2024/01/11

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش (منابع ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش تمامی منابع امتحانی بخش های تخصصی، اختصاصی و عمومی آزمون سال ۱۴۰۲ را شامل می گردد. منابعی که اصل سوالات آزمون های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ را جهت مطالعه داوطلبان در خود جای داده اند و با پاسخ قابل دریافت هستند.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی دبیر جغرافیا
آزمون : ۱۴۰۲ استخدامی دبیری جغرافیا
محتویات : منابع آزمون دبیر جغرافیا

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورشدر این بخش از منابع آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ یکی از کاملترین بسته های مطالعاتی رشته شغلی دبیری جغرافیا را تحت عنوان مجموعه سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش که قبلا عرضه گردید و حالا برای آزمون جدید مورد بروزرسانی قرار گرفته است را ملاحضه می نمایید. منابع آزمون استخدامی دبیر جغرافیا تمامی دروس تخصصی و عمومی آزمون دبیری جغرافیا را کاملتر از قبل به همراه دارد تا همانند دوره های قبلی که با دریافت زیادی روبرو شد رقم زننده قبولی آزمون کتبی باشد.

نمونه سوالات استخدامی دبیری جغرافیا با محتویاتی که دارد داوطلب می تواند با استفاده از آنها که شامل سوالات تخصصی و عمومی، درسنامه های استخدامی ارائه شده توسط اساتید مرتبط با تاپ سوال، اصل دفترچه سوالات استخدامی آموزش و پرورش و آزمون های فراگیر است خود را از نظر منابع مطالعاتی بی نیاز نماید پیشنهادی که به داوطلبان عزیز داریم خود را به منابعی مجهز نمایید که تمامی ابعاد مطالعاتی لازم را دارا باشد تا ارزش وقت گذاشتن برای مطالعه را داشته باشند. سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش را بعنوان کاملترین و پرمحتواترین منابع دبیری جغرافیا عرضه نموده ایم که برای آزمون سال ۱۴۰۲ هم مورد بازبینی و آپدیت قرار گرفته تا سوالات دبیری جغرافیا آزمون های اخیر هم به مجموعه اضافه گردد.

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش حاوی تمام منابع آزمون

پرمحتواترین منابع استخدامی دبیری جغرافیا با آپدیت جدید برای آزمون سال ۱۴۰۲

در بخش منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری جغرافیا دروس طرح سوال در بخش های عمومی و تخصصی طبق منابع اعلامی رشته دبیری جغرافیا به شرح زیر می باشد و بسته های جامع مطالعاتی ارائه شده بر اساس این دروس برای شما داوطلبان آزمون استخدامی دبیر جغرافیا تولید و منتشر شده است. آنچه که بعنوان منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی دبیر جغرافیا در نظر گرفته شده است از بررسی آزمون های استخدامی دبیری جغرافیا سال های اخیر می باشد که داوطلبان با مطالعه این منابع می توانند نتیجه قبولی را در آزمون استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش کسب نمایند.

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا

منابع تخصصی دبیری جغرافیا : جغرافیای شهری، سنجش از دور و GIS، آب و هواشناسی، جغرافیای روستایی، ژئومورفولوژی، جغرافیای سیاسی

منابع عمومی دبیری جغرافیا : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی و ذهنی ، زبان و ادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی
منابع اختصاصی دبیری جغرافیا : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش / تخصصی

منابع تخصصی دبیری جغرافیا را که در این بخش مشاهده می فرمایید هیچ گونه کمبودی را متوجه آن نمی دانیم و تمامی سوالات تخصصی دبیری جغرافیا آموزش و پرورش را شامل می گردد و با استفاده از تجربیات داوطلبان موفق آزمون های قبل آموزش و پرورش توانسته ایم سوالاتی را گردهم آوریم که برای آزمون سال ۱۴۰۲ دبیر جغرافیا می توانیم از آن به عنوان استانداردترین منبع بخش تخصصی نام ببریم.

سوالات جغرافیای شهری (۱۹۷ عدد + پاسخ نامه)

سوالات جغرافیای روستایی (۲۰۸ عدد + پاسخ نامه)

سوالات آب و هواشناسی (۲۱۷ عدد + پاسخ نامه)

سوالات ژئومورفولوژی (۲۱۵ عدد + پاسخ نامه)

سوالات جغرافیای سیاسی (۲۳۸ عدد + پاسخ نامه)

سوالات GIS و سنجش از دور (۲۳۲ عدد + پاسخ نامه)

دانلود سوالات تخصصی دبیری جغرافیا تاپ سوال که دربردارنده تمامی منابع آزمون (اصل سوالات تخصصی رشته دبیر جغرافیا سال های ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲) با پاسخنامه می باشد می تواند دانش تخصصی شما داوطلبان رشته دبیری جغرافیا را تا مرز حداکثری ارتقاء دهد. نمونه سوالات آزمون دبیر جغرافیا آموزش و پرورش این بخش به آزمون های اخیر مربوط می گردد که برای داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ گردآوری نمودیم و برای رشته دبیر جغرافیا منبعی مهم به شمار می رود.

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش / عمومی

داوطلبان باید به بخش عمومی اهمیت ویژه ای بدهند و نمره لازم باید در این بخش کسب نمایند تا پاسخگویی بخش تخصصی شما مورد ارزیابی قرار گیرد و به همین جهت با تلاش بیشتر یک بسته مطالعاتی کامل را با بررسی و گلچین سوالات از آزمون ها ارائه نموده ایم که حتما با مطالعه این نمونه سوالات با پاسخنامه بخش عمومی آزمون استخدامی دبیری جغرافیا سال ۱۴۰۲ را آسانتر تجربه خواهید نمود.

تاریخ و فرهنگ تمدن ۱۲۸ عدد

تعلیم و تربیت اسلامی ۱۲۶ عدد

زبان و ادبیات فارسی ۶۴۵ عدد

معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ۶۲۸ عدد

ریاضی و آمار مقدماتی ۷۵۵ عدد

زبان انگلیسی عمومی ۶۱۷ عدد

دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ۳۲۶ عدد

فناوری اطلاعات ۷۳۶ عدد

توانایی های عمومی و ذهنی ۵۴۳ عدد

داوطلبان آزمون استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ می توانند یکی از کاملترین منابع بخش عمومی این آزمون را تجربه نمایند که با مطالعه این منابع کامل می توانند در آزمون استخدامی دبیری جغرافیا در کسب نتیجه قبولی عملکردی بسیار قابل قبولی داشته باشند.

سوالات استخدامی دبیری جغرافیا / اختصاصی با پاسخ

۱۱۶ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

۱۸۳ سوال روش ها و فنون تدریس

۱۹۷ سوال روانشناسی تربیتی

۱۸۶ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

جزوات عمومی استخدامی دبیری جغرافیا / آزمون ۱۴۰۲

جهت بهبود توان علمی خود در دروس عمومی حتما این درسنامه ها که حاصل تلاش اساتید مرتبط با سایت که سال ها در کنار ما قبول زحمت می فرمایند و آزمون های استخدامی کشور را مورد بررسی قرار می دهند تا مباحثی که سوالات آزمون از آنها مطرح می گردد را رصد نمایند و نکاتی آموزشی را در اختیار داوطلبان قرار می دهند و برای آزمون استخدامی دبیری جغرافیا این جزوات را تجربه داشته باشید.

۱۳۶ صفحه درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه درسنامه استخدامی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه درسنامه استخدامی مهارت های کامپیوتر

۱۴۱ صفحه درسنامه استخدامی آمار و ریاضیات

۱۰ صفحه درسنامه استخدامی هوش و توانمندی

۱۴۰ صفحه درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی

دفترچه سوالات دبیر جغرافیا آموزش و پرورش / پاسخ تشریحی

این بخش را هم حتما در دستور کار خود قرار دهید که دربردارنده اصل دفترچه سوالات عمومی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و آزمون های فراگیر می باشد که با آشنایی با سوالات اخیر این آزمون ها، آزمون استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش را راحت تر پشت سر خواهید گذاشت. قطعا این منابع داوطلبان را در بخشی که اعلام شده است کمک خواهد نمود چون که مطالعه منابع آزمون استخدامی دبیر جغرافیا برگزار شده نقش مهمی در آزمون سال ۱۴۰۲ خواهد داشت.

سوالات استخدامی دبیری جغرافیا آموزش و پرورش همراه با پاسخنامه / سال های ۸۴ – ۸۶ – ۸۹

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی / سال های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵

سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی / سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۲

آزمون استخدامی فراگیر اول ۱۳۹۴

آزمون استخدامی فراگیر دوم ۱۳۹۴

آزمون استخدامی فراگیر سوم ۱۳۹۵

آزمون استخدامی فراگیر چهارم ۱۳۹۶

آزمون استخدامی فراگیر پنجم ۱۳۹۷

آزمون استخدامی فراگیر ششم ۱۳۹۷

آزمون استخدامی فراگیر هفتم ۱۳۹۸

آزمون استخدامی فراگیر هشتم ۱۳۹۹

آزمون استخدامی فراگیر نهم ۱۴۰۱

آزمون استخدامی فراگیر دهم ۱۴۰۲


منابع آزمون استخدامی دبیری جغرافیا ۱۴۰۲

همانطور که مشاهده کرده اید کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش را برای دریافت شما داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ تهیه نموده ایم تا داوطلبانی که می خواهند قبولی و استخدام نتیجه تلاش و زحمت آنها پس از سالها درس خواندن و کسب علم باشد از جامع ترین بسته های مطالعاتی حال حاضر در کشور استفاده نمایند تا مسیر استخدام پیش رو خود را برای رسیدن به شغل دبیری جغرافیا هموار نمایند. تاپ سوال از باسابقه های این حوزه کاری و با برگزیدن اصل و استانداردترین سوالات تخصصی دبیری جغرافیا سال های قبل میزبان اکثر داوطلبان این رشته خواهد بود.

تاپ سوال با گذراندن آزمون های استخدامی کوچک و بزرگ کشور توانسته بستری را برای شرکت کنندگان آزمون های استخدامی فراهم کند که دیگر برای تهیه منابع مطالعاتی سردرگم نشوند و مجموعه هایی طبق منابع امتحانی آزمون عرضه می نماید تا آمادگی خود را به مرز بالا و حداکثری برسانند.

مجوزهای تاپ سوال (نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال) در بخش پایین سایت قابل مشاهده است که این موضوع اطمینان کامل را به داوطلبان می رساند که با اعتماد کامل به نقش آفرینی مجموعه های خود آنها را منتشر می نماییم.

آزمون ۱۴۰۲ همراه با جزوات و سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش

تاپ سوال عرضه کننده کاملترین منابع دبیری جغرافیا جهت قبولی ۱۰۰%


همین بسته مطالعاتی آزمون استخدامی دبیری جغرافیا در سال قبل قبولی و استخدام اکثر داوطلبان را زمینه ساز گردید که حالا برای آزمون سال ۱۴۰۲ رشته دبیری جغرافیا با اضافه کردن سوالات تخصصی سال های قبل به بخش تخصصی مجموعه سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش می خواهد داوطلبان سال ۱۴۰۲ را همراهی نماید و آنها را به نتایج درخشان برساند و این مجموعه که کتاب سوالات استخدامی دبیری جغرافیا می توان از آن یاد کرد دربردارنده تمامی منابع استخدامی دبیر جغرافیا در بخش های عمومی و تخصصی می باشد و کاملترین عناوین مطالعاتی با آن قابل تجربه است.

وبگاه تاپ سوال مخاطبان بسیار زیادی در این آزمون دارد که تمام تلاش خود را به نحو احس انجام می دهد تا همانند همیشه در صدر برترین ها دیده شود که برای دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی دبیری جغرافیا هم سعی می داریم در کنار داوطلبان باشیم که انشاالله مخاطبان این وبگاه جزو برگزیدگان و قبولشدگان آزمون استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ قرار گیرند.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی