2019/09/03

امتیاز : / 5. رای :

استخدام مرکز آمار ایران (آزمون مرکز آمار ایران در هفتمین مرحله فراگیر)

داوطلبان و متقاضیان آزمون های استخدامی که همیشه دنبال آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدامی هستند وبگاه تاپ سوال از فراخوان های تمام سازمان ها و نهادها رصد به عمل می آورد و این بخش خود را به آخرین اخبار استخدام مرکز آمار ایران اختصاص داده و علاقمندان به رشته های شغلی مرکز آمار ایران می توانند از همین بخش به جدیدترین اطلاعیه های استخدامی این مرکز دسترسی داشته باشند.

سوالات استخدامی مرکز آمار ایران


مهر ۹۸ – استخدام مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۸

در مهرماه سال ۱۳۹۸ مهم ترین اخبار استخدامی به آزمون فراگیر هفتم اختصاص دارد که طی آن دستگاه هایی اقدام به جذب نیرو می نمایند که مرکز آمار ایران از جمله این دستگاه ها می باشد که برای تامین نیروی انسانی مورد نظر خود در چند رشته شغلی پذیرش دارد. داوطلبان از تاریخ سوم تا دوازدهم مهرماه می توانند در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش جهت نام نویسی خود اقدام نمایند. آزمون استخدام مرکز آمار ایران در سی ام آبان سال ۹۸ برگزار خواهد شد. دفترچه راهنما شرکت در آزمون مرکز آمار ایران در سایت سنجش آموزش قابل دریافت می باشد.

رشته های شغلی آزمون استخدام مرکز آمار ایران در آزمون فراگیر سال ۹۸ بدین ترتیب است : حسابدار ، کارشناس آمار کشوری ، کارشناس امور اداری ، کارشناس تحلیل گر سیستم ، کارشناس شبکه ، کارشناس نقشه برداری

وبگاه تاپ سوال برای برخی از این رشته های شغلی آزمون مرکز آمار ایران منابع مطالعاتی کاملی را تدارک دیده است که داوطلبان می توانند جهت آزمون استخدامی سال ۹۸ از آنها بهره مند گردند و آنها را خدمت شما داوطلبان و مخاطبان آزمون مرکز آمار عرض می نماییم.

منابع مطالعاتی آزمون استخدام مرکز آمار ایران سال ۹۸
سوالات استخدامی حسابدار سوالات استخدامی کارشناس امور اداری سوالات استخدامی کارشناس تحلیل گر سیستم
سوالات استخدامی کارشناس شبکه سوالات استخدامی کارشناس نقشه برداری

مرکز آمار ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی