2023/07/04

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی رشته معماری (کاملترین مجموعه ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی رشته معماری جهت آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۲ آماده شده است که شامل اصل سوالات تخصصی سال های اخیر یعنی از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۴۰۱ می باشد که داوطلبان آزمون های استخدامی معماری می توانند مجموعه ای بسیار کامل را تجربه نمایند.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی معماری
آزمون : استخدامی رشته معماری ۱۴۰۲
محتویات : منابع آزمون های استخدامی اخیر

سوالات استخدامی رشته معماریبار دیگر تیم تخصصی تاپ سوال یکی از مجموعه های جامع رشته ای خود را برای داوطلبان عرضه نموده که به آزمون های استخدامی رشته معماری مرتبط است و با تمام سعی و تلاش، کاملترین مجموعه سوالات استخدامی رشته معماری گردآوری شد. منابع آزمون استخدامی معماری که حاصل تلاش نفرات متخصص این وبگاه طی رصد آزمون های استخدامی بسیار زیاد در کشور می باشد برای آزمون های استخدامی این رشته مهندسی در سال ۱۴۰۲ منبعی مطمئن و رشد دهنده به شمار می رود و با سوالات تخصصی رشته معماری حتما نتیجه های لازم را کسب می نمایید. جهت آزمون های معماری امسال این مجموعه را آپدیت نمودیم.

تیم تهیه سوالات تاپ سوال با بکارگیری تمام توان خود تمامی آزمونهای استخدامی ادوار گذشته این رشته را مورد بررسی قرار داده تا منابع بخش تخصصی آزمون های استخدامی رشته معماری را شناسایی نمایند و به کمک آن کاملترین مجموعه سوالات تخصصی استخدامی رشته معماری را تهیه و تنظیم کنند که اینک در حال مشاهده همین مجموعه سوالات رشته معماری می باشید و عنوان کاملترین را در حال حاضر به خود اختصاص داده است و پیشنهاد می کنیم که اگر متقاضی شرکت در آزمون استخدامی مرتبط با رشته معماری هستید و می خواهید منبع مناسب در اختیار داشته باشید مجموعه سوالات پیشنهاد شده برای رشته معماری را به هیچ وجه از دست ندهید.

سوالات استخدامی رشته معماری / منبع مطالعاتی آزمون های استخدامی ۱۴۰۲

منابع استخدامی معماری تمامی دروس تخصصی را شامل می شود

هدفی که برای تهیه مجموعه سوالات استخدامی معماری دنبال نموده ایم این می باشد تا شما داوطلبان گرامی برای آزمون های استخدامی منبعی را که مطالعه می خواهید بفرمایید دربردارنده تمامی موارد و نکات تخصصی آزمون باشد تا با وقت و تلاشی که صرف می نمایید موفقیت و استخدام را خروجی این فعالیت ببینید که ما بعنوان طراح مجموعه نمونه سوالات استخدامی معماری ایمان داریم با مطالعه این سوالات می توانید گامی بلند و محکم در جهت قبولی و استخدام این رشته بردارید این نکته هم قابل ذکر است که در تهیه این سوالات از تجربیات داوطلبان سالهای قبل استفاده شده است.

دروس مبانی نظری معماری ، بیان معماری و معماری منظر ، قوانین شهرسازی و معماری ، تحلیل و طراحی فضاهای معماری و شهری ، طراحی ، روستا ، متره و برآورد از منابع بخش تخصصی آزمون های استخدامی مربوط به رشته معماری به شمار می روند.

سوالات استخدامی رشته معماری (بخش تخصصی ویژه ۱۴۰۲)

سوالات تخصصی آزمون های رشته معماری را با پاسخنامه می توانید از وبگاهی که سابقه بسیار طولانی در حوزه تولید بسته آموزشی دارد دانلود نمایید و حداکثر توان دانش این بخش را برای خود رقم بزنید. برای داوطلبان از اصلی ترین دروس این رشته مهندسی جهت آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۲ بهره برده ایم. این منابع از آزمون های استخدامی برگزار شده سال های گذشته انتخاب شده اند و برای داوطلبان می توانند بسیار دانش افزون باشند.

مبانی نظری معماری / ۴۰ عدد

بیان معماری و معماری منظر / ۵۵ عدد

قوانین شهرسازی و معماری / ۹۰ عدد

تحلیل و طراحی فضاهای معماری و شهری / ۵۴ عدد

طراحی / ۹۵ عدد

روستا / ۷۰ عدد

متره و برآورد / ۱۱۵ عدد

سوالات استخدامی معماری (بخش عمومی ویژه آزمون ۱۴۰۲)

به منظور اینکه داوطلبان برای بخش عمومی آزمون های استخدامی معماری وقت خود را صرف یافتن نمونه سوالات این بخش نکنند تصمیم گرفتیم سوالات عمومی با پاسخنامه را به همراه سوالات بخش تخصصی در اختیار داوطلبان آزمون های معماری قرار دهیم. این نمونه سوالات از همه نظر کامل و جامع می باشد و برای داوطلبان این آزمون منابع دو بخش مهم را گردآوری نمودیم.

سوالات زبان و ادبیات فارسی / ۵۴۳ عدد

سوالات احکام و معارف اسلامی / ۵۲۴ عدد

سوالات ریاضی و آمار مقدماتی / ۶۴۵ عدد

سوالات فناوری اطلاعات و کامپیوتر / ۵۷۳ عدد

سوالات زبان انگلیسی عمومی / ۴۸۲ عدد

سوالات اطلاعات عمومی / ۳۲۵ عدد

سوالات هوش و استعداد شغلی / ۵۳۴ عدد


منابع آزمون های معماری / سال ۱۴۰۲

تاپ سوال بعنوان مرجع انتخاب سوال جویان موفق آزمون های استخدامی همیشه تمام سعی خود را به کار برده تا مناسب ترین مجموعه سوالات را از همه جهات (کیفیت، خوانایی، کاربرد و …) تدارک ببیند و در اختیار شما داوطلبان آزمون ها قرار دهد که یکی از این مجموعه سوالات استخدامی را در همین بخش مشاهده می فرمایید. تمامی سوالات مجموعه دارای پاسخ نامه بوده و به شما اطمینان می دهیم مجموعه سوالات استخدامی رشته معماری در آمادگی شما برای آزمون استخدامی معماری موثر بوده و سطح علمی شما را از دیگر داوطلبان به میزان قابل توجهی افزایش داده و مسیر استخدام شما را هموارتر می سازد.

سال های زیادی در خدمت متقاضیان رشته های شغلی آزمون های استخدامی کشور هستیم و با ارائه راهکارهای برتر موفقیت آزمون های استخدامی توانسته ایم بسیاری از داوطلبان را در راه رسیدن به رشته شغلی مورد نظر یاری نماییم که منابع آزمون استخدامی معماری این بخش بعنوان نمونه ای از این یاری رسانی ها به شمار می رود. با اطمینان کامل و طبق استانداردهای منابع مطالعاتی، بسته های کمک آموزشی خود را منتشر می نماییم.

دانلود سوالات استخدامی رشته معماری با محتویاتی بسیار کاربردی ویژه ۱۴۰۲

سوالات تخصصی معماری / مناسب تمامی آزمون های استخدامی مرتبط

انجمن معماری و شهرسازی ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی