2022/06/29

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی (اصل سوالات)

سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی این بخش حاوی اصل سوالات سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ است که با پاسخنامه در بخش های مطالعاتی مجموعه قرار دارند و از بهترین گزینه ها جهت منابع آزمون سال ۱۴۰۱ سازمان تامین اجتماعی به شمار می رود.

سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعیدرود فراوان به تمامی کسانی که جهت دریافت منبع مطالعاتی و شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی تاپ سوال را برگزیدند و این تیم تمام تلاش خود را بکار گرفته تا داوطلبان کاملترین مجموعه ها را تجربه نمایند در این بخش به مجموعه سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی می پردازیم که از نظر منابع آزمون کامل و جامع می باشد و مجموعه را بر اساس منابع استخدامی کارشناس مامایی آزمون جدید شکل داده ایم با ما همراه باشید و پی به این موضوع خواهید برد.

تاپ سوال با ارائه نمونه سوالات استخدامی مختلف تا حالا توانسته قبولی و استخدام خیلی از داوطلبان را رقم بزند و تشکر و قدردانی آن داوطلبان باعث انگیزه ادامه فعالیت این وب سایت شده است و به همه آزمون های استخدامی توجه خاص دارد و توصیه می نماییم مجموعه نمونه سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی را دریافت و مورد مطالعه قرار دهید چرا که تمام آن چیزی که برای موفقیت در آزمون نیاز است در تدارک آن مورد توجه قرار گرفته است و از نظر رشد دانش تخصصی و عمومی، برای قدرتمندتر شدن هر چه بیشتر داوطلبان در این زمینه، درسنامه هم عرضه گردید.

سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی / مجموعه کامل برای آزمون ۱۴۰۱

منابع آزمون استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی

منابع تخصصی کارشناس مامایی : بارداری زایمان ۱ تا ۴ ، بیماری های زنان و ناباروری ، بهداشت مادر و کودک ، نوزادان

منابع عمومی کارشناس مامایی : ریاضیات و آمار مقدماتی ، زبان انگلیسی عمومی ، زبان و ادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، استعداد و هوش ، معارف اسلامی ، اطلاعات عمومی

مجموعه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی رشته مامایی این پایگاه بیشترین محتویات از نظر نمونه سوال و درسنامه و همین طور دفترچه دارا می باشد که بصورت تیتر یک نگاه کلی در بخش زیر به آنها داریم تا بیشتر از بخش های این مجموعه منحصر بفرد آگاه شوید. تمامی این نمونه سوالات استخدامی از آزمون های سال های گذشته که برگزار شده اند گردآوری گردیدند که برای آزمون استخدامی رشته مامایی تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱ بسیار کامل می باشد.

  • سوالات تخصصی مامایی تامین اجتماعی / بعنوان بخش نخست
  • سوالات عمومی استخدامی رشته مامایی / بخش دوم مجموعه
  • دفترچه های تامین اجتماعی و فراگیر دولتی برگزار شده سال های گذشته
  • جزوات تدارک دیده شده برای داوطلبان رشته کارشناس مامایی / تمام دروس

 سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی / تخصصی

بخش تخصصی مجموعه استخدامی مامایی تامین اجتماعی با پاسخنامه تشریحی تمامی سوالات همراه می باشد که اصل سوالات سال های ۹۳ تا سال ۹۹ هم جزو ترکیبات این بخش است و جهت آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ این رشته سازمان تامین اجتماعی منبعی بسیار حائز اهمیت می باشد. این منابع تخصصی مامایی تامین اجتماعی قطعا داوطلبان را به بالاترین سطح آمادگی خواهد رساند و کسب نتیجه با مطالعه این منابع حتمی خواهد بود.

۱۷۷ سوال تخصصی بارداری و زایمان ۱ تا ۴

۱۰۰ سوال تخصصی بیماری های زنان و ناباروری

۱۲۰ سوال تخصصی بهداشت مادر و کودک

۶۵ سوال تخصصی نوزادان

سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی / عمومی

پرتکرارترین نمونه سوالات بخش عمومی آزمون استخدامی تامین اجتماعی با پاسخنامه برای این آزمون در نظر گرفته شده است که داوطلبان با استفاده از آن می توانند دانش خود را در این دروس قوت ببخشند. برای آزمون استخدامی مامایی تامین اجتماعی یکی از کاملترین منابع را برای مطالعه داوطلبان این آزمون در نظر گرفته ایم که داوطلبان با مطالعه آنها آمادگی پاسخگویی به سوالات آزمون را خواهند داشت.

۶۳۴ عدد سوال ریاضیات و آمار مقدماتی

۴۸۵ عدد سوال زبان انگلیسی عمومی

۵۴۵ عدد سوال زبان و ادبیات فارسی

۵۴۸ عدد سوال فناوری اطلاعات (ICDL)

۵۰۵ عدد سوال معارف اسلامی

۳۲۵ عدد سوال اطلاعات عمومی

۴۸۶ عدد سوال استعداد و هوش

سوالات استخدامی مامایی تامین اجتماعی / دفترچه ها

این دفترچه ها مربوط به بخش عمومی آزمون های ذکر شده می باشد که برای آزمون جدید می توانند منبعی کمک کننده و آشناساز با سوالات عمومی استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی باشند و هر دفترچه می تواند در بهبود توان علمی شما نقشی ثمربخش داشته باشد. مطالعه این دفترچه ها قطعا داوطلبان را آماده کسب نتیجه قبولی در آزمون جدید خواهد نمود.

اصل دفترچه آزمون مامایی تامین اجتماعی با پاسخنامه (سال ۹۳ و ۹۴)

اصل آزمون اول فراگیر با پاسخ تشریحی / ۹۴

اصل آزمون دوم فراگیر با پاسخ تشریحی / ۹۴

اصل آزمون سوم فراگیر با پاسخ تشریحی / ۹۵

اصل آزمون چهارم فراگیر با پاسخ تشریحی / ۹۶

اصل آزمون پنجم فراگیر با پاسخ تشریحی / ۹۷

جزوات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی / بخش تخصصی

۳۴ صفحه درسنامه بارداری و زایمان ۱ تا ۴

۱۰ صفحه درسنامه بیماری های زنان و ناباروری

۱۵۲ صفحه درسنامه بهداشت مادر و کودک

۱۲ صفحه درسنامه نوزادان

جزوه قوانین و مقررات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی و جزوه معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی برای آشنایی با کلیات این سازمان که ترتیب ارائه سال های این جزوات آشنایی بدین شرح می باشد. معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی / سال های ۹۲ ، ۹۴ ، ۹۵ ، ۹۷

جزوات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی / بخش عمومی

۱۳۵ صفحه جزوه زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه جزوه احکام و معارف اسلامی

۱۰ صفحه جزوه هوش و استعداد

۲۴۸ صفحه جزوه مهارت های ICDL

۱۴۱ صفحه جزوه آمار و ریاضیات

۱۴۰ صفحه جزوه زبان انگلیسی


قبولی ۱۰۰% مامایی تامین اجتماعی

مجموعه سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی که برای شما داوطلبان گرامی تدارک دیده ایم بی شک جامع ترین و کامل ترین مجموعه مطالعاتی از هر نظر می باشد که می توانید براحتی آنرا دریافت نموده و آنرا جزو برنامه مطالعاتی خود برای موفقیت آزمون قرار دهید این مجموعه سوالات تمام نیازهای شما داوطلبان را از لحاظ منابع امتحانی آزمون استخدامی برطرف می نماید و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید.

تاپ سوال پشتیبانی خوب را اعتبار خود می داند و به همین دلیل بهترین راه های ارتباطی را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم که در صورت بروز هر گونه مشکل پیش بینی نشده مشکل در سریع ترین زمان لازم مورد رفع قرار گیرد. تاپ سوال چندین سال است که در حوزه ارائه منابع آزمون های استخدامی با مجوزهای مراجع رسمی فعالیت می کند و برای دریافت منابع مطالعاتی می تواند مناسب ترین گزینه باشد.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس مامایی تامین اجتماعی جهت آزمون ۱۴۰۱

کاملترین نمونه سوالات و جزوات مامایی تامین اجتماعی در کشور

تامین اجتماعی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی