه کامپیوتر ، آمار و ریاضیات ، زبان انگلیسی عمومی را شامل می شود و مطالعه آنها خیلی راهگشا این آزمون استخدامی فراگیر خواهد بود.

و اما دفترچه ها که در این بخش برای شما داوطلبان تعداد ۹ اصل دفترچه سوالات آزمون های فراگیر سالهای ۹۴ تا ۱۴۰۱ را با پاسخنامه تشریحی در نظر گرفته ایم که نمونه سوالات و جزوات در کنار یکدیگر یک جنبه فوق آموزشی را برای داوطلبان مهیا می سازد که هر شرکت کننده ای خواهان دریافت آن خواهد بود.


کارشناس برنامه ریزی (دهمین فراگیر ۱۴۰۲)

مفتخریم از اینکه خدمت شما داوطلبان کاملترین مجموعه سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی را ارائه کرده ایم و مطمئن باشید منبع سوالات و جزوات خوبی را انتخاب نموده اید که با این موارد از دیگر داوطلبان حتما سبقت خواهید گرفت و امیدواریم با دریافت و مطالعه آن قبولی و استخدام خود را در شغل کارشناس برنامه ریزی دستگاه اجرایی مربوطه تضمین نمایید.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دستگاه های اجرایی / فراگیر دهم سال ۱۴۰۲

تجربه اصل سوالات تخصصی و عمومی با پاسخنامه برای شغل کارشناس برنامه ریزی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی