2018/11/20

امتیاز : / 5. رای :

کارهایی که هرگز نباید در مصاحبه های استخدامی انجام داد | مقاله آموزشی

کارهایی که هرگز نباید در مصاحبه های استخدامی انجام داد

یکی از مرحله های مهم که جویندگان شغل می بایست آنرا بگذرانند و در استخدام شخص بسیار پر اهمیت است مرحله گزینش و مصاحبه استخدامی می باشد همانطور که برای یک مصاحبه استخدامی یکسری کارها که انجامشان سفارش می شود کارهایی هم هستند که فرد مصاحبه شونده باید از آنها دوری کند تا موقعیت شغلی خود را به خطر نیندازد که در رابطه با همین موضوع مقاله ای را خدمت شما مصاحبه شوندگان با سر تیتر کارهایی که هرگز نباید در مصاحبه های استخدامی انجام داد ارائه داده ایم که خیلی می تواند موثر باشد.

کارهایی که هرگز نباید در مصاحبه های استخدامی انجام داد مقاله ای از تیم تاپ سوال

آشنایی با کار و عملکردهایی که در مصاحبه های استخدامی نباید انجام دهید

دیر رسیدن به آزمون گزینش و مصاحبه

اگر هر اتفاقی برای شما پیش آمد باید تمام سعی و تلاش خود را بکار بگیرید تا در زمان تعیین شده برای آزمون مصاحبه استخدامی حاضر شوید و همین طور چند دقیقه هم زودتر به محل مصاحبه برسید خوب است.

ناآماده نشان دادن خود در برابر مصاحبه کننده

قبل از رفتن به آزمون مصاحبه استخدامی در رابطه با شرکت یا سازمانی که جهت مصاحبه با آن می روید جمع آوری نمایید چون که نداشتن اطلاعات و شناخت از نهاد مربوطه می تواند تاثیر ناخوشایندی بر روند آزمون داشته باشد.

نادان فرض کردن فرد مصاحبه کننده

تلاش نمودن جهت انحراف ذهن مصاحبه کنندگان از روند اصلی آزمون کاری بیهوده می باشد چون که این افراد باهوش هستند بعنوان مثال وقتی که مصاحبه کننده از شما می خواهد از ضعف های خود بگویید بجای حرف های بیهوده و گمراه کننده ضعف های خود را برشمارید.

دروغ گفتن در مصاحبه

دروغ گفتن و بزرگنمایی از مهم ترین گزینه ها می باشد که مصاحبه کننده را در پذیرش شما بی میل می نماید بنابراین سعی کنید در مصاحبه دروغ نگویید.

پرسیدن درباره حقوق و مزایا

در آزمون مصاحبه استخدامی از حقوق ، مزایا و مرخصی سخن نگویید صحبت هایی را به میان آورید تا مصاحبه کننده احساس کند وجود شما برای سازمان یا شرکت الزامی است.

پیش داوری کردن نتیجه آزمون

برای قضاوت درباره اینکه چه دلایلی برای استخدام نکردن شما وجود دارد فقط تمرکز مصاحبه شما در برابر فرد مصاحبه کننده را بهم می ریزد دقت و تمرکز خود را بر روی روند مصاحبه بگذارید.

آشنایی با کارهایی که هرگز نباید در مصاحبه های استخدامی انجام داد

دانلود سوالات مصاحبه آموزش و پرورش

این چند مورد به کارهایی که هرگز نباید در مصاحبه های استخدامی انجام داد اشاره دارند و گوشه ای از این کارها می باشد که در مقالات آینده به آنها می پردازیم و سعی می کنیم شما مصاحبه شوندگان را با ارائه یک چنین راهکارهای آموزشی آزمون مصاحبه استخدامی مربوط به خود را به موفقیت پشت سر بگذارید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی