2019/04/10

امتیاز : / 5. رای :

استخدام کمیته امداد (۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد)

تاپ سوال بعنوان مرجع بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی در بخش اخبار و اطلاعیه ها همیشه پرتلاش بوده و این صفحه هم به جدیدترین اخبار استخدام کمیته امداد تعلق گرفته و می توانید از آزمون های استخدام کمیته امداد برای تامین نیروی مور دنیاز مطلع گردید و از آخرین اقدامات و فعالیت های کمیته امداد امام خمینی با خبر شوید.

سوالات استخدامی کمیته امداد امام خمینی


۱۹ فروردین ۹۸ – بیش از ۲ هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

۲ هزار و ۸۰۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد خراسان جنوبی با تسهیلات و همین طور کاریابی مشغول به فعالیت شدند و بیشترین کارهای ایجاد شده در بخش های صنایع دستی، دامپروری و کشاوررزی بوده است.


۹ فروردین ۹۸ – دو هزار ۸۷۰ فرصت شغلی ایجاد شده برای مددجویان استان زنجان

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در سال قبل ۲۸۷۰ فرصت شغلی برای مددجویانی که تحت حمایت کمیته امداد استان هستند ایجاد گردید.


۱۷ اسفند ۹۷ – ۲۸۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفته است که ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای فرصت های شغلی و برای ۲۸۲۵ نفر شغل ایجاد شده است. تعداد ۶۱۶ نفر از مددجویان تحت پوشش از طریق کاریابی مشغول به فعالیت شدند.


۸ اسفند ۹۷ – ایجاد بیش از ۱۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سمنان

معاون اشتغال کمیته امداد سمنان بیان نموده که ۱۱۳۸ فرصت شغلی برای مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند ایجاد گردید و بیش از ۴۰ درصد این طرح های اشتغال به مناطق روستایی مربوط می شود.

طرح های ایجاد فرصت شغلی عبارتند از : طرح های صنعتی ، دامپروری ، خدمات ، شیلات ، کشاورزی ، معدنی ، صنایع‌ دستی


۲۶ دی ۹۶ – ۱۸۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیه امداد بوشهر ایجاد گردید

در سال ۹۵ تعداد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی توسط دولت در کشور ایجاد گردید که از این تعداد، ۱۸۰ هزار فرصت شغلی به کمیته امداد مربوط است.


کمیته امداد امام خمینی (ره)

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی