2023/11/01

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی قوه قضاییه (کامل ترین مجموعه ویژه ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی قوه قضاییه جزو منابعی می باشد که تمامی نمونه سوالات بخش های آزمون سال ۱۴۰۲ را به همراه دارد و قطعا این نمونه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه داوطلبان را در جوابگویی به سوالات عمومی و تخصصی رشته های شغلی این آزمون یاری خواهد نمود.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی قوه قضاییه
آزمون : استخدامی قوه قضاییه سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع کامل آزمون (سوالات و درسنامه)

سوالات استخدامی قوه قضاییهدر این قسمت از وب سایت مجموعه ای را خدمت عزیزان تقدیم می نماییم که می توان گفت یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی از تیم متخصص تاپ سوال که این مجموعه سوالات استخدامی قوه قضاییه نام دارد و با دریافت آن می توانید استفاده لازم را ببرید علاوه بر مجموعه اصلی در پایان همین مطلب می توانید با مجموعه سوالات استخدامی عناوین شغلی قوه قضاییه آشنا شوید.

تاپ سوال با تلاشی که در ارائه این مجموعه ها به کار برده فقط سعی داشته مجموعه های پر باری را برای داوطلبان مهیا نماید و نیاز منبعی شما را برطرف کند و حتما با مطالعه آن به یک آمادگی حداکثری دست می یابید چونکه تمام مواد امتحانی مورد نیاز جهت شرکت در آزمون در مجموعه سوالات استخدامی قوه قضاییه موجود است اگر در ادامه به محتویات بنگرید متوجه خواهید شد که چه محصولی را برایتان در نظر گرفته ایم و ایمان داریم در جاهای دیگر کمتر به این چنین منابع مطالعاتی توجه می شود ولی تاپ سوال که یکی از قدیمی ترین وب سایت ها در زمینه نمونه سوالات استخدامی می باشد درصدد این بوده که دست هیچ یک از داوطلبان آزمون های استخدامی خالی از منبع مطالعاتی نباشد.

سوالات استخدامی قوه قضاییه / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

کاملترین منابع مطالعاتی برای داوطلبان آزمون استخدامی قوه قضاییه

آنچه که در مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه در نظر گرفته شده است تماما از بررسی کامل آزمون های استخدامی برگزار شده قوه قضاییه گردآوری شده اند و قطعا این مجموعه برای داوطلبان می تواند موثر باشد و دانش خود را با مطالعه این نمونه سوالات و درسنامه های استخدامی آزمون قوه قضاییه رشد دهند.

graphic_eqمجموعه سوالات استخدامی قوه قضاییه شامل موارد زیر جهت آزمون ۱۴۰۲ می باشد :

  • نمونه سوالات عمومی استخدامی پرتکرار گردآوری از آزمون های استخدامی برگزار شده قوه قضاییه
  • دفترچه سوالات تمامی دوره های آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی با پاسخنامه تشریحی
  • جزوات منابع عمومی استخدامی کاری از تاپ سوال برای داوطلبان آزمون استخدامی قوه قضاییه
  • جزوه و نمونه سوالات مسائل عقیدتی سیاسی و گزینش برای آزمون مصاحبه قوه قضاییه

حالا به توضیحات تک تک موارد نامبرده می پردازیم تا بیشتر با جزئیات آشنا شوید و امیداورایم مورد پسند شما داوطلبان قرار گیرد تا شاهد استخدام خود باشید.

سوالات استخدامی قوه قضاییه (منابع آزمون با پاسخنامه)

۵۴۰ عدد سوال عمومی زبان و ادبیات فارسی

۵۲۰ عدد سوال عمومی احکام و معارف اسلامی

۵۷۰ عدد سوال عمومی فناوری اطلاعات (ICDL)

۴۸۰ عدد سوال عمومی زبان انگلیسی عمومی

۵۳۰ عدد سوال عمومی هوش و استعداد شغلی

این بخش با تعداد بالای سوالات و با پاسخنامه مطالعه اش می تواند موجبات قبولی شما را فراهم آورد و مسیر استخدام خود را نسبت به دیگر داوطلبان این آزمون هموارتر نمایید پس توصیه می نماییم این بخش را حتما مورد مطالعه کامل قرار دهید.

سوالات استخدامی قوه قضاییه (دفترچه ها با پاسخ تشریحی)

دفترچه سوالات اولین آزمون فراگیر / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات دومین آزمون فراگیر / ۱۳۹۴

دفترچه سوالات سومین آزمون فراگیر / ۱۳۹۵

دفترچه سوالات چهارمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۶

دفترچه سوالات پنجمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات ششمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۷

دفترچه سوالات هفتمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۸

دفترچه سوالات هشتمین آزمون فراگیر / ۱۳۹۹

دفترچه سوالات نهمین آزمون فراگیر / ۱۴۰۱

جزوات استخدامی قوه قضاییه (کاملترین درسنامه ها ویژه ۱۴۰۲)

منظور از این بخش این است که برای پاسخگویی بهتر به سوالات بخش عمومی آزمون استخدامی قوه قضاییه بسته ای را تدارک دیده ایم که شامل جزوه های دروس زبان و ادبیات فارسی ، احکام و معارف اسلامی ، مهارت های کامپیوتر ، زبان انگلیسی می باشد که در نوع خود منحصر بفرد هستند و اختصاصی تاپ سوال می باشند.

سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه (عقیدتی سیاسی)

جزوه کامل که در آن به موضوعاتی از قبیل عقیدتی سیاسی ولایت فقیه ، شورای نگهبان ، مراجع تقلید ، مجلس خبرگان ، احکام ، نماز ، روزه ، فروع دین ، زکات و کتاب شناسی اسلام پرداخته شده است.

سوالات عقیدتی سیاسی آزمون استخدامی قوه قضاییه (مسائل روز کشور و …) + پاسخنامه

کاملترین مجموعه سوالات احکام و معارف اسلامی با پاسخنامه ویژه آزمون استخدامی قوه قضاییه

نمونه سوالات اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی ، گزینش + پاسخنامه


منابع استخدامی قوه قضاییه / آزمون ۱۴۰۲

جهت آمادگی هرچه بیشتر شما داوطلبان می بینید که چه مجموعه نمونه سوالاتی را برایتان آماده کرده ایم و می توان عنوان کاملترین بسته مطالعاتی را به آن داد چونکه هیچ گونه کمبودی را در این مجموعه نمی بینیم و مطمئن باشید با دریافت آن دیگر به سراغ منابع مطالعاتی مختلف نخواهید رفت و علاوه بر سوالات جزواتی را هم خدمت عزیزان ارائه داده ایم که در در کسب موفقیت تاثیر گذار خواهد بود و امیدواریم مورد رضایت قرار گیرد.

با در اختیار داشتن مجموعه سوالات استخدامی قوه قضاییه براحتی تمام نیاز های شما برطرف می شود تاپ سوال چندین سال است که نمونه سوالات استخدامی آزمون ها را پشتیبانی می کند و با این کار توانسته قبولی خیلی از داوطلبان را رقم بزند.

دانلود سوالات استخدامی قوه قضاییه (آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲)

کاملترین نمونه سوالات و درسنامه ها برای آزمون استخدامی قوه قضاییه


برای آزمون استخدامی قوه قضاییه رشته های شغلی متعددی معرفی شده است که داوطلبان می توانند مجموعه سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه این رشته ها را از طریق جدول زیر ملاحضه و مجموعه مربوطه را بعد از مطالعه جزئیات دانلود داشته باشند.


قوه قضاییه

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی