2023/03/08

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت (آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت این بخش شامل تمامی نمونه سوالات آزمون های برگزار شده سال های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ می باشد که برای آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت سال ۱۴۰۲ مهم ترین منبع به شمار می رود.
عنوان مجموعه : سوالات عمران شرکت نفت
آزمون : سال ۱۴۰۲ مهندسی عمران شرکت نفت
محتویات : منابع عمومی و منابع تخصصی
پاسخنامه : تشریحی

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفتبا سلام و درود به تمامی داوطلبان عزیز آزمون های استخدامی که وب سایت تاپ سوال را انتخاب کرده اند که امیدواریم توانسته باشیم مجموعه های خوبی را برای داوطلبان تدارک دیده باشیم. در این بخش از وب سایت مجموعه سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت را تهیه و تنظیم نموده ایم که حتما با مطالعه آن می توانید با یک قدرت علمی بسیار بالا در آزمون استخدامی شرکت نفت شرکت نمایید. آنچه که به عنوان منابع این آزمون اعلام شده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه مشاهده بفرمایند.

ما ایمان داریم خروجی مطالعه مجموعه نمونه سوالات استخدامی شرکت نفت این رشته مهندسی توسط یک داوطلب یقینا موفقیت و استخدام می باشد چرا که این مجموعه با محتویاتی که دارد می تواند مسیر استخدام را برای داوطلبان هموارتر نماید و گامی بلند در جهت قبولی این آزمون بردارند. این مجموعه سوالات بخش های مختلف را با پاسخ در خود جای داده است و داوطلبان می توانند بعنوان یک منبع مطالعاتی بسیار موثر در دستور کار مطالعاتی خود قرار دهند.

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت / آزمون ۱۴۰۲

کاملترین منابع تخصصی و عمومی آزمون مهندسی عمران شرکت نفت

این مجموعه با بررسی کامل تمامی آزمون های استخدامی برگزار شده تدارک یافته است و برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ بسیار مفید و نتیجه دار می باشد. حتما داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت منابع این مجموعه را مطالعه نمایند و نتیجه قبولی را کسب کنند.

داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت بدانند که این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت شامل تمامی منابع تخصصی و عمومی آزمون سال ۱۴۰۲ می باشد که این مجموعه کسب نتیجه قبولی را برای هر داوطلبی آسان می نماید. آنچه که بعنوان منابع آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت معرفی شده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه کامل تخصصی و عمومی ملاحضه داشته باشند.

نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت

done_allمنابع آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت (کد شغلی ۱۵۶۸۱)

منابع تخصصی (مهندسی عمران شرکت نفت) : مقاومت مصالح ، تحلیل سازه ها ، مکانیک خاک و پی سازی ، مکانیک سیالات و هیدرولیک ، طراحی سازه های فولادی و بتنی ، مکانیک جامدات

منابع عمومی (مهندسی عمران شرکت نفت) : زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، کار با کامپیوتر ، هوش و توانمندی های ذهنی

keyboard_arrow_leftسوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت (عمومی + پاسخ)

۷۳۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۷۱۵ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۶۵۰ سوال استخدامی کار با کامپیوتر

۵۴۰ سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

این بخش که برای تمامی رشته های آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت یکسان می باشد شامل تمامی منابع عمومی آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت سال ۱۴۰۲ است که داوطلبان می توانند تجربه بسیار خوبی برای خود در این بخش آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت رقم بزنند.


keyboard_arrow_leftسوالات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

اصل دفترچه سوالات عمومی تمامی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار شده را داوطلبان می توانند در این مجموعه تجربه نمایند. این بخش به همراه پاسخ می باشد و برای آزمون استخدامی شرکت نفت بسیار موثر و دانش افزون محسوب می گردد.


bookmark_borderسوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت (ویژه ۱۴۰۲ + پاسخ تشریحی)

۱۸۰ عدد سوال مقاومت مصالح و تحلیل سازه ها

۱۴۰ عدد سوال مکانیک خاک و پی سازی

۱۸۵ عدد سوال مکانیک سیالات و هیدرولیک

۱۴۰ عدد سوال طراحی سازه های فولادی و بتنی

۱۷۸ عدد سوال مکانیک جامدات

برای هر آزمون استخدامی مجموعه بسیار کاملی را تدارک دیده ایم که برای آزمون استخدامی شرکت نفت یکی از جامع ترین مجموعه نمونه سوالات را با پاسخ آماده نمودیم که داوطلبان با مطالعه این منابع قطعا جزو قبول شدگان این آزمون خواهند بود.


bookmark_borderجزوات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت (دروس تخصصی و عمومی)

۱۸۴ صفحه جزوه مقاومت مصالح و تحلیل سازه ها

۲۲۳ صفحه جزوه مکانیک خاک و پی سازی

۱۳۸ صفحه جزوه مکانیک سیالات و هیدرولیک

۱۹۶ صفحه جزوه طراحی سازه های فولادی و بتنی

۱۴۳ صفحه جزوه مکانیک جامدات

۱۳۲ صفحه جزوه زبان و ادبیات فارسی

۱۲۷ صفحه جزوه زبان انگلیسی عمومی

۱۸۳ صفحه جزوه کار با کامپیوتر

۱۷ صفحه جزوه هوش و توانمندی های ذهنی

علاوه بر اینکه برای داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت کاملترین نمونه سوال به همراه پاسخنامه ارائه نمودیم برای هر یک از منابع تخصصی و عمومی یک درسنامه که فقط مخصوص آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت می باشد عرضه داشته ایم.


برای تدارک این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت تمامی آزمون های برگزار شده ارزیابی شده است و برای داوطلبان این آزمون یکی از کاملترین مجموعه ها را تدارک دیده ایم که داوطلبان با مطالعه این مجموعه می توانند آمادگی و دانش خود را به مرز حداکثری برسانند. قطعا استفاده از این مجموعه برای داوطلبان با نتیجه همراه خواهد بود. دروسی که به عنوان منابع عمومی و تخصصی این آزمون اعلام گردید را با پاسخ برای داوطلبان در نظر گرفتیم و داوطلبان برای آزمون مربوطه کاملترین منبع مطالعاتی را می توانند تجربه نمایند.

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت نفت (قبولی آزمون ۱۴۰۲)

تمامی منابع آزمون در یک مجموعه عمومی و تخصصی کامل

شرکت نفت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی