2019/05/31

امتیاز : / 5. رای :

استخدام نهاد ریاست جمهوری سال ۹۸ (اطلاعیه برگزاری آزمون این نهاد)

در این بخش از وبگاه تاپ سوال به جدیدترین و آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام نهاد ریاست جمهوری می پردازیم که متقاضیان استخدام در این نهاد می توانند از بروترین خبرهای این استخدام هر لحظه مطلع گردند که تمامی تلاش خود در زمینه انتشار اخبارهای استخدامی کشور به کار میگیریم تا داوطلبان و کارجویان عزیز هیچ خبری را از دست ندهند. برای آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری هم یکی از کاملترین منابع استخدامی را تدارک دیده ایم.

سوالات استخدامی نهاد ریاست جمهوری


آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری سال ۹۸

برخی از نهاد های علمی – تحقیقاتی مرتبط با نهاد ریاست جمهوری به جهت پذیرش نیروی انسانی مورد نظر، آزمون استخدامی برگزار می نمایند. متقاضیان جهت ثبت نام آزمون نهاد ریاست جمهوری می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه که بازه زمانی آن از تاریخ ۹۸/۳/۵ تا ۹۸/۳/۱۱ می باشد.

تمامی شرایط لازم آزمون استخدام نهاد ریاست جمهوری در پایگاه سازمان سنجش قابل مشاهده می باشد. این آزمون استخدامی در تهران و در تاریخ ۹۸/۳/۳۱ برگزار می گردد. ارزش وزنی بخش عمومی آزمون نهاد ریاست جمهوری ۴۰ درصد و بخش تخصصی ۶۰ درصد است.

رشته های تحصیلی آزمون پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای به شرح زیر می باشند :

مهندسی هسته‌ای، مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی معدن، مهندسی مواد، مهندسی عمران و معماری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، کشاورزی و علوم دامی، فیزیک، شیمی، حسابداری، مدیریت

رشته های تحصیلی آزمون سازمان انرژی اتمی ایران به شرح زیر می باشند :

مهندسی هسته‌ای، مهندسی شیمی، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و معماری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، حسابداری

برای برخی از این رشته های تحصیلی، منابع استخدامی جامعی توسط تاپ سوال عرضه شده است که از طریق جدول زیر می توانید برای آزمون استخدامی نهاد ریاست جمهوری آنها را برگزینید و گامی محکم در جهت قبولی آن بردارید.

نهاد ریاست جمهوری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی