2019/07/13

امتیاز : / 5. رای :

طی یک ماه آینده آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار خواهد شد

آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ خیلی وقت است که خبر احتمال برگزاری آن را می شنویم و اما با نزدیک شدن به آن دوباره احتمال را در روزهای بعدی می دهند که باعث شده است تا متقاضیان این آزمون هر لحظه انتظار اعلام زمان حتمی را بکشند و آخرین خبری که در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ وجود دارد اینکه مسئولین مربوطه تلاش می نمایند که در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه شاهد برگزاری این آزمون باشیم.

تعداد نفرات پذیرش این آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۲ هزار نفر می باشد و ۲۵ هزار نفر دیگر هم از طریق کنکور سراسری جذب خواهند شد. نفرات قبول شده در آزمون و مصاحبه باید یک دوره نزدیک به یک سال را بگذارنند تا در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت شوند. نفرات جذبی از طریق کنکور باید یک دوره چهارساله را طی نمایند تا همانند نفرات ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش گردند.

در سال جاری تعداد نزدیک به ۷۰ هزار نفر در آموزش و پرورش بازنشسته خواهند شد که برای جبران آن پیش بینی های استخدام اندیشیده شده است. نیازمندی آموزش و پرورش از نظر تعداد نیرو تا سال ۱۴۰۰ گفته می شود ۳۴۰ هزار نفر است.

خبر مهمی که در این آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای داوطلبان طلاب است، تصمیم گرفته شده در ۸ رشته این آزمون می توانند شرکت نمایند. قرآن، عربی و علوم تربیتی دروسی هستند که طلاب در آزمون های قبلی آموزش و پرورش می توانستند شرکت داشته باشند اما در این آزمون استخدام آموزش و پرورش در ۸ رشته امکان شرکت و رقابت برای طلاب فراهم شده است که عبارتند از :

  • دبیری معارف اسلامی
  • دبیری ادبیات فارسی
  • دبیری عربی
  • آموزگاری ابتدایی
  • دبیری فلسفه
  • دبیری علوم اجتماعی
  • مربی امور تربیتی
  • دبیری تاریخ

حتما در این آزمون استخدامی آموزش و پرورش شاهد حضور پرنگ طلاب خواهیم بود و برای تمامی داوطلبان این آزمون آرزوی سریبلندی و موفقیت داریم.

وبگاه تاپ سوال برای آزمون استخدایی آموزش و پرورش ۹۸ چه کرده است؟

همانند دوره های قبل آزمون اموزش و پرورش سعی نمودیم جامع ترین منابع مطالعاتی را برای داوطلبان هر کدام از خوشه های شغلی ارائه نماییم این بار با آپدیت و بازنگری تمامی محصولات در این زمینه می خواهیم داوطلبان از نظر منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش هیچ گونه کمبودی نداشته باشند و تا جایی که توانسته ایم از بسته های کاملا دانش افزون و استاندارد استخدامی استفاده نموده ایم تا با انها به جز قبولی و استخدام به چیزی فکر نکنید.

تاپ سوال بعنوان بروزترین مرجع منابع مطالعاتی آزمون های استخدامی همیشه تلاش می نماید در ارائه بسته های کاملا استاندارد و نتیجه آور پیشگام باشد تا داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با اطمینان کامل اقدام به دریافت منابع مطالعاتی نمانید.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی