2019/03/27

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دیوان محاسبات کشور (آزمون استخدام دیوان محاسبات در سال ۹۸)

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تک تک شما کاربران وب سایت تاپ سوال ، به اطلاع می رسانیم در این قسمت از سایت می توانید از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام دیوان محاسبات کشور سال ۱۳۹۸ مطلع شوید که وبگاه تاپ سوال تمام اخبار و فراخوان های پذیرش دیوان محاسبات کشور را مورد بررسی قرار می دهد و از همین قسمت می توانید نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور که تیم تاپ سوال برای رشته های مختلف تدارک دیده است را دریافت و خود را آماده شرکت در آزمون دیوان محاسبات پیش رو نمایید.

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور


۹ شهریور ۹۸ – استخدام دیوان محاسبات کشور

به اطلاع تمام متقاضیان استخدام در دیوان محاسبات کشور می رسانیم که جهت تصدی چند عنوان شغلی از داوطلبان و واجدین شرایط استخدام به عمل می آید. این پذیرش از طریق آزمون و مصاحبه صورت می گیرد و داوطلبان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. هفتم تا چهاردهم مهر ۹۸ بازه زمان این نام نویسی است.

آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور در اول آذر ماه ۱۳۹۸ برگزار می گردد و ۵ عنوان شغلی برای این آزمون استخدامی دیوان محاسبات در نظر گرفته شده که عبارتند از حسابرس ، کارشناس اداری ، کارشناس مالی ، کارشناس رسیدگی به شکایات و دادیار.


استخدام سال ۹۴ دیوان محاسبات کشور

دیوان محاسبات کشور به منظور تامین نیروی مورد نظر خود با برگزاری آزمون بین افراد واجد شرایط استخدام به عمل می آورد و ثبت نام این آزمون از تاریخ ۹۴/۳/۳ تا ۹۴/۳/۱۰ از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد.

ثبت نام کنندگان برای کارت ورود به جلسه آزمون دیوان محاسبات از تاریخ ۹۴/۳/۳۰ می توانند اقدام و آزمون در تهران تاریخ ۹۴/۵/۲ برگزار می گردد.

منابع آزمون استخدام دیوان محاسبات کشور در بخش های عمومی و تخصصی :

مواد عمومی مشترک (معارف اسلامی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان انگلیسی عمومی ، مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ، زبان وادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه I.C.D.L))

مواد تخصصی رشته حسابرس (حسابداری دولتی ، اصول حسابداری ، اصول حسابرسی ، قوانین مالی و محاسباتی (از جمله قانون دیوان محاسبات، محاسبات عمومی، قانون تجارت) ، ریاضی و آمار کاربردی ، زبان تخصصی)

مواد تخصصی رشته کارشناس بودجه و تشکیلات (حقوق اداری ، مدیریت منابع انسانی ، مبانی سازمان و مدیریت ، قانون دیوان محاسبات کشور ، قانون محاسبات عمومی ، زبان تخصصی)


منابع مطالعاتی آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
سوالات استخدامی حسابرس دیوان محاسبات کشور سوالات استخدامی دادیار دیوان محاسبات کشور
سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دیوان محاسبات کشور سوالات استخدامی کارشناس امور اقتصادی دیوان محاسبات کشور
سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دیوان محاسبات کشور سوالات استخدامی کارشناس امور مالی دیوان محاسبات کشور
سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات دیوان محاسبات کشور سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی دیوان محاسبات کشور

دیوان محاسبات کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی