2023/12/25

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور (کاملترین منبع ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور جهت آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ دیوان محاسبات ارائه شده است و داوطلبان با مطالعه این منابع قطعا با دانش کامل و تخصصی در آزمون حضور خواهند یافت و به تمامی سوالات آزمون استخدامی دیوان محاسبات پاسخگو خواهند بود.
نام مجموعه : سوالات استخدامی دیوان محاسبات
آزمون : استخدامی دیوان محاسبات سال ۱۴۰۲
محتویات : سوالات آزمون + درسنامه
پاسخنامه : تشریحی

تاپ سوال در تدارک بسته های مطالعاتی نهادهای کشور همیشه تلاش داشته تا داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون های استخدامی آنها کاملترین منابع را مورد مطالعه قرار دهند که در این صفحه یکی از جامع ترین بسته سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور را برای داوطلبان آن ارائه نموده ایم. آزمون های استخدامی دیوان محاسبات کشور که در سال های اخیر هم شاهد آن بوده ایم با استقبال خوبی روبرو شده اند که برای آزمون های جدید این سازمان تصمیم گرفتیم منابع استخدامی دیوان محاسبات که تولید نموده بودیم را بازبینی نماییم تا منابعی جدیدتر را به این بسته مطالعاتی بیفزاییم.

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور تاپ سوال حاوی مهم ترین نمونه سوالات عمومی اخیر آزمون های استخدامی، اصل دفترچه های فراگیر، درسنامه های آموزشی منابع عمومی و بسته عقیدتی سیاسی می باشد که داوطلبان می توانند با تکیه بر این منابع استخدامی، میزان آمادگی خود را افزایش دهند تا یک رقابت قدرتمند را با دیگر داوطلبان داشته باشند. تاپ سوال همیشه تلاش داشته که منابعی کارآمد و دانش افزون را به داوطلبان پیشنهاد دهد و تحقق آن طی این همه سال فعالیت در زمینه تولید بسته های کمک آموزشی استخدامی صورت گرفته و نمونه سوالات استخدامی دیوان محاسبات هم حاصل این نگرش می باشد که امیدواریم آپدیت این محصول نتیجه های درخشانی را برای دریافت کنندگانش رقم بزند.

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور / ویژه آزمون سال ۱۴۰۲

کاملترین نمونه سوالات و درسنامه جهت آزمون استخدامی دیوان محاسبات

اگر بخواهیم عرض مختصری در مورد دیوان محاسبات کشور داشته باشیم اینکه این سازمان به مجلس شورای اسلامی مربوط می شود که در موضوعات مالی و اداری فعال می باشد. دیوان محاسبات کشور تمامی فرآیندهای مالی را کنترل می نماید و همین طور تمامی دستگاه هایی که از بودجه کشور استفاده می نمایند، حسابرسی آن برعهده این سازمان است. دیوان محاسبات در تمامی مراکز استان های کشور مستقر می باشد.

مجموعه جزوات و سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور شامل موارد زیر می باشد که داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ می توانند نهایت بهره را از این بسته از آن خود نمایند و با یک آمادگی کامل به این رقابت علمی استخدامی بپردازند، با تشریح این بسته با ما همراه باشید.

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور / منابع ۱۴۰۲

برای داوطلبان آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور یکی از کاملترین بسته مطالعاتی را برای بخش عمومی تدارک دیده ایم که دربردارنده بیشترین نمونه سوالات با پاسخنامه از لحاظ پرتکراری می باشد که حتما با مطالعه این بسته به دانش لازم منابع عمومی دست خواهید یافت.

۵۴۵ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش

۵۲۴ نمونه سوال معارف اسلامی

۵۷۸ نمونه سوال فناوری اطلاعات (ICDL)

۶۴۷ نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۴۸۳ نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی

۳۲۴ نمونه سوال اطلاعات عمومی

۵۳۶ نمونه سوال هوش و توانمندی های عمومی

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور / دفترچه ها

دفترچه سوالات عمومی آزمون های فراگیر طی ۱۰ دوره که آزمون دیوان محاسبات هم در سال ۱۳۹۴ یکی از این دستگاه های برگزار کننده بوده است که تمامی سولات این دفترچه های با ارزش را با پاسخنامه تشریحی ارائه نمودیم که همه سوالات و پاسخنامه ها بصورت تایپ تیم تاپ سوال می باشند، این دفترچه ها دروس هفتگانه عمومی را شامل می گردند.

دفترچه سوالات آزمون اول فراگیر / سال ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون دوم فراگیر / سال ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون سوم فراگیر / سال ۱۳۹۵

دفترچه سوالات آزمون چهارم فراگیر / سال ۱۳۹۶

دفترچه سوالات آزمون پنجم فراگیر / سال ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون ششم فراگیر / سال ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون هفتم فراگیر / سال ۱۳۹۸

دفترچه سوالات آزمون هشتم فراگیر / سال ۱۳۹۹

دفترچه سوالات آزمون نهم فراگیر / سال ۱۴۰۱

دفترچه سوالات آزمون دهم فراگیر / سال ۱۴۰۲

دفترچه سوالات استخدامی دیوان محاسبات و درسنامه های ویژه

آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور که در سال ۱۳۹۴ برگزار گردید و از نظر منابع عمومی یکسان با آزمون سال ۱۴۰۲ می باشد را با بخش قبلی خدمت شما داوطلبان آزمون پیش رو دیوان ارائه نمودیم و همین طور یک درسنامه آموزشی که شما را با جزئیات قوانین دیوان محاسبات کشور آشنا می نماید که برای آزمون جدید بسیار حائز اهمیت و کارساز می باشد و به همه داوطلبان مطالعه این بخش را توصیه می نماییم.

درسنامه های استخدامی دیوان محاسبات کشور / ویژه ۱۴۰۲

علاوه بر سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور این بخش مطالعاتی را در نظر گرفته ایم که در رشد آمادگی و سطح علمی داوطلبان مفید خواهد بود چونکه تمامی این درسنامه ها از بررسی های تیم تاپ سوال طی آزمون های اخیر استخدامی حاصل گردیده اند.

درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

درسنامه استخدامی احکام و معارف اسلامی

درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

درسنامه استخدامی فناوری اطلاعات

درسنامه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور / عقیدتی سیاسی

بیش از ۲۰۰۰ نمونه سوال عقیدتی، اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی به همراه پاسخنامه

درسنامه کامل عقیدتی سیاسی با مباحث بسیار مهمی چون عقیدتی سیاسی ولایت فقیه ، شورای نگهبان ، مراجع تقلید ، مجلس خبرگان ، احکام ، نماز ، روزه ، فروع دین ، زکات و کتاب شناسی اسلام ، شناخت مسائل روز و …


منابع آزمون دیوان محاسبات / سال ۱۴۰۲

بخش های مطالعاتی بسته سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور تاپ سوال بدین شرح بوده است و همانطور که ملاحضه فرمودید هر منابعی را به بهترین شکل ممکن عرضه نموده ایم تا شرکت کنندگان آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور بتوانند آمادگی لازم را با کاملترین منابع کسب نمایند. دفترچه آزمون دیوان محاسبات هم در این مجموعه گنجاندیم تا تجربه خوبی برای داوطلبان از مجموعه سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور رقم بخورد و حتما منابع آزمون دیوان محاسبات تدارک دیده شده ارمغان آور بهترین نتیجه برای هر داوطلبی خواهد بود.

تاپ سوال بعنوان یکی از تخصصی ترین وبگاه های کشور همیشه رشد و ارتقاء منابع استخدامی را مدنظر داشته و سعی می نماید مخاطبان خود را همیشه راضی نگه دارد چون که تاپ سوال این موضوع را از اولویت های فعالیت خود می داند و به نوعی اعتبار، انشالله که بسته سوالات دیوان محاسبات کشور یک خروجی رضایت بخشی را برای در پی داشته باشد و به هدف خود که استخدام در دیوان محاسبات کشور است دست یابند.

دانلود سوالات استخدامی دیوان محاسبات کشور / آزمون سال ۱۴۰۲

کسب نتیجه قبولی در آزمون استخدامی دیوان محاسبات / سوالات و جزوات


در جدول زیر داوطلبان می توانند به سوالات تخصصی استخدامی آزمون دیوان محاسبات دسترسی پیدا نمایند که از طریق لینک های معرفی شده رشته مربوطه می توانند به صفحه مورد نظر خود هدایت شوند و در برخی دانلود رایگان هم می توانند داشته باشند که تاپ سوال آنها را انتشار داده است.

دیوان محاسبات کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی