2019/02/23

امتیاز : / 5. رای :

پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور (آزمون پنجم در تیر ماه ۹۷)

این صفحه از اخبار ها اختصاص دارد به جدیدترین اخبار پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۷ که می توانید بروزترین اطلاعیه ها را از تاپ سوال پیگیر باشید و تلاش می نماییم تا شما داوطلبان هیچ اخباری از آزمون های فراگیر از دست ندهید.

سوالات استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی


در سال ۹۷ پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به نظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه هایی که اعلام آمادگی نمودند برای این پذیرش که می خواهند طی ازمون پنجم فراگیر از میان افراد واجد شرایط استخدام به عمل آورند.

برای پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور یک دفترچه راهنما که حاوی تمامی نکات لازم برای این آزمون می باشد که از سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریاقت می باشد و شرایط عمومی و اختصاصی این ازمون را با دقت مطالعه نمایید.

منابع امتحانی آزمون پنجم فراگیر که دو بخش عمومی و اختصاصی می باشد در دفترچه راهنما بصورت دقیق بیان شده است و منابع بخش عمومی برای تمامی عناوین شغلی برابر می باشد و بخش تخصصی است که برای هر خوشه شغلی بصورت متفاوت در نظر گرفته اند.

ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از تاریخ ۹۷/۲/۲۳ لغایت ۹۷/۲/۳۱ صورت می گیرد و داوطلبان باید در این بازه زمانی نسبت به نام نویسی خود اقدام داشته باشند که باید به سایت سامان سنجش کشور مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

پنجمین آزمون استخدامی فراگیر در تاریخ ۹۷/۴/۱۵ برگزار می گردد که امکان چاپ کارت ورود به جلسه ازمون از تاریخ ۹۷/۴/۱۲ فراهم می گردد و یکسری اطلاعات از قبیل حوزه امتحانی ، ساعت امتحان و … برروی کارت نوشته شده است.

تعداد ۹ دستگاه طی پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۷ جذب نیرو دارند که عبارتند از وزارت آموزش و پرورش ، سازمان دامپزشکی کشور ، سازمان شیلات کشور ، سازمان حفاظت محیط زیست ، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، سازمان بیمه سلامت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، سازمان اوقاف و امور خیریه


آرشیو اخبار آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور
اولین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سومین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی
*جهت مشاهده صفحه اخبار هر کدام از آزمون های فراگیر از لینک های بالا اقدام نمایید*
اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی