2019/04/05

امتیاز : / 5. رای :

چرا در یافتن شغل مناسب موفق نمی شویم؟

چرا در یافتن شغل مناسب موفق نمی شویماگر از جست و جو شغل مورد نظر و مناسب زمانی زیادی می گذرد و تا به حال هنوز نتوانسته اید به موفقیت دست یابید حتما شیوه ای را که در پیش گرفته اید باید دچار دستخوش نمایید تا هر چه زودتر نتیجه حاصل شود. در این مقاله به این سوال که چرا در یافتن شغل مناسب موفق نمی شویم؟ چند تا پاسخ می دهیم تا بتوانید خود را به مسیری ببرید که راحت تر و بهتر به شغل مورد نظر دست یابید. اگر با این موضوعات که در ادامه عرض می نماییم مواجه شدید حتما باید تغییرات لازم را برای خود لحاظ نمایید.

چرا در یافتن شغل مناسب موفق نمی شویم؟

چهار مورد که شما را به تغییرات شیوه پیش رفتن در کسب شغل مناسب مجاب می نماید تا با یک برنامه ریزی دقیق و قوت دادن به نقاط ضعف مسیر استخدام که در پیش دارید را هموار نمایید.

پاسخی برای نتیجه دریافت نمی کنید

برای شرکت هایی که رزومه کاری خود را ارسال و پاسخی دریافت نکردید بیانگر این موضوع است که باید شیوه کاری خود را تغییر دهید. رزومه شما حتما انتظارات کارفرمایان را برآورده نساخته که آن هم شاید بر می گردد به رعایت نکردن آیتم های یک رزومه نویسی و باید در این مورد دقت لازم را به خرج داد و آن طور که برای رزومه خود از لحاظ صرف زمان نگارش، مهارت ها، دستاورد ها و … می بایست نظر کارفرما را جلب می کردید عملکرد خوبی نداشتید. بیش از اندازه به آگهی های اینترنتی متمرکز نشوید چون که با این شیوه شانس یافتن شغل مناسب را برای خود کاهش می دهید. زمانی که منتظر پاسخ از سوی نهاد یا شرکتی هستید به جست و جو شغل خود ادامه دهید و زمان را از دست ندهید.

کارفرمایان به منظور شغل های غیر مرتبط با شما تماس حاصل می نمایند

وقتی کارفرمایان با متقاضیان شغل تماس برقرار می نمایند این امر به کارجو امیدواری می دهد ولی مطلع می شوید که برای شما شغلی برخلاف برنامه و مهارت ها در نظر گرفته اند، امیدواری کارجو نسبت به آن تخریب می گردد.

سعی نمایید رزومه کاری خود را بروزرسانی تا اهداف و مهارت های شما برای کارفرما روشن گردد تا پیشنهاد آنها براساس شغل درخواستی شما باشد.

در یافتن شغل خوب و ارسال درخواست، مشکل دارید

در رابطه با یافتن شغل مناسب باید از جایگاه درستی اقدام نمایید و مسیری را که برای دست یابی به شغل برگزیدید شما را به هدف نزدیک نماید. زمان خود را به موارد قدیمی اختصاص ندهید و در انتخاب شغل حرفه ای گری را فراموش نکنید.

چنانچه اگر کارفرمای خاصی مدنظر است مستقم به وب سایت شرکت مورد نظر مراجعه داشته باشید یا از طریق مدیران همان حوزه فعالیت می توانید درخواست های خود را ارسال نمایید.

در مصاحبه های کاری زیادی شرکت نمودید، ولی پیشنهادی نداشتید

یکی از دلایل دیگر  اینکه چرا در یافتن شغل مناسب موفق نمی شویم؟ به موضوعات زمان جلسه مصاحبه بر می گردد، وقتی کارفرما با شما تماس می گیرد و خبر قبول نشدن را به شما اطلاع می دهد گرچه ناامیدکننده به نظر می رسد ولی به هر طریقی شده در پی فهمیدن علت رد شدن باشید ولی ساده نیست، می توانید شرایط آمادگی خود را در زمان جلسه مصاحبه مورد بررسی قرار دهید تا نقاط ضعف برای شما نمایان شود و درصدد برطرف نمودن آنها باشید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی