2023/11/02

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور (آزمون سال ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور عنوان این مجموعه کامل می باشد که برای داوطلبان آزمون استخدامی سازمان امور اراضی سال ۱۴۰۲ ارائه شده و آنچه که بعنوان منابع تخصصی و عمومی این آزمون معرفی گردید را داوطلبان در این مجموعه ملاحضه نمایند.
نام مجموعه : سوالات سازمان امور اراضی
آزمون : استخدامی سازمان امور اراضی ۱۴۰۲
محتویات : منابع کامل (عمومی + تخصصی)

سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشورعرض ادب و احترام به کسانی که تاپ سوال را برگزیدند تا جهت شرکت در آزمون استخدامی سازمان امور اراضی برای خود یک منبع مطالعاتی خوب تهیه نمایند انتخاب خوبی داشته اید چونکه بهترین مجموعه سوالات استخدامی از تاپ سوال قابل دریافت است و برای این آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲ هم مجموعه سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور را تهیه نموده ایم و دریافتش را به همه شرکت کنندگان آزمون استخدامی این سازمان زیر نظر دستگاه های اجرایی توصیه می نماییم.

آزمون های استخدامی که نامشان گره بخورد به آزمون های دستگاه های اجرایی حتما شرکت کنندگان زیادی را به خود خواهد دید و این در سالهای گذشته رخ داده است و تمام سعی خود را به کار گیرید و با یک آمادگی مثال زدنی در آزمون شرکت نمایید که چاره کار را تاپ سوال و تیمش برای داوطلبان آزمون استخدامی سازمان امور اراضی کشور طراحی نموده و مجموعه نمونه سوالات استخدامی این بخش از سایت را به شما پیشنهاد می دهد بصورت کامل محتویات مجموعه را مطالعه نمایید و با خواندن پاسخ سوالات جنبه آموزشی آنرا در نظر بگیرید در بخش های بعدی با محتویات این محصول بیشتر آشنا خواهید شد آزمون استخدامی سازمان امور اراضی حتما داوطلبان زیادی را به خود خواهد دید و به همین دلیل پرمحتواترین بسته ها را برای دریافت شما شرکت کنندگان قرار داده ایم برای طراحی منابع آزمون استخدامی سازمان امور اراضی کشور آزمون های استخدامی زیادی مورد بررسی تیم متخصصان تاپ سوال قرار گرفت.

سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور (ویژه آزمون استخدامی ۱۴۰۲)

کاملترین منابع عمومی و تخصصی برای آزمون استخدامی سازمان امور اراضی

منابعی که برای آزمون استخدامی سازمان امور اراضی در نظر گرفته شده است طبق منابع اعلامی آزمون سال ۱۴۰۲ می باشد که این منابع هم از بررسی آزمون های استخدامی سازمان امور اراضی برگزار شده سال های اخیر گردآوری شده اند. قطعا داوطلبان با مطالعه این نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان امور اراضی می توانند در آزمون ۱۴۰۲ نتیجه قبولی را کسب نمایند.

عناوین شغلی آزمون استخدامی سازمان امور اراضی کشور ۱۴۰۲

سازمان امور اراضی کشور در آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲ در عنوان شغل های کارشناس اطلاعات جغرافیا و سنجش از دور ، کارشناس تحلیلگر سیستم ، کارشناس امور زمین ، کارشناس حقوقی نیرو مورد نظر را جذب می نماید که تیم تاپ سوال مجموعه سوالات استخدامی را برای این شغل ها تدارک دیده است که سوالات استخدامی کارشناس اطلاعات جغرافیا و سنجش از دور را از همین صفحه با محتویات تخصصی ، عمومی و دیگر منابع کمکی می توانید دریافت نمایید و از کاملترین مجموعه کشور به شمار می رود و برای شغل های کارشناس تحلیلگر سیستم و حقوقی برای مشاهده محتویات از لینک های زیر اقدام نمایید.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم سازمان امور اراضی

دانلود سوالات استخدامی کارشناس حقوقی سازمان امور اراضی کشور

و اما مجموعه سوالات استخدامی کارشناس اطلاعات جغرافیا و سنجش از دور را توضیح می دهیم که داوطلبان این عنوان شغلی می توانند سوالات تخصصی ، عمومی ، دفترچه های فراگیر و جزوات کمک آموزشی را برای آزمون استخدامی کارشناس اطلاعات جغرافیا و سنجش از دور سازمان امور اراضی کشور تهیه نمایند.

سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور / تخصصی ۱۴۰۲

سوالات تخصصی کارشناس اطلاعات جغرافیا و سنجش از دور تاپ سوال دارای تمام منابع امتحانی این آزمون می باشد که با پاسخنامه می توانید دریافت نمایید و این سوالات استخدامی کارشناس اطلاعات جغرافیا و سنجش از دور بی شک یکی از کاملترین منابع مطالعاتی حال حاضر می باشد. داوطلبان حتما در آزمون استخدامی سازمان امور اراضی عملکرد بسیار خوبی با مطالعه این منابع تخصصی خواهند داشت.

تعداد ۶۰ سوال تفسیر عکس های هوایی

تعداد ۱۵۰ سوال سنجش از دور (RS)

تعداد ۱۴۰ سوال سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)

تعداد ۱۵۵ سوال نقشه خوانی و نقشه برداری

سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور / عمومی ۱۴۰۲

تمامی منابع عمومی آزمون استخدامی سازمان امور اراضی را با پاسخنامه در این بخش معرفی می نماییم که شامل اصل سوالات آزمون های اخیر برگزار شده می باشد و قطعا دانش عمومی داوطلبان با مطالعه این نمونه سوالات رشد قابل توجهی خواهد داشت.

تعداد ۵۳۵ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

تعداد ۵۱۰ سوال استخدامی معارف اسلامی

تعداد ۵۵۰ سوال استخدامی فناوری اطلاعات

تعداد ۴۷۵ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی

تعداد ۶۳۰ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

تعداد ۳۲۳ سوال استخدامی اطلاعات عمومی

تعداد ۴۹۰ سوال استخدامی هوش و توانمندی

سوالات استخدامی سازمان امور اراضی / دفترچه + پاسخ تشریحی

این بسته در نیازهای مطالعاتی هر داوطلبی به چشم می خورد که برای آزمون استخدامی سازمان امور اراضی بعنوان آزمون فراگیر سال ۱۴۰۲ اصل دفترچه های سوالات آزمون دستگاه های اجرایی را ارائه نموده ایم و یادگیری این بسته خیلی کمک کننده و نتیجه بخش خواهد بود.

دفترچه سوالات اولین آزمون اجرایی ۱۳۹۴

دفترچه سوالات دومین آزمون اجرایی ۱۳۹۴

دفترچه سوالات سومین آزمون اجرایی ۱۳۹۵

دفترچه سوالات چهارمین آزمون اجرایی ۱۳۹۶

دفترچه سوالات پنجمین آزمون اجرایی ۱۳۹۷

دفترچه سوالات ششمین آزمون اجرایی ۱۳۹۷

دفترچه سوالات هفتمین آزمون اجرایی ۱۳۹۸

دفترچه سوالات هشتمین آزمون اجرایی ۱۳۹۹

دفترچه سوالات نهمین آزمون اجرایی ۱۴۰۱

جزوات استخدامی سازمان امور اراضی / ویژه آزمون ۱۴۰۲

برای آزمون استخدامی سازمان امور اراضی کشور کاملترین جزوات آموزشی پر از نکات کارآمد که خیلی می تواند برای داوطلبان مفید واقع شود را طراحی کرده ایم این جزوات مربوط می شود به منابع عمومی آزمون سازمان امور اراضی دروس زبان و ادبیات فارسی ، احکام و معارف اسلامی ، مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL ، آمار و ریاضیات و زبان انگلیسی عمومی که درسنامه همه این منابع برای آزمون های استخدامی می باشد که مطالعه آنها را برای داوطلبان الزامی می دانیم.


منابع استخدامی سازمان امور اراضی (۱۴۰۲)

تیم تاپ سوال جهت جمع آوری این بسته و دیگر بسته ها روزها وقت می گذارد تا اینکه شرکت کنندگان آزمون های استخدامی کمترین وقت را در پیدا کردن نمونه سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور صرف کنند و با مطالعه بیشتر و در نتیجه آمادگی حداکثر به رقابت با دیگر داوطلبان بپردازند این مجموعه سوالات می تواند بهترین انتخاب شما داوطلبان آزمون استخدامی سازمان امور اراضی باشد و حتما با این محصول بهترین نتیجه را برای خود به ارمغان خواهید آورد با پشتیبانی تاپ سوال هر گونه پیشنهاد و نظر دارید حتما در میان بگذارید.

دانلود سوالات استخدامی سازمان امور اراضی کشور / سال ۱۴۰۲

کاملترین سوالات استخدامی کارشناس اطلاعات جغرافیا و سنجش از دور

سازمان امور اراضی کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی