2023/03/28

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی (۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی تمامی منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی فراگیر دهم سال ۱۴۰۲ را شامل می گردد که داوطلبان می توانند کاملترین نمونه سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی آزمون های برگزار شده را تجربه نمایند.
عنوان مجموعه : سوالات کارشناس روابط عمومی
آزمون : فراگیر دهم سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع تخصصی و عمومی آزمون
پاسخنامه : سوالات تمامی بخش ها با پاسخ

سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجراییدر بخش منابع مطالعاتی آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور یکی از مجموعه سوالاتی که از قبل انتشار داشته ایم را مورد بازنگری قرار گرفت. مجموعه سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی جهت آزمون سال ۱۴۰۲ بروز گردید و جدیدترین نمونه سوالات و دسنامه ها برای این عنوان شغلی در نظرگرفته شده است. منابع آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی یکی از مهم ترین منابع در عناوین شغلی دستگاه های اجرایی به شمار می رود و همیشه جذب نیرو برای آن صورت می گیرد.

سالهاست تاپ سوال با داوطلبان آزمون های استخدامی ارتباط محکمی دارد و توانسته بهترین منابع مطالعاتی را در اختیار آنها بگذارد. این مجموعه نمونه سوالات استخدامی طی بررسی های مختلف از آزمون های استخدامی سراسر کشور جمع آوری و با پاسخنامه آماده دریافت می شوند و یقین داریم مجموعه سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی تاپ سوال که برای آزمون استخدامی فراگیر دولتی مرحله جدید مورد آپدیت کامل قرار گرفته و داوطلبان با مطالعه سوالات می توانند پاسخگویی مناسب داشته باشند.

سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی – آزمون ۱۴۰۲

منابع آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی / کاملترین منبع برای فراگیر دهم

منابع استخدامی کارشناس روابط عمومی (عمومی) : زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، معارف اسلامی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی
منابع استخدامی کارشناس روابط عمومی (تخصصی) : اصول روابط عمومی ، مبانی ارتباطات اجتماعی ، مبانی سازمان و مدیریت ، آیین نگارش در روزنامه نگاری و روابط عمومی

تاپ سوال بعنوان یکی از معتبرترین پایگاه های اینترنتی حوزه استخدامی کشور که در ارائه مجموعه نمونه سوالات استخدامی جامع مشغول به فعالیت می باشد و توصیه می نماید که اگر می خواهید در آزمون کارشناس روابط عمومی بخش سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی موفقیت خروجی همه سعی و تلاش شما عزیزان باشد این مجموعه کامل و جامع را از دست ندهید.

سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی / تخصصی ویژه فراگیر دهم ۱۴۰۲

معرفی محتویات مجموعه را ابتدا اختصاص می دهیم به سوالات تخصصی استخدامی کارشناس روابط عمومی که بسیار مهم است و سوالاتی بسیار تاثیر گذار و دانش افزون از این مجموعه ارزشمند در انتظار شما برای آزمون ۱۴۰۲ می باشد. تمامی سوالات با پاسخنامه از آزمون اخیر بدست آمده اند.

سوالات تخصصی اصول روابط عمومی (تعداد ۱۷۰ عدد با پاسخنامه)

سوالات تخصصی مبانی ارتباطات اجتماعی (تعداد ۱۴۰ عدد با پاسخنامه)

سوالات تخصصی مبانی سازمان و مدیریت (تعداد ۲۵۰ عدد با پاسخنامه)

سوالات تخصصی آیین نگارش در روزنامه نگاری و روابط عمومی (تعداد ۱۱۰ عدد با پاسخنامه)

سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی / عمومی آزمون ۱۴۰۲

این بسته سوالات عمومی که برای شما آماده نموده ایم از آزمون های استخدامی کشور و همین طور فراگیر با پاسخنامه جمع آوری شده تا شما داوطلبان با یک آمادگی کامل و آشنا به سوالات به پاسخ گویی سوالات بخش عمومی آزمون بپردازید.

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی (۵۴۴ عدد)

نمونه سوالات معارف اسلامی (۵۱۰ عدد)

نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی (۴۸۷ عدد)

نمونه سوالات فناوری اطلاعات (۵۴۶ عدد)

نمونه سوالات ریاضی و آمار مقدماتی (۶۳۵ عدد)

نمونه سوالات اطلاعات عمومی (۳۲۵ عدد)

نمونه سوالات هوش و توانمندی (۴۵۴ عدد)

سوالات آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی / دفترچه سوالات با پاسخ تشریحی

چون این عنوان شغلی در آزمون های دستگاه های اجرایی بسیار جذب نیرو دارد و از آنجاییکه بخش عمومی از بخش های مهم آزمون های استخدامی به حساب می آید آزمون های فراگیر ادوار قبل را با پاسخنامه تشریحی در یک بسته تدارک دیده ایم و در مجموعه کارشناس روابط عمومی گنجانده ایم تا شما داوطلبان یک منبع مطالعاتی کاملی را تجربه نمایند و امکان ندارد داوطلبی با این همه محتویات نتواند جزو قبول شدگان نباشد.

آزمون فراگیر شماره ۱ / سال ۱۳۹۴

آزمون فراگیر شماره ۲ / سال ۱۳۹۴

آزمون فراگیر شماره ۳ / سال ۱۳۹۵

آزمون فراگیر شماره ۴ / سال ۱۳۹۶

آزمون فراگیر شماره ۵ / سال ۱۳۹۷

آزمون فراگیر شماره ۶ / سال ۱۳۹۷

آزمون فراگیر شماره ۷ / سال ۱۳۹۸

آزمون فراگیر شماره ۸ / سال ۱۳۹۹

آزمون فراگیر شماره ۹ / سال ۱۴۰۱

درسنامه های استخدامی کارشناس روابط عمومی / منابع عمومی

بودن تعدادی جزوه مطالعاتی برای داوطلبان می تواند کارآمد باشد و به همین دلیل برای بخش عمومی جزواتی به کمک اساتید سایت طراحی شده است و عبارتند از زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، هوش و زبان انگلیسی و مطالعه آنها را به نوعی جزو الزامات می دانیم جهت شرکت در آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی.


آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی ۱۴۰۲

تاپ سوال اعتبار خودش را در کیفیت کار و رضایت شما داوطلبان می بیند و به همین دلیل تمام سعی خود را بکار برده تا کاملترین مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی کارشناس روابط عمومی را تدارک ببیند تا شما عزیزان با دریافت آن خود را از تهیه دیگر منابع مطالعاتی بی نیاز گردانید و اطمینان داریم با مطالعه سوالات این مجموعه می توانید مسیر استخدام خود را نسبت به دیگر رقبا هموارتر نمایید و ما هیچ گونه کمبودی را متوجه این مجموعه فوق العاده نمی سازیم و حاوی جدیدترین منابع مطالعاتی اعم از نمونه سوالات و درسنامه ها جهت کسب نتیجه می باشد.

تجربه تمامی آزمون های استخدامی فراگیر در دستور کار وبگاه تاپ سوال قرار دارد و تجربیات میزبانی از بی شمار داوطلب این بار برای آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۲ مورد استفاده قرار خواهد گرفت که انتخاب یک چنین منابع استخدامی کارشناس روابط عمومی به خصوص از یک وبگاه پر از تجربه، شما را به استخدام در این عنوان شغلی نزدیکتر خواهد نمود. سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی با بروزترین منابع آماده دانلود است تا یک رقابت قوی را با دیگر رقبای خود رقم بزنید.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس روابط عمومی دستگاه های اجرایی / فراگیر ۱۴۰۲

قبولی رشته های شغلی آزمون های فراگیر را با تاپ سوال تجربه نمایید

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی