2023/03/08

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت (منابع آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت تمامی منابع تخصصی و عمومی آزمون برگزار شده سال های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ را به همراه دارد که این مجموعه می تواند در کسب نتیجه قبولی داوطلبان را یاری نماید و قطعا مهم ترین منبع برای آزمون سال ۱۴۰۲ به شمار می رود.
عنوان مجموعه : سوالات رشته برق شرکت نفت
آزمون : سال ۱۴۰۲ مهندسی برق شرکت نفت
محتویات : منابع تخصصی و منابع عمومی
پاسخنامه : تشریحی

سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفتآنچه که در یک آزمون استخدامی بسیار مهم است تعداد زیاد شرکت کنندگان جویای شغل می باشد که اگر داوطلبان خود را برای آزمون مربوطه آماده نمایند براحتی می توانند آزمون را با موفقیت پشت سر بگذارند که این موضوع با در دست داشتن یک منبع مطالعاتی مناسب امکان پذیر است که در این صفحه تیم تاپ سوال منبعی به نام مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت را معرفی می نماید که برای داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت می تواند هموار کننده مسیر استخدام شود. منابعی که در این مجموعه قرار داده شده است به آزمون های استخدامی برگزار شده سال های مربوط می گردد و یک منبع بسیار کامل را داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند تجربه نمایند.

این مجموعه آنچه یک داوطلب برای برداشتن گام بلند در جهت موفقیت نیاز دارد را داراست و بدین وسیله یعنی با وارد کردن مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت جزو برنامه مطالعاتی خود نسبت به دیگر داوطلبان آزمون استخدامی می تواند پیشی بگیرد بنابراین این پیشنهاد را داریم این مجموعه را از دست ندهید و خود را از دریافت دیگر منابع بی نیاز گردانید. تمامی سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت این مجموعه در بخش های عمومی و تخصصی به همراه پاسخنامه می باشد.

سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت (آزمون استخدامی ۱۴۰۲)

کاملترین منابع تخصصی و عمومی آزمون برای داوطلبان مهندسی برق شرکت نفت

برای این آزمون استخدامی سعی شده است تمامی آزمون های استخدامی برگزار شده سال های قبل بررسی گردد و از همین آزمون ها نمونه سوالات انتخاب شده اند و داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند کاملترین مجموعه های عمومی و تخصصی را مطالعه نمایند و با یک آمادگی بسیار بالا در آزمون حاضر شوند.

آنچه که بعنوان سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت در این مجموعه ها ارائه شده است به همراه پاسخ می باشند و تمامی این منابع از اصل نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی برق شرکت نفت به شمار می روند که داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی برق شرکت نفت با مطالعه کامل این مجموعه در کسب نتیجه عملکرد خوبی خواهند داشت.

نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی برق شرکت نفت

done_allمنابع آزمون استخدامی مهندسی برق شرکت نفت (عمومی و تخصصی ۱ و ۲)

منابع تخصصی (مهندسی برق ۱ کد شغلی ۱۵۶۷۸) : مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ، رله و حفاظت سیستم های قدرت ، بررسی سیستم های قدرت ۱ و ۲ (تحلیل سیستم های انرژی ۱ و ۲) ، تولید نیروگاه ، اندازه گیری الکتریکی ، ماشین های الکتریکی ۱ و ۲

منابع تخصصی (مهندسی برق ۲ کد شغلی ۱۵۶۸۷) : مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ، الکترونیک ۱ و ۲ ، سیستم های کنترل خطی ، تجزیه و تحلیل سیستم ها ، مدارهای منطقی

منابع عمومی (مهندسی برق شرکت نفت ۱ و ۲) : زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، کار با کامپیوتر ، هوش و توانمندی های ذهنی

keyboard_arrow_leftسوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت (عمومی + پاسخ)

داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ رشته استخدامی مهندسی برق شرکت نفت در این بخش می توانند کاملترین منابع عمومی این آزمون را ملاحضه نمایند که تمامی سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت بخش عمومی را شامل می گردد.

۷۳۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۷۱۵ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۶۵۰ سوال استخدامی کار با کامپیوتر

۵۴۰ سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

keyboard_arrow_leftدفترچه سوالات آزمون های استخدامی برگزار شده شرکت نفت

دفترچه سوالات آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار شده سال های قبل و دفترچه سوالات آزمون های استخدامی شرکت نفت را به همراه پاسخنامه در این مجموعه قرار داده ایم. داوطلبان در کنار منابع عمومی و تخصصی تدارک دیده شده حتما این دفترچه ها را هم مطالعه نمایند که آشنایی آنها با آزمون بسیار مهم است.


bookmark_borderسوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت (شماره ۱ + پاسخ تشریحی)

۱۱۰ عدد سوال مدارهای الکتریکی ۱ و ۲

۱۲۷ عدد سوال رله و حفاظت سیستم های قدرت

۱۳۲ عدد سوال بررسی سیستم های قدرت ۱ و ۲

۶۲ عدد سوال تولید نیروگاه

۱۲۴ عدد سوال اندازه گیری الکتریکی

۱۲۶ عدد سوال ماشین های الکتریکی ۱ و ۲

داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند مجموعه ای بسیار کامل را تجربه نمایند که تمامی منابع تخصصی و عمومی آزمون را به همراه دارد. قطعا آمادگی مورد نظر آزمون با مطالعه این منابع آزمون های برگزار شده رقم خواهد خورد و داوطلبان می توانند نتیجه قبولی را برای خود در این آزمون شاهد باشند.


bookmark_borderسوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت (شماره ۲ + پاسخ تشریحی)

۱۱۰ سوال استخدامی مدارهای الکتریکی ۱ و ۲

۱۳۲ سوال استخدامی الکترونیک ۱ و ۲

۱۳۰ سوال استخدامی سیستم های کنترل خطی

۱۲۴ سوال استخدامی تجزیه و تحلیل سیستم ها

۱۷۰ سوال استخدامی مدارهای منطقی

برای این آزمون استخدامی آزمون های بسیار زیادی مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند که شما داوطلبان می توانید مجموعه تدارک دیده شده شامل منابع تخصصی و عمومی آزمون های سال های قبل را مطالعه نمایید. تمامی منابعی که برای بخش های عمومی و تخصصی این آزمون استخدامی شرکت نفت اعلام شده است را در این مجموعه می توانید ملاحضه بفرمایید.


قطعا مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نفت داوطلبان را در این آزمون استخدامی یاری خواهد نمود چون که تمامی منابعی که برای آزمون اعلام شده است را به همراه دارد و داوطلبان با مطالعه این نمونه سوالات می توانند آمادگی حداکثری خود را کسب نمایند. تمامی آزمون هایی که برگزار شده اند را برای تدارک این مجموعه بررسی داشته ایم و داوطلبان مطالعه کننده این منابع حتما دانش عمومی و تخصصی بسیار بالایی خواهند داشت.

نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی برق شرکت نفت / سال ۱۴۰۲

دانش عمومی و تخصصی کامل با مطالعه منابع آماده شده

شرکت نفت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی