2024/01/14

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی آموزش و پرورش (ویژه آزمون جدید ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی آموزش و پرورش آزمون های برگزار شده سال های اخیر بصورت یک مجموعه کامل گردآوری شده است که تمامی منابع تخصصی، عمومی و اختصاصی رشته های استخدامی مورد نظر را شامل می گردد و برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ مهم ترین منبع به شمار می رود.
نام مجموعه : منابع استخدامی آموزش و پرورش
آزمون : آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲
محتویات : تخصصی، عمومی و اختصاصی
پاسخنامه : تشریحی

سوالات استخدامی آموزش و پرورشسوالات استخدامی آموزش و پرورش را با عنوان بسته صد درصد تضمینی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ معرفی نموده ایم که از پرمحتواترین بسته های مطالعاتی حال حاضر برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش به حساب می آید و انتخابش را به هر داوطلب از هر رشته شغلی آموزش و پرورش توصیه می نماییم که برای موفقیت یک چنین بسته ای را مورد مطالعه خود قرار دهند.

یکی از آزمون های استخدامی مهم و بزرگ کشور آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد که با هر بار برگزاری از پذیرش های زیاد برخوردار بوده است و شرکت کنندگان بسیار زیادی را به خود می بیند و این بار آزمون سال ۱۴۰۲ یکی از بیشترین جذب ها را برای استخدام به خود اختصاص داده است. تیم تاپ سوال با اعلام استخدام وزارت آموزش و پرورش تصمیم گرفت که مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش موجود در سایت که در آزمون دوره های قبل مورد استفاده اکثر داوطلبان قرار گرفته بود را مورد بررسی و آپدیت قرار دهد.

داوطلبان محترم برای شرکت در این آزمون آموزش و پرورش می بایست با اطلاعات کامل و مناسب در این آزمون شرکت نمایند که منبع مطالعاتی خوب می تواند جوابگوی این موضوع باشد که تاپ سوال با تمام تلاش خود در صدد برطرف کردن این مورد است که در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم تا آزمونی خوبی را تجربه نمایید.

done_allانتخاب این بسته پرمحتوا برای داوطلبان عناوین شغلی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

آزمون استخدامی آموزش و پرورش چند سالی است که در کشور برای رفع کمبود نیرو برگزار می گردد و یکی از آزمونهای شناخته شده و پرداوطلب به شمار می رود و برای داوطلبان مهم است که چه منابعی را مطالعه نمایند تا در آزمون سربلند بیرون آیند به شما داوطلبان اطمینان کامل را می دهیم کامل ترین نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش در بخش های مختلف سوال ، درسنامه ، دفترچه و … را تجربه خواهید کرد مجموعه ای که با تلاش تیم تاپ سوال که چندین سال است فعالیت می نماید جمع آوری شده تا شما عزیزان با این منابع فوق العاده و با قدرت علمی بالا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایید تا نسبت به دیگر رقبا این آزمون قبولی و استخدام شما صد درصد شود.

سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

descriptionمطالعه منابعی که می توانند در قبولی آزمون آموزش و پرورش نقش آفرین باشند

  • سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش
  • سوالات عمومی آزمون آموزش و پرورش
  • جزوات منابع عمومی و تخصصی آموزش و پرورش
  • سوالات استخدامی آموزش و پرورش ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۲
  • دفترچه سوالات آزمون های فراگیر از ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲

برای اینکه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را با قدرت کامل پشت سر بگذارید باید از منابع مطالعاتی تاثیر گذار مطلع باشید که این موضوع نیز خود مسیر قبولی شما را هموارتر می نماید بعد از این می بایست در تکاپو یافتن منابع استاندارد یاد شده برای آماده نمودن خود جهت شرکت در آزمون باشید. داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش حتما از این منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال های برگزار شده اخیر استفاده کامل را به عمل آورید که قطعا نتیجه قبولی با مطالعه این منابع استخدامی آموزش و پرورش حتمی خواهد بود.

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۲
در بسته سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوالات سال های قبل هم استفاده شده است که از سال ۱۳۹۰ را شامل می گردد که همراه با محتویات دیگر می توانید دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش هم داشته باشید. مجموعه پیش رو را در حد یک کتاب استخدامی آموزش و پرورش برای آزمون سال ۱۴۰۲ عرضه نموده ایم که نتیجه مورد نظر هر شرکت کننده ای را فراهم خواهد نمود.

مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش / کاملترین بسته برای آزمون ۱۴۰۲

تاپ سوال برای تدارک یک بسته مطالعاتی برای داوطلبان تمامی آزمون های استخدامی مرتبط با آن سازمان از ادوار گذشته را مورد رصد و بررسی قرار می دهد و با بهره گیری از تجربه داوطلبان موفق آزمون آموزش و پرورش دوره های قبل این منابع را خدمتان ارائه نموده است.

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

چندین سال است که تاپ سوال در زمینه ارائه بسته های فوق کمک آموزشی برای شرکت کنندگان آزمون های استخدامی مشغول به فعالیت می باشد و برای آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش چند ماه را برای گردآوری این منابع سپری نموده است تا داوطلبان یک بسته پرمحتوا مطالعاتی را تجربه نمایند و در رشته شغلی مورد نظر خود به استخدام آموزش و پرورش در بیایند. در عنوان بعدی به عناوین بخش های محتویات بسته مطالعاتی آزمون آموزش و پرورش پرداخته می شود که تمامی منابع مورد نیاز آزمون را به همراه دارد و نهایت بهره را حاصل تلاش خود نمایید.


graphic_eqمحتویات مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش در ۷ بخش / ویژه ۱۴۰۲

قبل از تشریح کامل جزئیات بخش های مطالعاتی آزمون آموزش و پرورش یک نگاه کلی به محتویات این بسته داریم که یکی از جامع ترین بسته های مطالعاتی کشور برای این آزمون به حساب می آید و بدون شک مطالعه کنندگان آن خود را جزو قبول شدگان آزمون ۱۴۰۲ آموزش و پرورش بدانند.

مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات عمومی استخدامی را برای آزمون آموزش و پرورش با تعداد بسیار بالا در نظر گرفته ایم که با این بخش دانش خود را در منابع عمومی آزمون به بالاترین حد ممکن خواهید رساند. سوالات تخصصی هم همین طور که اصل سوالات خوشه های شغلی مختلف را ارائه نموده ایم و یکی از بخش های مهم برای داوطلبان بخش دفترچه ها می باشد که بصورت ویژه دفترچه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همین طور آزمون های فراگیر را با پاسخنامه جهت آشنایی هر چه بیشتر شما داوطلبان با این آزمون ها تنظیم نموده ایم تا خود را از تهیه این نوع منبع بی نیاز نمایید، برای بخش عمومی درسنامه های فوق آموزشی را تدارک دیده ایم که در معرفی تک تک بخش ها شما را بیشتر با آن آشنا می کنیم.

۱- دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش / آزمون ۱۴۰۲

دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش  / سال های ۸۴ – ۸۶ – ۸۹ با پاسخنامه

اصل دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش / سال های ۱۳۹۴ – ۱۳۹۵ با پاسخ نامه تشریحی

اصل دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش / سال های ۱۳۹۶ – ۱۴۰۲ با پاسخ نامه تشریحی

تعداد ۷ دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش عمومی با پاسخنامه تدارک که تمامی این دفترچه ها با کیفیت خوانا و بصورت تایپ شده برای آزمون سال ۱۴۰۲ عناوین رشته شغلی مختلف آموزش و پرورش می باشد از لحاظ منبع طرح سوالات، سطح سوالات ، پاسخنامه و … یکی از کاملترین منبع مطالعاتی استاندارد به شمار می رود و مطالعه این سوالات را به تمام داوطلبان آموزش و پرورش توصیه می نماییم با این دفترچه ها خود را با مهم ترین نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آشنا خواهید نمود. مهم ترین دفترچه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال های اخیر را برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ ارائه نمودیم.

۲- دفترچه سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی / ۱۰ دوره

اصل سوالات آزمون فراگیر اول ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون فراگیر دوم ۱۳۹۴

اصل سوالات آزمون فراگیر سوم ۱۳۹۵

اصل سوالات آزمون فراگیر چهارم ۱۳۹۶

اصل سوالات آزمون فراگیر پنجم ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون فراگیر ششم ۱۳۹۷

اصل سوالات آزمون فراگیر هفتم ۱۳۹۸

اصل سوالات آزمون فراگیر هشتم ۱۳۹۹

اصل سوالات آزمون فراگیر نهم ۱۴۰۱

اصل سوالات آزمون فراگیر دهم ۱۴۰۲

این دفترچه سوالات مربوط می شود به ۱۰ دوره از آزمون های استخدامی فراگیر که در سال های قبل برگزار گردید که به همراه پاسخنامه تشریحی در اختیار شما داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ قرار می گیرد و منبع بسیار مناسب مطالعاتی به شمار می رود و در این بسته سوالات استخدامی آموزش و پرورش تعداد زیادی دفترچه ارائه نموده ایم تا داوطلبان با یک آشنایی کامل نسبت به آزمون های بزرگ کشور به رقابت با داوطلبان بپردازند و حتما این سوالات استاندارد را مطالعه داشته باشید تا با نحوه و سطح سوالات آزمون های بزرگ آشنا شوید.

۳- سوالات استخدامی آموزش و پرورش / حیطه عمومی ۱۴۰۲

۱۲۷ سوال تاریخ و فرهنگ و تمدن

۱۱۹ سوال تعلیم و تربیت اسلامی

۶۴۴ سوال زبان و ادبیات فارسی

۶۲۴ سوال معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی

۷۵۰ سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۶۱۸ سوال زبان انگلیسی عمومی

۳۲۵ سوال دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی

۷۳۵ سوال فناوری اطلاعات (ICDL)

۵۳۸ سوال توانایی های عمومی ذهنی

این مجموعه سوالات عمومی که از هر نظر چه تعداد سوال و چه پاسخنامه کامل می باشد توسط تیم تاپ سوال با استفاده از تجربیات داوطلبان موفق آزمون های آموزش و پرورش دوره های قبل و آزمون های استخدامی سراسر کشور تهیه و ارائه شده و برای آزمون پیش رو خیلی می تواند تاثیر گذار باشد و پیشنهاد می نماییم این بخش از سوالات آموزش و پرورش با پاسخ را حتما فرا گیرید. منابع عمومی همیشه از بخش های مهم هر آزمون استخدامی بوده است و برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم این بخش اهمیت بسیار مهمی دارد.

۴- سوالات استخدامی آموزش و پرورش / آزمون حیطه عمومی

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی

نمونه سوالات معارف اسلامی

نمونه سوالات اطلاعات عمومی

نمونه سوالات فناوری اطلاعات

نمونه سوالات ریاضی و آمار مقدماتی

نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی

علاوه بر ارائه یک بخش سوالات عمومی تصمیم گرفتیم ۲ آزمون آزمایشی عمومی برای داوطلبان آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ تدارک ببینیم که هر دفترچه شامل ۱۲۵ سوال با پاسخنامه می باشد و منابع استخدامی آموزش و پرورش این دو دفترچه دروسی هستند که ذکر نمودیم و طراحی آنها مختص تاپ سوال می باشد و فقط در تاپ سوال می توانید دریافت نمایید و به نوعی خواستیم تجربه چندین سال فعالیت خود را در یک چنین کاری به نمایش بگذاریم تا داوطلبان بدانند تاپ سوال چقدر می تواند به همراه بسته های آموزشی اش تکیه گاهی برای آزمون های استخدامی باشد.

۵- سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش / اختصاصی

۱۳۴ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۸۲ سوال روش ها و فنون تدریس

۱۹۷ سوال سنجش و ارزیابی

۱۷۶ سوال روانشناسی تربیتی

۱۹۳ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

۱۸۷ سوال تعلیم و تربیت

۱۹۲ سوال تکنولوژی آموزش

یک بخش مهم برای رده های شغلی آموزش و پرورش ارائه نموده ایم که خیلی می تواند به کار داوطلبان این آزمون بیاید و داوطلبان این عناوین شغلی این بخش را با پاسخ در کنار دیگر بخش ها می توانید مورد مطالعه قرار دهید. اگر داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش این منابع استخدامی آموزش و پرورش سال های قبل را مطالعه نمایند قطعا نتیجه قبولی برای آنها در آزمون ۱۴۰۲ رقم خواهد خورد.

۶- سوالات استخدامی آموزش و پرورش / دفترچه تخصصی ۸۹

سوالات هنرآموز معدن – سوالات هنرآموز ماشین های کشاورزی – سوالات هنرآموز نقشه برداری – سوالات هنرآموز مکانیک خودرو  – سوالات هنرآموز گرافیک – سوالات هنرآموز کامپیوتر – سوالات هنرآموز ساخت و تولید – سوالات هنرآموز طراحی و دوخت – سوالات هنرآموز صنایع نساجی – سوالات هنرآموز صنایع فلزی و جوشکاری – سوالات  هنرآموز صنایع غذایی – سوالات هنرآموز صنایع چوب – سوالات هنرآموز ساختمان – سوالات هنرآموز زراعی و باغی – سوالات کارشناس امور حقوقی – سوالات کارشناس آمار – سوالات  هنرآموز حسابداری – سوالات هنرآموز چاپ – سوالات هنرآموز تاسیسات – سوالات هنرآموز امور دامی – سوالات هنرآموز نقشه کشی معماری – سوالات هنرآموز نقشه کشی عمومی (صنعتی) – سوالات آموزگار دوره ابتدایی – سوالات آموزگار توان بخشی استثنائی – سوالات هنرآموز متالوژی – سوالات هنرآموز صنایع شیمیایی – سوالات هنرآموز صنایع سرامیک – سوالات هنرآموز الکترونیک – سوالات مشاور تحصیلی – سوالات کارشناس فناوری IT – سوالات دبیر ورزش

این دفترچه سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش برای عناوین شغلی مختلف سال ۸۹ می باشد و فاقد پاسخ نامه هستند و بیشتر جهت آشنایی با سوالات تخصصی رده شغلی مربوط به خود این بخش را تدارک دیده ایم که خیلی می تواند در بخش تخصصی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش موثر باشد و این منابع استخدامی آموزش و پرورش اکثر رشته های شغلی را دربر می گیرد.

۷- جزوات منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۱۳۶ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت های ICDL

۱۴۱ صفحه جزوه استخدامی آمار و ریاضیات

۱۴۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی

۱۰ صفحه حزوه استخدامی هوش و توانمندی

علاوه بر بخش های فوق کامل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش و دفترچه ها نگاهی هم به درسنامه های استخدامی منابع عمومی داشته ایم که نتیجه آنرا مشاهده می فرمایید. در آزمون های مختلف داوطلبان با این جزوات توانسته اند پاسخگویی بسیار خوبی به سوالات بخش عمومی داشته باشند و شما داوطلبان در آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش می توانید با مطالعه این درسنامه ها که حاوی نکاتی طلایی و راهکارهای آموزشی مخصوص آزمون های استخدامی می باشد قدرتمندتر از هر شرکت کننده ای در این آزمون ظاهر شوید.


format_quoteکاملترین منبع آزمون آموزش و پرورش

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما داوطلبان که امیدواریم مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش که از کاملترین بسته های حال حاضر می باشد مورد توجه و عنایت شما قرار بگیرد. این مجموعه تمامی موارد مورد نیاز استخدامی آموزش و پرورش که شما داوطلبان گرامی جهت شرکت در آزمون به آن نیاز دارید را با خود به همراه داشته و مطمئن باشید که با مطالعه این سوالات می توانید در جهت قبولی و استخدام گامی بلند و محکم بردارید آن هم جهت قبولی ۱۰۰%.

تاپ سوال چندین آزمون استخدام آموزش و پرورش را تجربه نموده است و دریافت این بسته مطالعاتی پرمحتوا را به تمام کسانی که می خواهند برای آزمون سال ۱۴۰۲ نمونه سوالات آزمون های قبل را در دست داشته باشند توصیه می نماییم. تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا این مجموعه سوالات از هر نظر کامل باشد و پیشنهاد می کنیم این مجموعه سوالات را به هیچ وجه از دست ندهید و آنرا وارد برنامه مطالعاتی خود نمایید که امیدواریم با استفاده از این سوالات مسیر استخدام خود را نسبت به دیگر داوطلبان هموارتر کرده و از قبولشدگان این آزمون بزرگ باشید.

تاپ سوال همیشه این را مدنظر قرار داده که مجموعه سوالات استخدامی را با بهترین کیفیت ممکن ارائه نماید تا داوطلبان مجموعه های با کمیت و کیفیت بالا را دریافت کنند که این مجموعه از هر نظر می تواند بهترین انتخاب بعنوان منبع مطالعاتی شما داوطلبان باشد که حتما مورد رضایت شما قرار خواهد گرفت و از همه داوطلبان موفق آزمون های قبل آموزش و پرورش که با تشکرهایشان باعث انگیزه فعالیت بیشتر برای آزمون های بعدی گردیده اند متشکریم و امیدواریم خروجی آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش، موفقیت برای شما دریافت کننده بسته مطالعاتی باشد.

تجربه جامع ترین بسته مطالعاتی جزوات و سوالات استخدامی آموزش و پرورش

قبولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با استانداردترین منابع مطالعاتی

آموزش و پرورش


تاپ سوال از قدیمی های این فعالیت نگاهی ویژه به آزمون های استخدامی آموزش و پرورش دارد و همیشه سعی نموده دانلود کاملترین نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همین طور دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش هم فراهم نموده که یقین داریم دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش کمک کننده خواهند بود. برای برخی از رده های شغلی آزمون آموزش و پرورش خوشه های دبیری ، هنرآموز و … مجموعه تخصصی استخدامی را تدارک دیده ایم که می توانید بر روی هر یک از عناوین شغلی مربوط به خود کلیک نمایید.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش / عناوین شغلی
سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش سوالات استخدامی آموزگار استثنایی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر ریاضی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر شیمی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر عربی آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر فیزیک آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر علوم اجتماعی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش
سوالات استخدامی دبیر زمین شناسی آموزش و پرورش سوالات استخدامی دبیر تاریخ آموزش و پرورش

آزمون های استخدامی آموزش و پرورش / اولین تا جدیدترین

در این سال ها آزمون های استخدامی آموزش و پرورش متعددی برگزار گردید و داوطلبان بسیار زیادی طی این آزمون های استخدامی جذب شدند و حالا آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ مد نظر است و داوطلبان رشته های این آزمون می خواهند برای عنوان خوشه شغلی خود اصلی ترین منابع را مطالعه نمایند. کاملترین نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را خدمت داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ هر یک از رشته های این آزمون ارائه نمودیم و کافی می باشد که داوطلبان این منابع عمومی و تخصصی آزمون آموزش و پرورش را مطالعه نمایند که نتیجه گیری با آن را حتمی می دانیم. داوطلبان بسیار زیادی در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش حضور می یابند و شما داوطلبان باید از آمادگی کامل به منظور پاسخگویی به سوالات این آزمون برخوردار باشید.

برای هر آزمون استخدامی آموزش و پرورش سعی نمودیم کاملترین منابع مطالعاتی را برای داوطلبان رشته های شغلی دبیری، هنرآموز و مربی در نظر بگیریم که حالا برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ سعی شده است مهم ترین مجموعه برای داوطلبان آماده شود که شامل تمامی منابع تخصصی و عمومی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش سال های اخیر می باشد.

نکته ای که در اینجا اهمیت دارد اینکه برای تمامی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش منابع مورد نظر همان آزمون را ارائه داشته ایم و داوطلبان نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش جدید را تجربه می نمایند که از این نظر داوطلبان می توانند خود را با کاملترین و جدیدترین منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده و به سوالات آن پاسخگو باشند.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی