2023/12/07

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی (آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی جهت آزمون سال ۱۴۰۲ ارائه شده است و تمامی منابعی که داوطلبان آزمون استخدامی کمیته امداد امام خمینی نیاز دارند را شامل می گردد و تمامی این منابع از بررسی آزمون های مختلف برگزار شده سال های اخیر گردآوری شده اند.
نام مجموعه : سوالات کمیته امداد امام خمینی
آزمون : استخدامی کمیته امداد امام خمینی ۱۴۰۲
محتویات : منابع کامل با پاسخ

سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینیعرض ادب به داوطلبان آزمون استخدامی کمیته امداد امام خمینی (ره) که در این بخش از وب سایت به معرفی منبع مطالعاتی آزمون کمیته امداد پرداخته می شود که حاوی بسته هایی جهت بهبود تسلط آزمون شما داوطلبان می باشد. منابع در نظر گرفته شده در بسته سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی حتما برای هر داوطلبی نتیجه بخش خواهد بود که دربردارنده نمونه سوالاتی بسیار ارزشمند دوره های اخیر است و و یکی از بهترین انتخاب ها از نظر منابع استخدامی کمیته امداد امام خمینی در کشور محسوب می شود.

در تدارک منابع مطالعاتی هر سازمان و ارگانی ابتدا آزمون های دوره های قبل آن بررسی می شود تا اصل نمونه سوالات آزمون استخدامی و منابع طرح سوال شناخته شوند و بسته های مطالعاتی خود را بر مبنا این بررسی ها تولید می نماییم که در این بخش شاهد نمونه سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی هستید و می توانید با استفاده از آن بهره کافی را از نمونه سوالات عمومی دروس هفت گانه، ۱۰ دوره از آزمون های فراگیر و درسنامه های منابع عمومی به جهت آشنایی کامل به این منابع ببرید و با دانش کافی سراغ آزمون استخدامی کمیته امداد بروید.

سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی / ویژه آزمون سال ۱۴۰۲

کاملترین منابع مطالعاتی برای آزمون استخدامی کمیته امداد امام خمینی

کمیته امداد امام خمینی (ره)
کمیته امداد در اسفند ماه سال ۱۳۵۷ به دستور بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران تاسیس گردیده و مهم ترین هدفی که دنبال می کند خودکفا کردن مستضعفان و محرومان کشور می باشد. کمیته امداد، نهادی انقلابی و از موسسات عام المنفعه کشور است و در بیشتر نقاط کشور و حتی خارج از کشور شعبه دارد و این نهاد خدمات رسانی های بسیار زیادی به مددجویان کشورمان دارد.

سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی / با پاسخنامه

آزمون های استخدامی چون کمیته امداد امام خمینی با ارائه سوالات این بخش نیروهای مورد نظر خود را پذیرش می نمایند که داوطلبان می بایست با دانش و تسلط کافی بر این منابع امتحانی به پاسخگویی خود بهبود ببخشند، تاپ سوال با ارائه این بسته که مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات ۱۰ سال اخیر آزمون های استخدامی کشور را شامل می شود مرتفع کننده هر گونه کم و کاستی شما داوطلبان آزمون کمیته امداد این بخش می باشد.

۵۴۰ نمونه سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی

۵۲۲ نمونه سوال عمومی احکام و معارف اسلامی

۶۴۳ نمونه سوال عمومی ریاضی و آمار مقدماتی

۵۶۸ نمونه سوال عمومی فناوری اطلاعات و کامپیوتر

۴۸۰ نمونه سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی

۳۲۲ نمونه سوال عمومی اطلاعات اجتماعی و عمومی

۵۳۳ نمونه سوال عمومی هوش و استعداد شغلی

دفترچه سوالات فراگیر ۱۰ دوره برای آزمون استخدامی کمیته امداد / پاسخ تشریحی

دفترچه سوالاتی استاندارد که دربردارنده سوالات عمومی ۱۰ دوره از آزمون های فراگیر می باشد که با تایپ زیبا و خوانا تیم تاپ سوال برای آزمون استخدامی کمیته امداد امام خمینی عرضه شده و یقین داریم مطالعه این سوالات پرکاربرد می تواند آمادگی شما را کامل تر از همیشه نماید و اگر می خواهید با نحوه آزمون دولتی کشور که برای جذب افراد مستعد در قالب دستگاه های اجرایی برگزار می گردند آشنا شوید حتما این بسته را تجربه داشته باشید.

اصل سوالات مرحله اول فراگیر / ۱۳۹۴

اصل سوالات مرحله دوم فراگیر / ۱۳۹۴

اصل سوالات مرحله سوم فراگیر / ۱۳۹۵

اصل سوالات مرحله چهارم فراگیر / ۱۳۹۶

اصل سوالات مرحله پنجم فراگیر / ۱۳۹۷

اصل سوالات مرحله ششم فراگیر / ۱۳۹۷

اصل سوالات مرحله هفتم فراگیر / ۱۳۹۸

اصل سوالات مرحله هشتم فراگیر / ۱۳۹۹

اصل سوالات مرحله نهم فراگیر / ۱۴۰۱

اصل سوالات مرحله دهم فراگیر / ۱۴۰۲

جزوات جهت پاسخگویی تضمینی آزمون استخدامی کمیته امداد

جزوات منابع عمومی ارائه شده توسط تاپ سوال بصورت تضمینی به داوطلبان پیشنهاد می گردد که توانسته ایم با شناسایی نکات آزمون کمیته امداد و منابع طرح سوالات راهکارها را در قالب درسنامه هایی دانش افزون منتشر نماییم که حتما پاسخگویی کاملی با این درسنامه ها خواهید داشت.

۱۳۵ صفحه درسنامه زبان و ادبیات فارسی

۵۱ صفحه درسنامه احکام و معارف اسلامی

۱۴۱ صفحه درسنامه ریاضی و آمار مقدماتی

۲۵۰ صفحه درسنامه مهارت های هفت گانه کامپیوتر

۱۴۰ صفحه درسنامه زبان انگلیسی عمومی


آزمون کمیته امداد امام خمینی / ۱۴۰۲

تاپ سوال همیشه درصدد ارائه بهینه ترین و مطلوب ترین بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی بوده و به حول قوه الهی در این چند سال فعالیت به این نقطه نظر دست یافته ایم و در آزمون های بسیار زیادی شرکت داشته ایم. این صفحه از سایت را به عرضه سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی اختصا دادیم تا داوطلبان این آزمون بتواند کاملترین منبع مطالعاتی حال حاضر کشور را تجربه نمایند و به استخدام خود در کمیته امداد قوت ببخشند.

جامع ترین جزوات و سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی ویژه سال ۱۴۰۲

نمونه سوالات کمیته امداد منبعی برای موفقیت شما داوطلبان در آزمون

کمیته امداد امام خمینی (ره)

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی