2023/12/18

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی شرکت نفت (منابع رشته های آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی شرکت نفت آماده شده برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ تمامی منابع تخصصی و عمومی این آزمون را به همراه دارد. داوطلبان رشته های تخصصی آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند منابع مربوط به رشته خود را در این بخش تهیه نمایند.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی شرکت نفت
آزمون : شرکت نفت سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع تخصصی و عمومی رشته ها
پاسخنامه : تشریحی و تستی

سوالات استخدامی شرکت نفتبا سلام و عرض ادب خدمت داوطلبان آزمون های استخدامی شرکت نفت که در این بخش برای رشته های این آزمون منابع عمومی و تخصصی بسیار کامل را تدارک دیده ایم و در ادامه به معرفی مجموعه سوالات استخدامی شرکت نفت پرداخته می شود و تمامی منابعی که برای آزمون استخدامی این رشته ها اعلام شده است را داوطلبان می توانند در مجموعه های تدارک دیده شده مشاهده نمایند. برای تمامی رشته های آزمون استخدامی شرکت نفت مجموعه آماده می باشد و شامل منابع بسیار کامل و جامع به همراه پاسخنامه هستند.

آزمون های استخدامی شرکت نفت همیشه از آزمون های داغ کشور بوده و داوطلبان زیادی را در رشته های مختلف به خود می بیند و میدانید که در دست داشتن منبع مطالعاتی خوب چقدر می تواند در کسب موفقیت آزمون تاثیر گذار باشد که تاپ سوال به همین جهت مجموعه نمونه سوالاتی را که حاوی تمامی عناوین امتحانی مورد نظر هستند را مورد دسترس قرار داده است. این منابع مورد نیاز همه داوطلبان رشته های مختلف آزمون می باشد که با دریافت آنها دغدغه داشتن یک منبع کامل را از خود دور می نمایند. با ما همراه باشید که بصورت تفکیک شده به تک تک مجموعه ها می پردازیم تا اقدام به دریافت آنها نمایید.

سوالات استخدامی شرکت نفت / آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

منابع عمومی و تخصصی رشته های آزمون استخدامی شرکت نفت

سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت

در ادامه هر داوطلبی می تواند مجموعه سوالات استخدامی شرکت نفت رشته مربوط به خود را با مشاهده جزئیات اقدام به دریافت نماید که قطعا این مجموعه های در نظر گرفته شده برای آزمون استخدامی شرکت نفت جدید در کسب نتیجه قبولی داوطلبان موثر خواهند بود چون که تمامی این منابع از بررسی کامل آزمون های استخدامی شرکت نفت گردآوری شده اند که اگر بخواهیم محتویات هر مجموعه را در جند جمله عرض نماییم عبارتند از :

  • سوالات عمومی استخدامی شرکت نفت + پاسخ
  • سوالات اصل دفترچه های فراگیر دولتی + پاسخ
  • سوالات تخصصی آزمون شرکت نفت + پاسخ
  • دفترچه سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته
  • جزوات منابع آزمون استخدامی شرکت نفت

نام رشته هایی که برای آنها مجموعه تدارک دیده ایم و برای آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند مورد استفاده قرار گیرند در بخش زیر معرفی شده اند. برای هر یک از این رشته ها کاملترین منابع آزمون استخدامی شرکت نفت در بخش های عمومی و تخصصی ارائه نمودیم که داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ می توانند تجربه مناسبی با مطالعه این منابع داشته باشند.

  • مهندسی برق شرکت نفت
  • مهندسی عمران شرکت نفت
  • مهندسی مکانیک شرکت نفت
  • مهندسی شیمی شرکت نفت
  • مهندسی صنایع شرکت نفت
  • مهندسی کامپیوتر شرکت نفت
  • مدیریت بازرگانی شرکت نفت
  • حسابداری شرکت نفت
  • مدیریت شرکت نفت
  • مدیریت اجرایی شرکت نفت
  • حقوق شرکت نفت

رشته هایی که برای آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ معرفی شده است داوطلبان می توانند مجموعه های مطالعاتی آنها را با کاملترین منابع تخصصی و عمومی ملاحضه داشته باشند. داوطلبان با مطالعه این نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت قطعا می توانند در هر دو بخش تخصصی و عمومی آزمون به سوالات پاسخگو و در کسب نتیجه قبولی آزمون استخدامی شرکت نفت عملکرد خوبی در آزمون نسبت به دیگر داوطلبان داشته باشند.

منابع استخدامی شرکت نفت

سوالات استخدامی شرکت نفت (عمومی + پاسخ)

۸۵۰ سوال زبان و ادبیات فارسی

۸۷۰ سوال زبان انگلیسی عمومی

۷۸۰ سوال کار با کامپیوتر

۵۴۰ سوال هوش و توانمندی های ذهنی

این بسته سوالات عمومی در تمام مجموعه سوالات استخدامی رشته های نامبرده قرار داده شده است و سوالاتی بسیار پرتکرار و مناسب می باشند. تمامی این نمونه سوالات از آزمون های استخدامی برگزار شده سال های قبل انتخاب شده اند که برای آزمون جدید بسیار نتیجه بخش خواهند بود.

دفترچه سوالات فراگیر + پاسخنامه

اصل دفترچه سوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۳۹۴ – ۱۴۰۲

این دفترچه های ذکر شده هم همانند مجموعه سوالات عمومی بخش قبل در کلیه مجموعه های شرکت نفت رشته های مختلف که در ادامه به سوالات تخصصی آنها می پردازیم گنجانده شده است که خیلی ارزشمند می باشند. تمامی این منابع به همراه پاسخنامه هستند که داوطلبان با مطالعه این منابع کامل عمومی و تخصصی می توانند آمادگی خود را به بالاترین حد ممکن برسانند.

جزوات آزمون استخدامی شرکت نفت / ویژه رشته های ۱۴۰۲

جزوه های منابع بخش عمومی آزمون استخدامی شرکت نفت شامل دروس زبان و ادبیات فارسی ، مهارت های هفت گانه ICDL ، آمار و ریاضیات ، زبان انگلیسی عمومی می باشد که همراه دیگر منابع گفته شده به همه مجموعه های عناوین شغلی شرکت نفت اضافه گردیده است.


سوالات استخدامی شرکت نفت (مهندسی برق)

آنچه که بعنوان منابع تخصصی آزمون استخدامی مهندسی برق شرکت نفت معرفی شده است را داوطلبان می توانند در مجموعه در نظر گرفته شده ملاحضه نمایند که تمامی سوالات استخدامی شرکت نفت رشته برق را با پاسخ تشریحی شامل می گردد.

سوالات استخدامی شرکت نفت رشته برق

۱۱۰ عدد سوال تخصصی مدار الکتریکی ۱ و ۲

۱۳۰ عدد سوال تخصصی بررسی سیستم قدرت ۱

۱۳۲ عدد سوال تخصصی الکترونیک ۱ و ۲

۱۲۰ عدد سوال تخصصی سیستم های کنترل خطی

۱۳۰ عدد سوال تخصصی تجزیه و تحلیل سیستم ها

سوالات بخش عمومی + دفترچه سوالات دستگاه های اجرایی + سوالات آزمون های استخدامی ادوار گذشته + جزوات منابع عمومی به عنوان دیگر منابع این رشته در کنار منابع تخصصی می باشند که داوطلبان می توانند یکی از کاملترین مجموعه ها را مطالعه نمایند. این رشته از مهم ترین رشته های آزمون استخدامی شرکت نفت به شمار می رود و برای داوطلبان آن کاملترین مجموعه را در نظر گرفته ایم.


سوالات آزمون شرکت نفت (مهندسی عمران)

هر یک از مجموعه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت تمامی منابع تخصصی اعلام شده را به همراه دارد که برای آزمون استخدامی شرکت نفت رشته عمران یکی از کاملترین مجموعه ها در نظر گرفته شده است که تمامی منابع با پاسخ تشریحی آماده شده اند.

سوالات استخدامی شرکت نفت رشته عمران

۱۸۰ عدد سوال مقاومت مصالح و تحلیل سازه ها

۱۴۰ عدد سوال مکانیک خاک و پی سازی

۱۸۵ عدد سوال مکانیک سیالات و هیدرولیک

۱۴۰ عدد سوال طراحی سازه های فولادی و بتنی

منابعی که برای این رشته آزمون استخدامی شرکت نفت در نظر گرفته شده است با پاسخنامه می باشد و داوطلبان با این منابع می توانند با آمادگی کامل در آزمون شرکت نمایند و نتیجه قبولی را برای خود شاهد باشند. قطعا داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت با مطالعه این منابع تخصصی می توانند با آمادگی حداکثری در آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ حضور یابند.


سوالات آزمون شرکت نفت (مهندسی مکانیک)

برای آزمون استخدامی شرکت نفت رشته مکانیک مجموعه ای که شامل تمامی منابع آزمون می باشد را ارائه نمودیم که این نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت رشته مکانیک در نظر گرفته شده به همراه پاسخ تشریحی می باشد که برای آزمون جدید مناسب است.

سوالات استخدامی شرکت نفت رشته مکانیک

۱۵۵ عدد سوال تخصصی ترمودینامیک

۱۳۵ عدد سوال تخصصی مکانیک سیالات

۱۲۲ عدد سوال تخصصی انتقال حرارت

۱۹۰ عدد سوال تخصصی استاتیک و مقاومت مصالح

۲۲۰ عدد سوال تخصصی دینامیک و ارتعاشات

برای این رشته آزمون هم همانند دیگر رشته ها یکی از جامع ترین منابع تخصصی را تدارک دیده ایم و داوطلبان در کنار این منابع از دیگر منابعی که معرفی شده اند هم می توانند استفاده نمایند که با مطالعه تمامی این منابع می توانند با دانش کامل در آزمون با دیگر داوطلبان رقابت نمایند.


منابع استخدامی شرکت نفت (مهندسی شیمی)

۱۵۵ سوال ترمودینامیک + پاسخ تشریحی

۱۳۵ سوال مکانیک سیالات + پاسخ تشریحی

۱۲۲ سوال انتقال حرارت + پاسخ تشریحی

۱۰۰ سوال انتقال جرم و عملیات واحد + پاسخ تشریحی

آزمون های استخدامی شرکت نفت از آزمون های مهم به شمار می رود که داوطلبان بسیار زیادی در این آزمون ها شرکت می نمایند و داوطلبان باید در این آزمون با آمادگی بسیار بالا حضور یابند که استفاده از این منابع داوطلبان را در آزمون یاری خواهد نمود. داوطلبان اگر منابع این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت را ملاحضه نمایند متوجه خواهند شد که چه مجموعه کاملی را تدارک دیده ایم.


آزمون استخدامی شرکت نفت (مهندسی صنایع)

۲۴۰ سوال برنامه ریزی و کنترل پروژه + پاسخ

۱۰۰ سوال برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات + پاسخ

۱۲۵ سوال برنامه و کنترل تولید و موجودی ها + پاسخ

۱۰۰ سوال تحلیل سیستم ها + پاسخ

۱۷۰ سوال اصول مدیریت و تئوری سازمان + پاسخ

۱۶۰ سوال تحقیق در عملیات + پاسخ

آزمون های استخدامی بسیار زیادی برای تدارک این منابع بررسی شده اند که تمامی این منابع عمومی و تخصصی به همراه پاسخنامه داوطلبان را به نتیجه قبولی نزدیک می نمایند و داوطلبان می توانند با نتیجه قبولی خود را برای مراحل بعدی آزمون آماده نمایند. برای هر رشته یکی از کاملترین منابع آزمون استخدامی شرکت نفت را ارائه نمودیم که هر کدام شامل منابع تخصصی آزمون استخدامی شرکت نفت هستند.


نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت (مهندسی کامپیوتر)

۲۵۰ سوال ساختمان داده ها + پاسخ

۲۲۵ سوال طراحی الگوریتم + پاسخ

۲۳۰ سوال سیستم های عامل + پاسخ

۱۸۵ سوال پایگاه داده ها + پاسخ

۲۰۰ سوال مهندسی نرم افزار + پاسخ

۲۰۵ سوال معماری کامپیوتر + پاسخ

۲۳۰ سوال شبکه کامپیوتری و انتقال داده ها + پاسخ

تمامی منابعی که برای آزمون استخدامی این رشته مورد نیاز است را داوطلبان می توانند در این مجموعه مشاهده نمایند و با مطالعه تمامی منابع عمومی و تخصصی این آزمون با آمادگی و دانش کامل در آزمون حضور یابند. قطعا آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ آزمون مهمی خواهد بود و سعی نمایید این نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت را بطور کامل مطالعه داشته باشید.


سوالات استخدامی شرکت نفت (مدیریت بازرگانی)

۱۶۰ سوال اقتصاد مدیریت + پاسخ

۲۵۰ سوال تئوریهای مدیریت + پاسخ

۱۷۰ سوال مبانی و اصول سازمان و مدیریت + پاسخ

۱۶۰ سوال رفتار سازمانی + پاسخ

۱۴۵ سوال منابع انسانی + پاسخ

۲۵۰ سوال بازاریابی + پاسخ

۹۰ سوال مدیریت مالی + پاسخ

۲۰۰ سوال سیستم خرید، انبارداری و توزیع + پاسخ

تمامی دروسی که برای این رشته در آزمون استخدامی شرکت نفت اعلام شده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه تجربه نمایند و با مطالعه تمامی منابع تخصصی و عمومی می توانند در آزمون با دانش کامل با دیگر داوطلبان رقابت داشته باشند. این مجموعه طبق منابعی که اعلام شده است برای داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت تدارک گردید و منبعی مناسب برای آزمون استخدامی شرکت نفت می باشد.


سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت (حسابداری)

۱۷۳ سوال اصول حسابداری + پاسخ

۱۴۵ سوال حسابداری مالی + پاسخ

۱۱۰ سوال حسابرسی + پاسخ

۱۶۰ سوال حسابداری صنعتی + پاسخ

۱۰۰ سوال قانون محاسبات عمومی و مناقصات + پاسخ

این رشته یکی از رشته های بسیار مهم در آزمون استخدامی شرکت نفت به شمار می رود و برای داوطلبان آن هم کاملترین منابع تخصصی به همراه پاسخ را در کنار دیگر منابع تدارک داشته ایم که داوطلبان را به مطالعه کامل این منابع پیشنهاد می نماییم. حتما داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ با مطالعه این منابع تخصصی به تمامی سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت پاسخگو خواهند بود.


سوالات استخدامی شرکت نفت (مدیریت)

۲۵۰ سوال تئوریهای مدیریت + پاسخ

۱۷۰ سوال مبانی و اصول سازمان و مدیریت + پاسخ

۱۶۰ سوال رفتار سازمانی + پاسخ

۱۴۵ سوال منابع انسانی + پاسخ

۲۲۰ سوال اقتصاد خرد و کلان + پاسخ

۱۲۰ سوال مالیه عمومی و بودجه + پاسخ

۱۴۵ سوال مدیریت بازاریابی + پاسخ

۱۵۷ سوال آمار و روش تحقیق + پاسخ

برای هر رشته آزمون استخدامی شرکت نفت کاملترین منابع را در بخش های عمومی و تخصصی تدارک دیده ایم که داوطلبان با مطالعه تمامی این منابع می توانند با آمادگی بالا در آزمون شرکت و در کسب نتیجه قبولی از دیگر داوطلبان عملکرد بهتر داشته باشند.


سوالات استخدامی شرکت نفت (مدیریت اجرایی)

برای دریافت مجموعه سوالات استخدامی مدیریت اجرایی شرکت نفت با تمامی گرایش ها (استراتژی – بازرگانی و بازاریابی بین الملل – مدیریت توسعه و منابع انسانی – مدیریت مالی) از طریق لینک زیر اقدام نمایید. بعلت تعداد گرایش زیاد این بخش صفحه جداگانه ای برای معرفی مجموعه سوالات استخدامی مدیریت اجرایی اختصاص دادیم.


سوالات استخدامی شرکت نفت (حقوق)

۱۵۰ سوال حقوق بین الملل عمومی + پاسخ

۱۸۰ سوال حقوق بین الملل خصوصی + پاسخ

۲۴۰ سوال حقوق مدنی + پاسخ

۲۱۰ سوال حقوق جزای عمومی + پاسخ

۲۰۰ سوال حقوق اداری + پاسخ

۱۸۰ سوال حقوق تجارت + پاسخ

۱۸۰ سوال حقوق سازمان های بین المللی + پاسخ

تمامی منابعی که برای بخش تخصصی آزمون استخدامی شرکت نفت این رشته اعلام گردید را داوطلبان می توانند در این مجموعه ملاحضه نمایند و با مطالعه این منابع نتیجه قبولی هر داوطلبی حتمی خواهد بود. آنچه که از نظر منابع مطالعاتی برای آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ اهمیت داشته است را در تدارک این مجموعه های تخصصی مورد استفاده قرار دادیم.


داوطلبان محترم مجموعه سوالات استخدامی شرکت نفت که برای شما تهیه کرده ایم بی شک بهترین و کامل ترین مجموعه سوالات می باشد که می توانید براحتی آنرا تهیه کرده و آنرا جزو برنامه مطالعاتی خود برای موفقیت آزمون قرار دهید. این مجموعه سوالات تمام نیازهای شما داوطلبان را از لحاظ منابع امتحانی آزمون استخدامی برطرف می نماید و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید. هر داوطلبی نمونه سوالات مربوط به خود را می تواند از همین لینک های دریافت بالا تهیه نماید.

آزمون استخدامی شرکت نفت (منابع تخصصی و عمومی)

داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت در این بخش منابع تخصصی و عمومی رشته خود را ملاحضه نمودند که منابع بسیار کامل را به همراه پاسخنامه ارائه نمودیم و تمامی نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت سال های اخیر می باشد که برای آزمون سال ۱۴۰۲ گردآوری داشته ایم. هر یک از مجموعه های تخصصی و عمومی معرفی شده از اصل سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت برخوردار می باشند که داوطلبان با مطالعه کامل این منابع تخصصی و عمومی می توانند دانش خود را به منظور پاسخگویی به سوالات استخدامی شرکت نفت رشد دهند.

هر رشته منابع تخصصی خود را دارد و داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت مربوط به خود را ملاحضه نمایند و در کسب نتیجه قبولی آزمون استخدامی شرکت نفت عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. برای هر رشته تخصصی آزمون استخدامی شرکت نفت کاملترین مجموعه نمونه سوالات با پاسخ ارائه شده است.

سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت (ویژه رشته های ۱۴۰۲)

رشته هایی که برای آزمون استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ اعلام شده است را برای ارائه منابع مطالعاتی در نظر گرفته ایم و داوطلبان هر یک از این رشته های تخصصی آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت مربوط به خود را دریافت داشته باشند. این آزمون جزو آزمون های مهم شرکت نفت می باشد و سعی نمایید برای پاسخگویی به سوالات استخدامی شرکت نفت منبع مطالعاتی را کامل مطالعه داشته باشید که حتما کسب نتیجه قبولی در آزمون کتبی استخدامی شرکت نفت سال ۱۴۰۲ حتمی خواهد بود.

سوالات استخدامی شرکت نفت / منابع تمامی رشته ها

منابع تخصصی و عمومی به همراه پاسخنامه برای قبولی داوطلبان

شرکت نفت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی