2023/02/06

امتیاز : / 5. رای :

استخدام شرکت نفت (اطلاعیه های استخدامی شرکت نفت ۱۴۰۱)

ضمن آرزوی موفقیت تیم تاپ سوال برای داوطلبان آزمون شرکت نفت که در این بخش از سایت می توانید از آخرین فراخوان و اطلاعیه های مربوط به استخدام شرکت نفت سال ۱۴۰۱ مطلع شوید و امیدواریم مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گیرد و تمامی سعی خود را داریم تا جدیدترین اخبار را در اختیار داوطلبان آزمون شرکت نفت قرار دهیم تا با برنامه ریزی کامل و شناسایی منابع آزمون شرکت نفت در رقابت علمی شرکت داشته باشید.

این بخش از اخبار استخدامی وبگاه به تمام فراخوان های استخدامی شرکت های نفت کشور می پردازد و با انتشار به لحظه اطلاعیه های پذیرش، داوطلبان و متقاضیان را در جریان قرار می دهد. سوالات استخدامی شرکت نفت و همین طور دیگر جزئیات آزمون از همین قسمت به اطلاع مخاطبان خواهد رسید تا خود را جهت کسب یک نتیجه مورد نظر در آزمون مهیا نمایند.


استخدام شرکت نفت (سال ۱۴۰۱)

فراخوان های استخدامی شرکت های نفت را با تاپ سوال همراه باشید چرا که تیم رصد کننده اخبار و اطلاعیه های استخدامی وبگاه همیشه به محض انتشار خبری مبنی بر جذب و استخدام از نهاد و سازمان مربوطه، متقاضیان را مطلع خواهد ساخت.


۹ بهمن ۱۴۰۱ – برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در اردیبهشت سال ۱۴۰۲

خبرگزاری نفت آنلاین : تاریخ نهایی آزمون استخدامی وزارت نفت ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده ‌است. زمان مورد نظر برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت اسفندماه بود ولی این تاریخ بعنوان زمان برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت اعلام گردید.

آزمون استخدامی شرکت نفت در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های فنی و مهندسی و چند رشته دیگر مانند حقوق، مدیریت صنعتی و مدیریت بازرگانی برگزار خواهد شد.


۵ بهمن ۱۴۰۱ – برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در بهار ۱۴۰۲

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی : در بهار ۱۴۰۲ آزمون استخدامی شرکت نفت برگزار می گردد.


۱۹ آذر ۱۴۰۱ – برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت در پایان آذر ماه

معاون سرمایه انسانی وزیر نفت : آزمون استخدامی وزارت نفت برای جذب ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در پایان آذر ماه برگزار خواهد شد. ۱۷ هزار نیروی صنعت نفت تا سال ۱۴۰۸ بازنشسته می شوند و تقاضای جذب ۵ هزار و ۸۵ نفر را داشته ایم که سازمان اداری و استخدامی با جذب ۳ هزار و ۳۰۰ نفر موافقت کرده است.


۱۶ آذر ۱۴۰۱ – انتشار دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت در پایان آذرماه

معاون وزیر نفت : در پایان آذرماه دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت منتشر می شود که نیاز به نیروی متخصص و فنی در صنعت نفت با برگزاری آزمون برطرف می گردد.


۱۴ آذر ۱۴۰۱ – مجوز برگزاری آزمون استخدامی جذب ۳۳۰۰ نفر در وزارت نفت

معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی : سازمان اداری و استخدامی مجوز جذب و استخدام بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در وزارت نفت را صادر کرد.


اسفند ۹۸ – شرکت نفت بهران پذیرش می نماید

در دوازدهمین ماه سال ۱۳۹۸ شرکت نفت بهران جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز واجد شرایط اطلاعیه استخدامی منتشر نموده است. متقاضیان رشته های شغلی اعلامی این شرکت نفت که هجده ردیف شغلی می باشد تا تاریخ بیست و هشتم اسفند ماه می توانند برای نام نویسی خود اقدام نمایند. زمان برگزاری آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


برگزاری آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۹۶

شرکت های تابعه وزارت نفت تعداد ۱۲۵۰ نفر از میان فارغ التحصیلان با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد (آقا و خانم) در رشته های تحصیلی تعیین شده به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز با برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه، طب صنعتی و گزینش استخدام بعمل می آورد. آزمون استخدام شرکت نفت فارغ التحصیلان دارای حداقل ۴ سال سابقه کار متوالی و مرتبط در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۴ و فارغ التحصیلان برتر دانشگاه ها در تاریخ ۹۶/۱۰/۱۵ برگزار می گردد. زمان ثبت نام آزمون شرکت نفت ۹۶/۸/۲۵ تا ۹۶/۹/۱ می باشد و از تاریخ ۹۶/۱۰/۱۱ کارت ورود به جلسه قابل دریافت است.

شرایط فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد : داشتن رتبه کل کشوری ۴۰۰۰ و کمتر در آزمون سراسری دانشگاه های دولتی (بدون لحاظ سهمیه) و همراه با کسب حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۷ برای مقطع کارشناسی و داشتن رتبه کشوری ۲۰۰ و کمتر در آزمون سراسری کارشناسی ارشد دانشگاه های دولتی و همراه حداقل معدل کل فارغ التحصیلی ۱۸

رشته های تحصیلی آزمون استخدام شرکت نفت :

اقتصاد ، حسابداری ، حقوق و حقوق تجارت بین الملل ، زمین شناسی ، مدیریت ، مدیریت اجرایی و MBA ، مدیریت مالی ، مهندسی ایمنی ،  مهندسی برق ، مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی ، مهندسی شیمی ، مهندسی صنایع ، مهندسی عمران ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی مکانیک ، مهندسی مواد ، مهندسی نفت اکتشاف ، مهندسی نفت بهره برداری مخازن نفت ، مهندسی نفت حفاری ، مهندسی نفت مخازن هیدروکربوری ، علوم و فناوری نانو


وزارت نفت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی