2024/01/04

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش (۱۴۰۲)

سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش در حیطه های عمومی، تخصصی و اختصاصی آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ با پاسخ ارائه گردید که اصل سوالات سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ را از هر حیطه آزمون دبیر حکمت و معارف اسلامی به همراه دارد و داوطلبان این رشته تجربه خوبی می توانند با این مجموعه داشته باشند.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی دبیر معارف
آزمون : ۱۴۰۲ دبیر حکمت و معارف اسلامی
محتویات : منابع رشته دبیری معارف اسلامی

سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورشدر این بخش از وب سایت پرداخته می شود به یک منبع مطالعاتی کامل که از همه لحاظ تامین کننده منابع مطالعاتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری معارف می باشد و همیشه با انتخاب زیاد داوطلبان روبرو بوده و یکی از آزمون های استخدامی پررقابت کشور به شمار می رود. قطعا آماده بودن یک داوطلب می تواند بسیار حائز اهمیت باشد به همین علت کاملترین بسته سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش را تدارک دیده ایم و علاوه بر سوالات، منابع بسیار پرمحتوایی را هم ارائه نموده ایم که خیلی به کار شما داوطلبان آزمون استخدامی دبیری معارف سال ۱۴۰۲ خواهد آمد و آنرا تضمینی برای استخدام داوطلبان در رشته شغلی دبیر معارف اسلامی می دانیم.

تاپ سوال با تمام تلاش خود و با استفاده از تجربیات داوطلبان قبول شده دوره های قبل این آزمون مجموعه نمونه سوالات استخدامی دبیری معارف اسلامی را به صورت کامل و حرفه ای در اختیار شرکت کنندگان آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش قرار می دهد تا با وارد کردن آن به برنامه های مطالعاتی خود از تهیه دیگر منابع بی نیاز شوند و با یک آمادگی بسیار بالا با دیگر داوطلبان رقابت نمایند که امیدواریم نهایت استفاده را از این مجموعه استخدامی دبیری معارف ببرید و شاهد موفقیت خود در آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی باشید در ادامه ابعاد منابع طرح سوالات بخش عمومی و تخصصی دبیر معارف اسلامی را بیان می نماییم و بعد به محتویات بسته تدارک دیده شده بر اساس دروس امتحانی پرداخته می شود تا تاپ سوال همانند آزمون های قبل در دانلود سوالات دبیری معارف انتخاب اول داوطلبان جهت تهیه منابع مطالعاتی در کشور باشد.

تجربه کاملترین مجموعه سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش

استانداردترین منابع آزمون دبیری حکمت و معارف برای داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲

منابع استخدامی دبیری معارف اسلامی که توسط مجری برگزاری آزمون آموزش و پرورش جهت طرح سوال برگزیده شده اند را در ۳ حیطه عمومی، تخصصی و اختصاصی از سری منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرح می دهیم تا داوطلبان از دروسی که سوال مطرح می شود مطلع و باید منابع مطالعاتی تحت این دروس را در دستور کار خود قرار دهند تا میزان آمادگی لازم را بدست آورند که این نوشتار به معرفی همین منابع دبیری معارف اختصاص دارد.

قطعا داوطلبانی که این نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی را مورد مطالعه قرار دهند کسب نتیجه قبولی آنها در هر سه حیطه عمومی، تخصصی و اختصاصی رشته دبیری معارف اسلامی حتمی خواهد بود چون که این منابع در نظر گرفته شده از بررسی و ارزیابی کامل آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی سال های اخیر برگزار شده گردآوری شده اند. پیشنهاد می دهیم که حتما این نمونه سوالات تخصصی و عمومی دبیر معارف اسلامی آماده شده را مطالعه داشته باشید که با مطالعه آن آمادگی شما جهت پاسخگویی سوالات حداکثر خواهد شد.

سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی

منابع تخصصی دبیری حکمت و معارف : اندیشه اسلامی ، آیین زندگی ، شناخت منابع و متون اسلامی و منابع فقه ، علوم و تفسیر قرآن ، احکام و تفسیر ، منطق ، فلسفه و کلام اسلامی ، تاریخ فلسفه

منابع عمومی دبیری حکمت و معارف : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی و ذهنی ، زبان و ادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی
منابع اختصاصی دبیری حکمت و معارف : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش / تخصصی آزمون سال ۱۴۰۲

اولین بخش به سوالات تخصصی دبیری معارف اسلامی آموزش و پرورش با پاسخنامه اختصاص پیدا نموده که با تعداد و دانش افزونی بسیار بالا جهت آمادگی هر چه بیشتر شما داوطلبان آماده دریافت می باشد و حتما در مطالعه این نمونه سوالات تخصصی دبیر معارف نهایت دقت را لحاظ نمایید چرا که از رصد آزمون های استخدام ادوار اخیر (۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲) دبیر معارف و آزمون های بزرگ کشور گردآوری شده اند.

اندیشه اسلامی ۳۳۰ عدد

آیین زندگی ۲۱۰ عدد

شناخت منابع و متون اسلامی و منابع فقه ۴۸۰ عدد

علوم و تفسیر قرآن ۱۰۲ عدد

احکام و تفسیر ۱۳۰ عدد

منطق ۱۱۶ عدد

فلسفه و کلام اسلامی ۱۲۲ عدد

تاریخ فلسفه ۱۱۹ عدد

یکی از کاملترین منابع بخش تخصصی آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش را برای داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ تدارک دیده ایم که تمامی منابع تخصصی آزمون های استخدامی دبیری معارف اسلامی برگزار شده را به همراه دارد و داوطلبان می توانند با مطالعه این منابع تخصصی در بخش مهم آزمون آمادگی بسیار بالایی بدست آورند.

  • کاملترین سوالات تخصصی آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی / تمامی دروس با پاسخنامه
  • اصل سوالات دفترچه های تخصصی آزمون دبیری معارف اسلامی آموزش و پرورش / ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲

سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش / عمومی آزمون سال ۱۴۰۲

مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات بخش عمومی آزمون دبیری معارف از مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش را شاهد هستید که گلچینی از آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و دیگر آزمون ها می باشد و منبع بسیار مهمی برای این بخش آزمون دبیر معارف محسوب می گردد و تمامی سوالات این بسته استاندارد استخدامی با پاسخنامه می باشد و تجربه خوبی از نمونه سوالات استخدامی دبیری معارف خواهید داشت.

تاریخ و فرهنگ تمدن ۱۲۷ عدد

تعلیم و تربیت اسلامی ۱۱۶ عدد

زبان و ادبیات فارسی ۶۴۴ عدد

معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ۶۲۴ عدد

ریاضی و آمار مقدماتی ۷۵۰ عدد

زبان انگلیسی عمومی ۶۱۴ عدد

دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ۳۲۵ عدد

فناوری اطلاعات ۷۳۴ عدد

توانایی های عمومی و ذهنی ۵۳۸ عدد

داوطلبان آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ می توانند برای بخش عمومی کاملترین منبع را مطالعه نمایند که تمامی منابع آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی برگزار شده را شامل می شود و قطعا کسب نتیجه قبولی با این منابع صد درصد خواهد بود.

سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش / اختصاصی با پاسخ

۱۳۴ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۹۶ سوال روش ها و فنون تدریس

۱۸۴ سوال روانشناسی تربیتی

۱۹۴ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

جزوات منابع عمومی آزمون استخدامی دبیری معارف اسلامی

علاوه بر بخش عمومی سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش جزواتی را هم در نظر گرفته ایم که دارای نکات لازم برای آزمون دبیری معارف می باشند و با مطالعه کامل این درسنامه ها حتما سوالات آموزش و پرورش دبیری معارف را پاسخگویی کامل خواهید داشت. بخش عمومی در آزمون تعیین کننده است چونکه حداقل پاسخ دهی این بخش باید حاصل شود تا پاسخگویی بخش تخصصی آزمون دبیر معارف مورد ارزیابی قرار گیرد.

۱۳۶ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۱۴۱ صفحه جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۵۲ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت های ICDL

۱۴۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۱۰ صفحه جزوه استخدامی هوش و توانمندی

جزوات منابع تخصصی آزمون استخدامی دبیری معارف اسلامی

برای منابع تخصصی دبیری معارف یکی از جامع ترین بسته نمونه سوالات را عرضه داشته ایم، طی رصد سوالات از سری آزمون های اخیر دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش شناسایی مباحث سوال خیز و نکات کارآمد صورت گرفت که حاصل آن این درسنامه های تخصصی استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش می باشد و حتما داوطلبان به دانش کافی این بخش با استفاده از آنها دست خواهند یافت.

۱۳۰ صفحه اندیشه اسلامی

۲۰۸ صفحه آیین زندگی

۳۲ صفحه شناخت منابع و متون اسلامی و منابع فقه

۸۶ صفحه علوم و تفسیر قرآن

۱۲۴ صفحه احکام و تفسیر

دفترچه سوالات مورد نیاز آزمون استخدامی دبیری معارف آموزش و پرورش / پاسخ تشریحی

و اما یک بسته خیلی مهم برای داوطلبان آزمون دبیر معارف اسلامی که این بسته را برای شما ارزشمند می دانیم چرا که اصل دفترچه سوالات عمومی آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون های آموزش و پرورش به کار هر داوطلبی خواهد آمد و تیم تاپ سوال با استفاده از تجربه چندین ساله خود و قبولشدگان، دفترچه ها را با تایپ خوب و خوانا و با پاسخنامه کامل و دانش افزون تدارک دیده است.

دفترچه سوالات آزمون دبیری معارف آموزش و پرورش سال های ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹ + پاسخنامه

دفترچه سوالات آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات آزمون استخدامی دبیر معارف اسلامی سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه سوالات اولین آزمون فراگیر / ۱۳۹۴

اصل دفترچه سوالات دومین آزمون فراگیر / ۱۳۹۴

اصل دفترچه سوالات سومین آزمون فراگیر / ۱۳۹۵

اصل دفترچه سوالات چهارمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۶

اصل دفترچه سوالات پنجمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۷

اصل دفترچه سوالات ششمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۷

اصل دفترچه سوالات هفتمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۸

اصل دفترچه سوالات هشتمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۹

اصل دفترچه سوالات نهمین آزمون فراگیر / ۱۴۰۱

اصل دفترچه سوالات دهمین آزمون فراگیر / ۱۴۰۲


دبیری حکمت و معارف اسلامی (آزمون ۱۴۰۲)

تاپ سوال اعتبار خودش را در کیفیت کار می بیند و همیشه مجموعه سوالات با کیفیت، خوانا و کاملا تاثیر گذار را در اختیار تمام داوطلبان قرار می دهد که مجموعه سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش هم این گونه است و برای آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش بسیار مناسب می باشد که در آزمون سال قبل یکی از منابع مطالعاتی پرمخاطب در بین مجموعه های کمک آموزشی رشته های شغلی دبیری بوده است که برای آزمون امسال با اضافه شدن ۱۰ دوره از آزمون های فراگیر با پاسخنامه تشریحی مجموعه سوالات دبیر معارف اسلامی آپدیت گردید.

نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان دو مجوز اعتبارساز تاپ سوال در نگاه مخاطبان به حساب می آیند. بسته مطالعاتی دبیری معارف اسلامی تمام استانداردها را داراست.

مجموعه سوالات دبیری معارف راهگشای همه داوطلبان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خواهد بود و اطمینان داریم با مطالعه این سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش می توانید به آمادگی کامل رسیده و با موفقیت این آزمون را پشت سر بگذارید و تاپ سوال همیشه سعی نموده مناسب ترین قیمت ها را در قبال ارائه پرمحتواترین منابع لحاظ تا از بهترین انتخاب ها در کشور باشند.

پرمحتواترین جزوات و سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش

کاملترین منابع استخدامی دبیری معارف جهت آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲


در ارائه و تکمیل هر کدام از بخش های مطالعاتی مجموعه سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش یک تلاش اساسی صورت گرفته و در آپدیت و بازنگری جدید سعی شده تجربیات را هم نقش دهیم تا داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ قدرتمندتر در این رقابت علمی حاضر شوند. تیم تاپ سوال معتقد است که دانلود سوالات تخصصی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش و دیگر بخش های آن تمام نیازهای مطالعاتی داوطلبان را بطور کامل مرتفع خواهد نمود و کمک حال داوطلبانی که به دنبال دانلود رایگان نمونه سوالات دبیری معارف اسلامی هستند هم خواهیم بود تا همیشه تاپ سوال بعنوان یکی از باسابقه های این زمینه فعالیت در قبولی و استخدام داوطلبان آزمون های استخدامی نقش آفرین باشد.

بخش پشتیبانی سایت منتظر سوال و نقطه نظرات شما مخاطبان می باشد تا با استفاده از نکات مطرح شده بتوانیم مجموعه استخدامی دبیر معارف اسلامی آموزش و پرورش را قوی تر ارائه نماییم که همین نظرات و نکات داوطلبان دوره های قبل باعت بازبینی و آپدیت پرمحتواتر منابع آزمون استخدامی دبیری معارف جهت آزمون سال ۱۴۰۲ شده و یک تجربه بسیار خوب در انتظار داوطلبان خواهد بود.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی