2023/11/22

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی (۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی عنوان مجموعه ای می باشد که تمامی منابع تخصصی و عمومی آزمون فراگیر یازدهم سال ۱۴۰۲ را با پاسخنامه شامل می گردد که این مجموعه قطعا نتیجه آزمون را برای داوطلبان به بهترین شکل ممکن رقم خواهد زد.
عنوان مجموعه : سوالات آزمون کارشناس حقوقی
آزمون : فراگیر یازدهم سال ۱۴۰۲
محتویات : اصل منابع تخصصی و عمومی
پاسخنامه : سوالات هر بخش با پاسخ

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجراییاز اینکه برای دریافت منبع مطالعاتی خوب و کارآمد جهت شرکت در آزمون استخدامی فراگیر از بین وب سایت ها تاپ سوال را برگزیدید خیلی خوشحال هستیم و مطمئن باشید مجموعه جامع سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی حاوی تمام آن مواردی می باشد که برای موفقیت در آزمون به آن نیازمند هستید محتویاتی که هر دو بخش عمومی و تخصصی آزمون کارشناس حقوقی را شامل می شود و بهترین انتخاب شما داوطلبان آزمون فراگیر مرحله جدید خواهد بود. قبولی رشته کارشناس حقوقی را با تاپ سوال تجربه نمایید.

آزمون استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی کشور از آزمون های بسیار مهم و این عنوان شغلی هم از مواردی می باشد که در هر کدام از دستگاهها برای آن نیرو جذب خواهد شد و داوطلبان زیادی را به خود می بیند و این پیشنهاد را به عزیزان داریم که حتما خود را با یک منبع مطالعاتی کامل به مرز بالایی از آمادگی رسانده تا بتوانید پاسخگوی سوالات این آزمون مهم باشید البته فقط تهیه مجموعه سوالات مرتفع کننده این موضوع نیست این همت و تلاشی که شما برای موفقیت خود بکار می گیرید تعیین کننده است که تیم قدرتمند تاپ سوال بخش منبع مطالعاتی کارشناس حقوقی شما عزیزان را با تهیه این مجموعه آسان نموده و براحتی می توانید دانش خود را چندین برابر نمایید تا آخر این مطلب با ما همراه باشید و جزئیات محصول را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی / آزمون فراگیر یازدهم ۱۴۰۲

منابع استخدامی کارشناس حقوقی تاپ سوال ویژه دستگاه های استخدام کننده این رشته

مجموعه کارشناس حقوقی را از نظر منابع دو بخش آزمون مورد بررسی قرار می دهیم تا شما داوطلبان با منابع طرح سوال آشنا شوید و بعد از آن به خود مجموعه می پردازیم تا بخش های آن را برایتان با جزئیات دقیق شرح دهیم. سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی این رشته دربردارنده محتویاتی بسیار کارآمد که در سال قبل رضایت اکثر مخاطبان خود را جلب نمود و حال برای آزمون فراگیر ۱۴۰۲ کارشناس حقوق بازنگری شده است.

منابع عمومی آزمون کارشناس حقوقی : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی ، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی
منابع تخصصی آزمون کارشناس حقوقی :
حقوق خصوصی (مدنی، تجارت و آیین دادرسی مدنی) ، حقوق جزا (جزای عمومی، جزای اختصاصی (به استثنای جرایم علیه اشخاص) و آیین دادرسی کیفری) ، حقوق عمومی (اداری و اساسی)

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی / تخصصی فراگیر یازدهم ۱۴۰۲

سوالات تخصصی کارشناس حقوقی ارائه شده این بخش که شامل اصل سوالات تخصصی آزمون های استخدامی فراگیر ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ با پاسخنامه می باشد از نظر ما بهترین منبع مطالعاتی جهت بهبود توان علمی دروس تخصصی آزمون کارشناس حقوقی سال ۱۴۰۲ محسوب می گردد.

۲۴۳ سوال تخصصی حقوق مدنی با پاسخ

۱۷۶ سوال تخصصی حقوق تجارت با پاسخ

۲۱۳ سوال تخصصی حقوق اداری با پاسخ

۱۵۲ سوال تخصصی حقوق اساسی با پاسخ

۲۱۴ سوال تخصصی حقوق جزا عمومی با پاسخ

۲۳۵ سوال تخصصی حقوق جزا اختصاصی با پاسخ

۲۴۰ سوال تخصصی آیین دادرسی مدنی با پاسخ

۲۰۵ سوال تخصصی آیین دادرسی کیفری با پاسخ

سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی / عمومی آزمون فراگیر ۱۴۰۲

سوالات عمومی که در این بخش برای شما داوطلبان با پاسخنامه در نظر گرفته ایم بسیار کامل و با تعداد بالا در جهت اینکه با سوالات آزمون آشنا شوید و با وارد کردن آن جزو برنامه مطالعاتی خود پاسخگوی سوالات عمومی آزمون کارشناس حقوقی باشید.

۵۰۰ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی

۶۲۵ نمونه سوال معارف اسلامی

۴۶۴ نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی

۵۴۵ نمونه سوال فناوری اطلاعات (ICDL)

۷۰۰ نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۳۲۵ نمونه سوال اطلاعات عمومی

۴۴۶ نمونه سوال هوش و توانمندی های عمومی

دفترچه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی / ویژه ۱۴۰۲

برای بخش عمومی آزمون استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ که در مرحله جدید برگزار می گردد اصل دفترچه دوره های قبل این رشته را برگزیدیم که با پاسخنامه تشریحی خدمت شما داوطلبان ارائه می گردد تا استانداردترین منابع آموزشی را مورد مطالعه قرار دهید.

دفترچه سوالات اولین آزمون فراگیر ۱۳۹۴

دفترچه سوالات دومین آزمون فراگیر ۱۳۹۴

دفترچه سوالات سومین آزمون فراگیر ۱۳۹۵

دفترچه سوالات چهارمین آزمون فراگیر ۱۳۹۶

دفترچه سوالات پنجمین آزمون فراگیر ۱۳۹۷

دفترچه سوالات ششمین آزمون فراگیر ۱۳۹۷

دفترچه سوالات هفتمین آزمون فراگیر ۱۳۹۸

دفترچه سوالات هشتمین آزمون فراگیر ۱۳۹۹

دفترچه سوالات نهمین آزمون فراگیر ۱۴۰۱

جزوات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی

برای داوطلبان عنوان شغلی آزمون استخدامی کارشناس حقوقی تعدادی جزوه آموزشی را تدارک دیده ایم که در خیلی از آزمون ها مورد استفاده داوطلبان قرار گرفته و خیلی راحتر توانستند به سوالات بخش عمومی آزمون پاسخ دهی داشته باشند و حالا برای آزمون ۱۴۰۲ هم مناسب دیده شده اند.

درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۵ صفحه

درسنامه استخدامی احکام و معارف اسلامی ۵۲ صفحه

درسنامه استخدامی مهارت های کامپیوتر ۲۴۹ صفحه

درسنامه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۱۴۱ صفحه

درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه

درسنامه استخدامی هوش و توانمندی ۱۰ صفحه


منابع آزمون کارشناس حقوقی سال ۱۴۰۲

همانطور که ملاحضه می فرمایید تمام سعی و تلاش خود را بکار برده ایم تا به هر دو بخش سوالات عمومی و تخصصی مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی بصورت ویژه بپردازیم بدانید که سوالات تخصصی آزمون های استخدامی از مواردی می باشند که کمتر در جاهای دیگر به آن پرداخته می شود و همه این نکات باعث شده که تاپ سوال کاملترین مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی را ارائه نماید و امیدواریم خروجی این همه تلاش موفقیت شما عزیزان و استخدام در شغل کارشناس حقوقی طی آزمون فراگیر باشد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی برای تمام دستگاه های جذب کننده نیرو در آزمون فراگیر مناسب می باشد چونکه منابع آزمون استخدامی کارشناس حقوقی سال ۱۴۰۲ را پوشش داده است و کارایی آن قطع به یقین نسبت به سال قبل بیشتر خواهد بود و این اطمینان و اعتماد را به همه داوطلبان آزمون کارشناس حقوقی فراگیر می دهیم که کاملترین عناوین مطالعاتی رشته شغلی کارشناس حقوقی را تاپ سوال تولید و منتشر نموده است که استخدام با آن را صددرصدی می دانیم.

دانلود سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی / آزمون فراگیر ۱۴۰۲

تجربه پرمحتواترین منابع آزمون استخدامی کارشناس حقوقی با تاپ سوال


سوالات تخصصی کارشناس حقوقی از مجموعه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی دستگاه های اجرایی با بررسی آزمون های قبلی این رشته از تمامی دستگاه ها حاصل شده که بصورت اختصاصی برای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در نظر گرفته ایم و دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی کارشناس حقوقی هم برای این آزمون کارا می باشد و سعی داریم داوطلبان را به منابع و اطلاعاتی مجهز نماییم که با حداکثر آمادگی ممکن در رقابت علمی استخدامی آزمون فراگیر قدم بگذارند و انشاالله مخاطبان این سایت جزو نفرات برگزیده این آزمون کارشناس حقوقی باشند.

سازمان سنجش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی