2023/03/07

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت (آزمون استخدامی ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت شامل کاملترین اصل سوالات تخصصی و عمومی آزمون های استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت برگزار شده از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۰ می باشد و قطعا داوطلبان با این منابع نتیجه قبولی را کسب می نمایند.
عنوان مجموعه : سوالات مکانیک شرکت نفت
آزمون : سال ۱۴۰۲ مکانیک شرکت نفت
محتویات : منابع تخصصی و عمومی
پاسخنامه : تشریحی

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفتشرکت نفت از جمله شرکت هایی می باشد که برای تکمیل نیروی انسانی خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در سراسر کشور می نماید وب سایت تاپ سوال توجه ویژه به آزمون استخدامی شرکت نفت و دیگر آزمون های استخدامی و عرضه مجموعه سوالات مرتبط با آن دارد. در این بخش از سایت به مجموعه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت پرداختیم که به بهترین شکل ممکن آنرا تدارک دیده ایم. اگر داوطلبان برای این آزمون استخدامی این منابع را مورد مطالعه قرار دهند قطعا نتیجه قبولی را شاهد خواهند بود چون این مجموعه شامل نمونه سوالات آزمون های برگزار شده می باشد.

آزمون استخدامی شرکت نفت داوطلبان زیادی را به خود می بیند و داوطلبان سعی می نمایند مجموعه سوالات موجود در سایتها را دریافت و مطالعه کنند که پیشنهاد می کنیم با دریافت مجموعه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت دیگر به هیچ منبع مطالعاتی دیگری نیازی پیدا نخواهید کرد و با قدرت علمی بالا می توانید در آزمون شرکت و در جهت استخدام گام بردارید. تمامی این نمونه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت به همراه پاسخنامه می باشد که داوطلبان می توانند یکی از کاملترین منابع عمومی و تخصصی این آزمون را تجربه نمایند.

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت ویژه آزمون سال ۱۴۰۲

منابع آزمون با پاسخ در دو بخش عمومی و تخصصی مهندسی مکانیک شرکت نفت

داوطلبان برای این آزمون حتما این نمونه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک آزمون های برگزار شده سال های قبل را مطالعه کنند و با دانش عمومی و تخصصی کامل در آزمون حاضر شوند. این مجموعه تمامی منابع آزمون را به همراه دارد و یکی از کاملترین مجموعه ها برای داوطلبان این آزمون به شمار می رود.

منابعی که برای مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت در نظر گرفته شده است طبق منابع اعلامی آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت سال ۱۴۰۲ می باشد که داوطلبان می توانند منابع تخصصی و عمومی رشته استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت را بطور کامل بصورت یک مجموعه دریافت نمایند.

done_allمنابع آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت (کد شغلی ۱۵۶۸۴)

منابع تخصصی (مهندسی مکانیک شرکت نفت) : حرارت و سیالات (ترمودینامیک ، مکانیک سیالات ، انتقال حرارت) ، استاتیک و مقاومت مصالح ، دینامیک و ارتعاشات ، جامدات ، ساخت و تولید ، تأسیسات حرارتی و برودتی

منابع عمومی (مهندسی مکانیک شرکت نفت) : زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، کار با کامپیوتر ، هوش و توانمندی های ذهنی

نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت

keyboard_arrow_leftبسته عمومی سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت (با پاسخ)

۷۳۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۷۱۵ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۶۵۰ سوال استخدامی کار با کامپیوتر

۵۴۰ سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

داوطلبان این آزمون استخدامی می توانند یکی از کاملترین بخش های عمومی را تجربه نمایند که تمامی منابع اعلامی آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت را پوشش داده است. با مطالعه این منابع تدارک یافته قطعا دانش داوطلبان در هر دو بخش آزمون کامل خواهد شد و یک نتیجه قبولی برای داوطلبان مطالعه کننده منابع آزمون های برگزار شده سال های قبل رقم خواهد خورد.


keyboard_arrow_leftبسته دفترچه سوالات آزمون استخدامی شرکت نفت + پاسخ

اصل دفترچه سوالات بخش عمومی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی برگزار شده تمامی سال های قبل به همراه پاسخنامه می تواند یک منبع بسیار کامل برای تکمیل دانش داوطلبان محسوب گردد. آزمون های فراگیر از آزمون های بسیار مهم به شمار می روند و داوطلبان آزمون های استخدامی شرکت نفت می توانند از آنها برای بهبود دانش عمومی خود استفاده نمایند.


bookmark_borderسوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت (ویژه ۱۴۰۲ + پاسخ تشریحی)

۱۵۵ عدد سوال ترمودینامیک

۱۳۵ عدد سوال مکانیک سیالات

۱۲۲ عدد سوال انتقال حرارت

۱۹۰ عدد سوال استاتیک و مقاومت مصالح

۲۲۰ عدد سوال دینامیک و ارتعاشات

۱۱۷ عدد سوال جامدات

۱۲۴ عدد سوال ساخت و تولید

۱۲۷ عدد سوال تأسیسات حرارتی و برودتی

داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت می توانند نتیجه مورد نظر خود را در این آزمون کسب نمایند چون که منابع تدارک دیده شده در این بخش می تواند آنها را با دانش کامل در آزمون یاری نماید. این مجموعه تمامی منابع تخصصی اعلام شده را به همراه دارد و برای داوطلبان از هر نظر کامل و جامع می باشد که پیشنهاد می نماییم حتما این منابع را مورد مطالعه قرار دهید.


bookmark_borderجزوات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت (تخصصی و عمومی)

۲۸۶ صفحه جزوه ترمودینامیک

۱۳۳ صفحه جزوه مکانیک سیالات

۱۷۶ صفحه جزوه انتقال حرارت

۱۵۴ صفحه جزوه استاتیک و مقاومت مصالح

۲۳۷ صفحه جزوه دینامیک و ارتعاشات

۱۸۳ صفحه جزوه جامدات

۱۲۵ صفحه جزوه ساخت و تولید

۱۱۴ صفحه جزوه تأسیسات حرارتی و برودتی

۱۴۳ صفحه جزوه زبان و ادبیات فارسی

۱۲۸ صفحه جزوه زبان انگلیسی عمومی

۱۸۷ صفحه جزوه کار با کامپیوتر

۱۱ صفحه جزوه هوش و توانمندی های ذهنی

برای آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت علاوه بر بخش سوالات تخصصی و عمومی یکی از کاملترین بخش جزوات این دروس را ارائه داشته ایم که تمامی منابع اعلامی آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت سال ۱۴۰۲ را شامل می گردد که به داوطلبان پیشنهاد می نماییم این درسنامه های تخصصی و عمومی آزمون استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت را کامل مطالعه داشته باشند و به تمامی سوالات این آزمون پاسخگو خواهند بود.


تیم متخصصین تاپ سوال که برای آزمون های استخدامی کشور کاملترین مجموعه سوالات را تدارک می بینند در مجموعه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت تمام منابع مورد نیاز آزمون مورد توجه قرار گرفته و مطمئن باشید تمام نیازهای شما برای در اختیار داشتن یک مجموعه بسیار کامل مرتفع گردیده و با مرز بالایی از آمادگی می توانید در این آزمون شرکت نمایید و انشاالله نتیجه مثبت برای شما داوطلبان حاصل شود.

سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت نفت / آزمون ۱۴۰۲

منابع تخصصی و عمومی آزمون های برگزار شده سال های قبل

شرکت نفت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی