2024/01/02

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش (۱۴۰۲)

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش بعنوان مجموعه ای کامل و دانش افزون برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ می باشد. این مجموعه همراه خود اصل سوالات آزمون سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ را با پاسخنامه دارد که در بخش های عمومی و تخصصی لحاظ شده اند.
نام مجموعه : سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی
آزمون : دبیری علوم تجربی ۱۴۰۲
محتویات : منابع آزمون دبیر علوم تجربی

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورشکسانی که جهت آمادگی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ رشته شغلی دبیری علوم تجربی می خواهند کامل ترین منبع مطالعاتی را در اختیار داشته باشند توصیه می نماییم تا آخر این مطلب با تاپ سوال همراه شوند. برای عنوان شغلی دبیری علوم تجربی کاملترین بسته جزوات و سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش را جهت کسب موفقیت شما داوطلبان ارائه نموده ایم در گردآوری این بسته مطالعاتی تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تمامی منابع استخدامی دبیری علوم تجربی را دربر بگیرد که در بخش های تخصصی و عمومی می توانید جامع ترین منابع را با پاسخنامه شاهد باشید.

آموزش و پرورش با استخدام های چند سال اخیر خود درصدد برطرف نمودن کمبود نیروی انسانی با برگزاری آزمون های استخدامی در رده های شغلی مختلف می باشد و با استقبال زیاد داوطلبان هم همراه است منابع استخدامی بسیار زیادی را برای آزمون آموزش و پرورش عرضه داشته ایم علاوه بر سوالات استخدامی آموزش و پرورش برای تک تک عناوین شغلی این آزمون مهم کشور کاملترین بسته های حال حاضر را تولید نموده ایم سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش تمامی آنچه که یک داوطلب جهت افزایش توان علمی در راستای موفقیت این آزمون نیاز دارد را همراه داشته و با دریافت آن دیگر به منابع مطالعاتی مختلف نیازی نیست.

تاپ سوال از تجربیات داوطلبان دوره های گذشته و همچنین تجربه چندین ساله خود استفاده کرده تا مجموعه پرمحتوا به نام نمونه سوالات استخدامی دبیری علوم تجربی را عرضه نموده و قطعا اصلی ترین منابع استخدامی دبیری علوم تجربی آزمون ۱۴۰۲ را تجربه خواهید نمود.

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / ویژه آزمون ۱۴۰۲

پرمحتواترین منابع استخدامی دبیری علوم تجربی را شاهد هستید

داوطلبان عنوان شغلی آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی با منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش این شغل باید بطور کامل آشنا شوند و بدانند که چه منابعی برای بخش های تخصصی و عمومی این آزمون استخدامی در نظر گرفته شده تا با تهیه منابع مطالعاتی، خود را به مرز بالایی از آمادگی برسانند. آنچه که بعنوان منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی دبیر علوم تجربی مهم بوده است را برای داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته ایم.

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی

منابع تخصصی دبیری علوم تجربی : شیمی آلی ۱ ، ۲ و ۳ و طیف سنجی – شیمی تجزیه ۱ و ۲ و دستگاهی – مجموعه فیزیک (شامل مباحث مکانیک ، الکتریسیته ، مغناطیس ، حرکت نوسانی ، امواج نور و حرارت) – زیست سلولی و ملکولی ، فیزیولوژی جانوری و گیاهی

منابع عمومی دبیری علوم تجربی : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی ذهنی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی
منابع اختصاصی دبیری علوم تجربی : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / حیطه تخصصی ویژه ۱۴۰۲

تمامی منابع را در بسته سوالات تخصصی دبیری علوم تجربی گردآوری نموده ایم تا داوطلبان با استفاده از آن بتوانند منبع بسیار خوبی را تجربه نمایند و با قدرت هر چه بیشتر در آزمون دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش شرکت کنند. نکته لازم به ذکر اینکه در این بسته اصل سوالات تخصصی استخدامی آزمون های قبلی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش که در سال های ۱۳۹۴ ، ۱۳۹۵ ، ۱۳۹۶ ، ۱۳۹۷ ، ۱۳۹۸ ، ۱۳۹۹ ، ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ ، ۱۴۰۲ برگزار گردیدند هم استفاده شده است. یکی از کاملترین منابع تخصصی آزمون استخدامی دبیر علوم تجربی را برای داوطلبان ارائه که تمامی منابع آزمون سال ۱۴۰۲ را شامل می گردد.

۱۹۲ عدد سوال شیمی آلی ۱ + پاسخ

۲۷۳ عدد سوال شیمی آلی ۲ + پاسخ

۲۴۷ عدد سوال شیمی آلی ۳ + پاسخ

۴۱۲ عدد سوال طیف سنجی + پاسخ

۲۶۸ عدد سوال شیمی تجزیه ۱ + پاسخ

۲۱۹ عدد سوال شیمی تجزیه ۲ + پاسخ

۲۹۵ عدد سوال شیمی تجزیه دستگاهی + پاسخ

۲۲۰ عدد سوال مکانیک + پاسخ

۲۳۲ عدد سوال الکتریسیته + پاسخ

۱۴۵ عدد سوال مغناطیس + پاسخ

۱۰۶ عدد سوال حرکت نوسانی + پاسخ

۲۱۸ عدد سوال امواج نور و حرارت + پاسخ

۲۲۰ عدد سوال زیست سلولی و مولکولی + پاسخ

۵۴۰ عدد سوال فیزیولوژی جانوری و گیاهی + پاسخ

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / حیطه عمومی ویژه ۱۴۰۲

همانند بخش تخصصی داوطلبان بخش عمومی را پراهمیت باید بدانند برای این بخش هم سعی نمودیم منابع اعلامی را برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیر علوم تجربی تدارک ببینیم که با بررسی آزمون های استخدامی بسیار زیادی از کشور توانسته ایم پرکاربردترین نمونه سوالات را با پاسخنامه خدمتان ارائه داشته باشیم تا یک پاسخگویی صددرصدی سوالات عمومی استخدامی دبیر علوم تجربی را به عمل آورید. این منابع از نظر نمونه سوالات آزمون دبیر علوم تجربی کامل و جامع می باشد و تمامی آزمون های استخدامی برگزار شده اخیر را به همراه دارد.

۱۲۷ سوال تاریخ و فرهنگ تمدن

۱۱۹ سوال تعلیم و تربیت اسلامی

۶۴۵ سوال زبان و ادبیات فارسی

۶۲۸ سوال معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی

۷۳۲ سوال فناوری اطلاعات

۳۲۴ سوال دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی

۷۴۳ سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۵۳۸ سوال توانایی های عمومی ذهنی

۶۱۵ سوال زبان انگلیسی عمومی

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / حیطه اختصاصی با پاسخ ویژه ۱۴۰۲

۱۲۳ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۸۲ سوال روش ها و فنون تدریس

۱۹۶ سوال روانشناسی تربیتی

۱۸۵ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

جزوات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / ۱۴۰۲

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال قبل یکی از بخش هایی که خیلی از داوطلبان آن را برگزیدند و وارد برنامه مطالعاتی خود نمودند همین بخش جزوات منابع عمومی می باشد که با آپدیت جدید برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری علوم تجربی ارائه داده ایم و حتما همانند داوطلبان دوره های قبل یادگیری نکات آموزشی این درسنامه ها را برای پاسخگویی صددرصدی به سوالات عمومی آزمون سال ۱۴۰۲ در دستور کار خود قرار دهید.

۱۳۶ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی

۱۰ صفحه جزوه استخدامی هوش و توانمندی

۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت ها ICDL

۱۴۱ صفحه جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۱۴۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی

سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / بخش دفترچه ها با پاسخ تشریحی

همانند دیگر بسته های مطالعاتی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به مجموعه سوالات دبیری علوم تجربی هم اصل دفترچه سوالات عمومی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و همین طور آزمون های دستگاه های اجرایی اختصاص داده ایم که حتما یکی از استانداردترین منابع مطالعاتی برای داوطلب می تواند تلقی شود و سعی نمایید با دقت فراوان این دفترچه سوالات را مورد مطالعه قرار دهید.

دفترچه سوالات استخدامی دبیری علوم تجربی / سال های ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹ با پاسخنامه

دفترچه سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵

دفترچه سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲

اصل دفترچه سوالات اولین آزمون فراگیر / ۱۳۹۴

اصل دفترچه سوالات دومین آزمون فراگیر / ۱۳۹۴

اصل دفترچه سوالات سومین آزمون فراگیر / ۱۳۹۵

اصل دفترچه سوالات چهارمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۶

اصل دفترچه سوالات پنجمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۷

اصل دفترچه سوالات ششمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۷

اصل دفترچه سوالات هفتمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۸

اصل دفترچه سوالات هشتمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۹

اصل دفترچه سوالات نهمین آزمون فراگیر / ۱۴۰۱

اصل دفترچه سوالات دهمین آزمون فراگیر / ۱۴۰۲


منابع استخدامی دبیر علوم تجربی / آزمون ۱۴۰۲

مجموعه سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش را جهت آزمون سال ۱۴۰۲ این رشته بازنگری اساسی نموده و با استفاده تجربیات قبول شدگان دوره های قبل که همین بسته را در دستور کار خود قرار دادند منابعی کارآمدتر و استفاده از سوالات تخصصی دبیری علوم تجربی سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ را به این بسته پرمحتوا افزوده ایم که حتما مخاطبان این منابع آزمون دبیری علوم تجربی ۱۴۰۲ مسیر استخدام هموارتری را پیش روی خود خواهند دید و منابع خود را با اطمینان کامل و صددرصدی خدمت داوطلبان ارائه می نماییم که این منابع با گذر از مجوزهایی که این پایگاه دارد یعنی مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز نشان ملی رسانه های دیجیتال تولید می گردند.

تاپ سوال همیشه سعی کرده کاملترین مجموعه سوالات استخدامی را برای داوطلبان عزیز ارائه نماید تا با استفاده از این مجموعه نمونه سوالات گامی بلند در جهت قبولی و استخدام آزمون مربوط به خود بردارند که امیدواریم سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیر علوم تجربی که می توانیم عرض نماییم یک کتاب استخدامی دبیری علوم تجربی مورد پسند عزیزان واقع گردد و برای دانلود رایگان سوالات استخدامی دبیری علوم تجربی هم زمینه های لازم را فراهم آورده ایم که برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش مفید خواهد بود.

دانلود سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی آموزش و پرورش / ویژه آزمون سال ۱۴۰۲

کاملترین منابع مطالعاتی برای داوطلبان آزمون استخدامی دبیری علوم تجربی

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی