2024/01/31

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش (ویژه آزمون ۱۴۰۲)

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش دبیر هنر منتشر شده برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ متشکل از اصل سوالات تخصصی و عمومی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ می باشد که ارتقاء توان علمی با آنها حتما نتیجه قبولی در آزمون پیش رو را به همراه خواهد داشت.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی دبیری هنر
آزمون : سال ۱۴۰۲ استخدامی دبیری فرهنگ و هنر
محتویات : منابع آزمون دبیری فرهنگ و هنر

سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورشدر این قسمت از سایت که مرتبط است با یکی از عنوان شغلی های آزمون استخدامی آموزش و پرورش یعنی رشته دبیری هنر که بی شک عرض می نماییم که برای آزمون پیش رو کاملترین سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش را ارائه نموده ایم که در ادامه با منابع آزمون دبیری هنر آشنا خواهید شد و چقدر می تواند برای آزمون دبیری هنر آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ موثر باشد و در آزمون های قبل این مجموعه با استقبال خوبی روبرو گردید و به همین علت با بروزرسانی جدید برای آزمون استخدامی جدید دبیر هنر آموزش و پرورش آماده شده و دانلود سوالات استخدامی دبیری هنر را به همه پیشنهاد می نماییم.

به تاثیرگذاری مجموعه سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش در استخدام شما فارغ التحصیلان رشته هنر ایمان کامل داریم و نمونه سوالات دبیری هنر تاپ سوال براساس منابع امتحانی که برای آزمون دبیری هنر معرفی شده پایه ریزی گردیده است تمامی منابع تخصصی و عمومی سوالات استخدامی دبیری هنر برای افزایش آمادگی و درصد قبولی و استخدام از بهترین انتخاب ها به شمار می روند و سوالات و پاسخنامه ها با بررسی دقیق نفرات تاپ سوال که چندین سال است در حوزه ارائه مجموعه های کمک آموزشی برای داوطلبان آزمون های استخدامی مشغول به فعالیت هستند و آزمون های آموزش و پرورش زیادی را هم تجربه نموده اند گردآوری شده است.

انتخاب کاملترین سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش برای آزمون ۱۴۰۲

اصل منابع دبیری فرهنگ و هنر آزمون استخدامی ۱۴۰۲ را با تاپ سوال تجربه نمایید

منابع آزمون استخدامی دبیر فرهنگ و هنر آموزش و پرورش را در ۳ حیطه تخصصی، عمومی و اختصاصی معرفی و محتویاتی که در سوالات استخدامی آموزش و پرورش دبیر هنر در نظر گرفته شده را تشریح می نماییم تا شما داوطلبان رشته هنر بسته های مطالعاتی خود را جهت قبولی و استخدام بیشتر بشناسید. تمامی منابع آزمون های استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش سال های اخیر به منظور گردآوری و تدارک این مجموعه بررسی شده اند و برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیر هنر سال ۱۴۰۲ یکی از کاملترین منابع آزمون ها را در حیطه های تخصصی، عمومی و اختصاصی ارائه نمودیم.

سوالات استخدامی دبیر هنر

منابع حیطه تخصصی دبیری فرهنگ و هنر : طراحی ، مبانی هنرهای تجسمی ، خلاقیت تصویری ، درک عمومی هنر

منابع حیطه عمومی دبیری فرهنگ و هنر : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی ذهنی ، زبان و ادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی
منابع حیطه اختصاصی دبیری فرهنگ و هنر : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش / تخصصی ۱۴۰۲

این سوالات تخصصی دبیری هنر را که مشاهده می فرمایید با تلاش فراوان این پایگاه از بررسی آزمون های استخدامی ادوار گذشته می باشد که با پاسخنامه برای شما داوطلبان آزمون دبیری هنر آموزش و پرورش آماده گردیده که سوالات سال های ۱۳۹۴ الی ۱۴۰۲ را شامل می گردد که این اصل سوالات تخصصی دبیر هنر آموزش و پرورش بکار رفته در این بسته بسیار مفید و دانش افزون خواهد بود.

۸۲ سوال تخصصی مبانی هنرهای تجسمی + پاسخ

۲۱۴ سوال تخصصی طراحی + پاسخ

۳۹ سوال تخصصی خلاقیت تصویری + پاسخ

۱۲۸ سوال تخصصی درک عمومی هنر + پاسخ

در این بسته نمونه سوالات تخصصی استخدامی دبیر هنر از سوالات پرتکرار این رشته در سال های قبل از این ۴ عدد درس مطرح بوده اند هم استفاده نموده ایم که می تواند برای داوطلبان با ارزش باشد بنابراین این سوالات تخصصی پرتکرار دبیر فرهنگ و هنر را در دستور کار خود قرار دهید. قطعا داوطلبان مطالعه کننده این منابع تخصصی دبیر هنر می توانند با حداکثر آمادگی در آزمون استخدامی دبیری هنر شرکت و نتیجه قبولی را در هر بخش آزمون از آن خود نمایند.

منابع آزمون حیطه تخصصی دبیر (فرهنگ و هنر) :

۱) کتاب معلم فرهنگ و هنر پایه هفتم

۲) راهنمای معلم فرهنگ و هنر

۳) مبانی هنرهای تجسمی (۱ و ۲)

۴) نقاشی ایرانی از دیروز تا امروز

۵) هنر و تمدن اسلامی

سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش / عمومی ۱۴۰۲

و اما بخش عمومی که پرتکرارترین سوالات را با پاسخنامه برای آزمون دبیری هنر تولید نمودیم که اگر این بسته سوالات عمومی را مطالعه بفرمایید قطعا نتیجه مطلوب را در آزمون بدست خواهید آورد. این نمونه سوالات حاصل شده بررسی و رصد آزمون های استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش و آزمون های بزرگ کشور می باشد که جهت ارتقاء توان علمی صددرصدی آنها را گردآوری نموده ایم.

تاریخ و فرهنگ تمدن ۱۲۶ عدد

تعلیم و تربیت اسلامی ۱۲۱ عدد

زبان و ادبیات فارسی ۶۴۸ عدد

معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ۶۳۱ عدد

ریاضی و آمار مقدماتی ۷۵۸ عدد

زبان انگلیسی عمومی ۶۱۹ عدد

دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ۳۲۴ عدد

فناوری اطلاعات ۷۳۶ عدد

توانایی های عمومی ذهنی ۵۴۳ عدد

برای بخش عمومی آزمون استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش کاملترین منبع را در نظر گرفته ایم که تمامی دروس عمومی را شامل می گردد. این مجموعه از هر نظر کامل می باشد و منابعی که برای داوطلبان در نظر گرفته شده است حاصل بررسی دقیق تمامی منابع آزمون های استخدامی دبیری هنر سال های اخیر می باشد که کسب نتیجه با مطالعه این منابع برای هر داوطلبی حتمی خواهد بود.

سوالات استخدامی دبیری فرهنگ و هنر / اختصاصی با پاسخ

برای حیطه اختصاصی آزمون استخدامی دبیر فرهنگ و هنر سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش یکی از کاملترین منابع را در نظر گرفته ایم که داوطلبان رشته استخدامی دبیر فرهنگ و هنر می توانند تجربه داشته باشند و نتیجه قبولی در آزمون استخدامی دبیر فرهنگ و هنر آموزش و پرورش را کسب نمایند.

۱۲۸ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۸۴ سوال روش ها و فنون تدریس

۱۹۳ سوال روانشناسی تربیتی

۱۸۷ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

دفترچه سوالات استخدامی دبیر هنر / با پاسخ تشریحی

دفترچه هایی که برای آزمون سال ۱۴۰۲ رشته استخدامی دبیری هنر در نظر گرفته شده اند برای بخش عمومی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و آزمون های فراگیر می باشند که مطالعه داشتن این دفترچه ها طیف وسیعی از اصل سوالات را برای داوطلبان فراهم خواهد نمود.

سوالات آزمون دبیری هنر (سال های ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹)

اصل سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش (سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ + پاسخنامه تشریحی)

اصل سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش (سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲ + پاسخنامه تشریحی)

دفترچه سوالات آزمون اول فراگیر / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون دوم فراگیر / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات آزمون سوم فراگیر / ۱۳۹۵

دفترچه سوالات آزمون چهارم فراگیر / ۱۳۹۶

دفترچه سوالات آزمون پنجم فراگیر / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون ششم فراگیر / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات آزمون هفتم فراگیر / ۱۳۹۸

دفترچه سوالات آزمون هشتم فراگیر / ۱۳۹۹

دفترچه سوالات آزمون نهم فراگیر / ۱۴۰۱

دفترچه سوالات آزمون دهم فراگیر / ۱۴۰۲

درسنامه های آموزشی آزمون دبیر فرهنگ و هنر / حیطه عمومی

درسنامه های استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش در کنار سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش را به منظور تامین دانش منابع عمومی که بهبود آن را حتمی می دانیم و نتیجه آن را در آزمون قبلی رشته دبیر هنر آموزش و پرورش مشاهده نمودیم به داوطلبان آزمون استخدامی دبیر هنر سال ۱۴۰۲ هم پیشنهاد می نماییم تا در حیطه عمومی پاسخگوی سوالات دبیر هنر باشند.

۱۳۶ صفحه درسنامه آموزشی زبان و ادبیات فارسی

۱۴۱ صفحه درسنامه آموزشی ریاضی و آمار مقدماتی

۵۲ صفحه درسنامه آموزشی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه درسنامه آموزشی مهارت های ICDL

۱۴۰ صفحه درسنامه آموزشی زبان انگلیسی عمومی

۱۰ صفحه درسنامه آموزشی هوش و توانمندی


منابع آزمون دبیری فرهنگ و هنر (۱۴۰۲)

تمام سعی و تلاش خود را برای این مجموعه سوالات بکار گرفته ایم تا از نظر منابع مطالعاتی برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش عنوان شغلی دبیر هنر هیچ گونه کمبودی را نداشته باشید همانطور که مشاهده فرمودید سوالات تخصصی و عمومی و همین طور دفترچه سوالات آزمون های آموزش و پرورش و فراگیر را به کاملترین شکل عرضه نموده ایم و کاملترین منبع مطالعاتی حال حاضر را برای آزمون دبیری هنر می توانید دریافت نمایید و آنرا جزو برنامه مطالعاتی خود قرار دهید دانش و توان علمی خود را با این سوالات بهبود ببخشید و با مطالعه آن گامی بلند در راستای قبولی آزمون استخدامی دبیری هنر بردارید تا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سربلند بیرون آیید.

این بسته یا به نوعی کتاب استخدامی دبیری هنر که تحت عنوان سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش خدمت شما داوطلبان عرضه نمودیم حتما مهم ترین تستهای دبیر هنر را دربر می گیرد خصوصا بخش تخصصی که از سوالات دوره های اخیر هم استفاده شده و با بخش تخصصی هم دانلود رایگان نمونه سوالات دبیر هنر این سالها که ترکیب شده است می توانید داشته باشید و حتما نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش این پایگاه که با مجوزهای اعتبارآفرین (نماد اعتماد الکترونیکی و نماد طلایی رسانه های دیجیتال) عرضه می گردد نتیجه تضمینی را در پی خواهد داشت.

سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش با کاملترین محتویات / آزمون ۱۴۰۲

قبولی آزمون استخدامی دبیری هنر با اصل منابع تخصصی، عمومی و اختصاصی


رشته استخدامی دبیر هنر بعنوان یکی از عناوین پذیرش نیرو در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ به حساب می آید و داوطلبان متقاضی استخدام در این رشته می توانند به رقابت جهت جذب در آن بپردازند که در این قسمت برای این رقابت، بسته هایی به منظور رشد دانش تخصصی و عمومی دروس دبیری هنر مدنظر قرار گرفته است که جدیدترین منابع در دسترس داوطلبان آزمون پیش رو قرار دارد و در آزمون های قبلی دریافت کنندگان این مجموعه توانستند با حداکثر آمادگی لازم در آزمون دبیر هنر آموزش و پرورش شرکت نمایند.

رشته استخدامی دبیر هنر / آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲

در تمامی آزمون های آموزش و پرورش سال های اخیر، رشته دبیری هنر در ردیف خوشه های شغلی دبیری این آزمون ها حضور داشته و همیشه داوطلبان زیادی این رشته به خود می بیند و همین روال قطعا در آزمون ۱۴۰۲ صورت خواهد گرفت و داوطلبانی که قصد دارند در این آزمون حضور یابند سعی کنند از استانداردترین منابع مطالعاتی که حاوی اصل نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیر هنر می باشد استفاده نمایند تا با دانش و آشنایی درست با منابع آزمون، پاسخگویی خوب و مناسب به سوالات داشته باشند.

منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری هنر

رشته استخدامی دبیری هنر یازده درس را بعنوان منابع طرح سوال اعلام داشته است که تعداد چهار درس سهم بخش تخصصی و هفت درس سهم بخش عمومی آزمون می باشد که هر کدام از این درس ها اهمیت خاصی در نتیجه گیری داوطلبان جهت استخدام دارند که بخش عمومی و تخصصی آزمون را داوطلب می بایست با پاسخگویی صحیح پشت سر بگذارد تا در رقابت مصاحبه آزمون آموزش و پرورش حضور یابد که موفقیت در پاسخگویی سوالات منابع استخدامی دبیری هنر با مطالعه اصل سوالات سال های اخیر و منابع دانشگاهی بسیار آسان خواهد بود.

سوالات تخصصی استخدامی دبیری هنر / ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲

مجموعه ای که برای بخش تخصصی استخدامی دبیری هنر آموزش و پرورش لحاظ شده است اصل سوالات این بخش سال های اخیر را با پاسخنامه ترکیب نموده که استفاده و مطالعه آنها بطور صددرصد شما داوطلبان را قدرتمندتر در بخش تخصصی سوالات آزمون استخدامی دبیری هنر ظاهر خواهد نمود و دانلود سوالات استخدامی دبیری هنر که بتوانید درصد پاسخگویی سوالات هر درس تخصصی را به بالاترین حد ممکن برسانید پیشنهاد می نماییم و این پیشنهاد را هم به داوطلبان آزمون قبلی داشته ایم که بسیاری از آنها توانستند قبولی خود را در آزمون آموزش و پرورش بدست آورند.

سوالات استخدامی دبیر هنر آموزش و پرورش / دروس عمومی

برای هر یک از منابع طرح سوال بخش عمومی اصل نمونه سوالات سال های اخیر با پاسخنامه که هر کدام هم تعداد زیادی سوال به خود اختصاص داده اند که در کل داوطلبان در این بسته نزدیک به چهار هزار نمونه سوال را می توانند مطالعه داشته باشند که این موضوع می تواند داوطلبان را با انواع سوال از این بخش آشنا نماید و ابعاد سوالات عمومی آزمون های دبیری هنر آموزش و پرورش را بطور کامل ملاحضه کنند و بر مبنای نمونه سوالات می توانند منابع مطالعاتی استخدامی مورد نظر خود را برگزینند که نمونه سوالات هر درس بصورت تنظیم شده در بخش دانلود خدمت شما عرضه خواهد شد.

قبولی آزمون رشته استخدامی دبیر هنر سال ۱۴۰۲

نکته ای را به همه داوطلبان پیشنهاد داریم که حتما کتب دانشگاهی مربوط به منابع آزمون سوالات استخدامی دبیر هنر را مطالعه داشته باشند چونکه منبع اصلی طرح سوالات آزمون به حساب می آیند و مجموعه نمونه سوالات و درسنامه های ارائه شده را در کنار کتب توصیه می نماییم که بتوانید با آشنایت کامل به آزمون مربوطه در آزمون سال ۱۴۰۲ شرکت داشته باشید و تا جایی که توانسته ایم در همین بخش علاوه بر معرفی منابع مطالعاتی رشته دبیر هنر در مورد چگونگی کسب قبولی هم سخن گفته ایم تا مخاطبان این بخش از نفرات برگزیده آزمون استخدامی دبیر هنر امسال باشند.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی