2023/10/27

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک رفاه کارگران (فراخوان استخدامی بانک رفاه ۱۴۰۲)

تیم تولید محتوای وبگاه تاپ سوال همیشه درصدد انتشار جدیدترین فراخوان و اخبارهای استخدامی بانک های کشور می باشد که متقاضیان و داوطلبان آزمون های استخدامی به محض آگهی شدن اطلاعیه مطلع خواهند شد. استخدام بانک رفاه کارگران عنوان یکی از اخبارهای استخدامی این پایگاه می باشد که آخرین اطلاعیه های آن مورد رصد تاپ سوال قرار می گیرد و متقاضیان هیچ گونه اخبار استخدام بانک رفاه کارگران را از دست نخواهند داد.

آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران (منابع مطالعاتی)

برای داوطلبان آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران یکی از کاملترین منابع مطالعاتی را در نظر گرفته ایم که تحت عنوان مجموعه سوالات استخدامی بانک رفاه ارائه نمودیم و قطعا مطالعه این منابع داوطلبان را در کسب نتیجه قبولی یاری خواهد نمود. این مجموعه با بررسی کامل آزمون های استخدامی بانک رفاه برگزار شده سال های اخیر گردآوری شده است.


استخدام بانک رفاه کارگران (سال ۱۴۰۲)

۵ تیر ۱۴۰۲ – استخدام بانک رفاه در استان های تهران و اصفهان

بانک رفاه کارگران برای خدمات بانکداری الکترونیک در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی علوم فناوری اطلاعات، مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندسی برق از طریق رزومه دعوت به همکاری می نماید.


استخدام بانک رفاه کارگران (سال ۱۳۹۸)

۲۲ شهریور ۱۳۹۸ – استخدام بانک رفاه کارگران سال ۱۳۹۸

بانک رفاه کارگران به جهت جذب نیروهای مورد نظر خود در استان تهران با برگزاری آزمون ، مصاحبه و … از متقاضیان و داوطلبان استخدام به عمل می آورد. ثبت نام این آزمون بانک رفاه در سایت سازمان سنجش و از تاریخ بیست و چهارم لغایت سی و یکم شهریور صورت می گیرد. آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران در تاریخ سوم آبانماه سال ۱۳۹۸ برگزار می گردد که فقط برای استان تهران می باشد. از تاریخ سی ام مهر کارت ورود به جلسه آزمون بانک رفاه قابل دریافت می باشد.

این آزمون همانند دیگر آزمون ها در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می گردد که ۲۵ رشته شغلی جهت تامین نیرو در نظر گرفته شده است. که عبارتند از حسابداری، علوم اقتصادی، مدیریت مالی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، ریاضی، آمار، علوم اقتصادی (نفت و گاز / انرژی)، علوم ارتباطات، حقوق جزا و جرم شناسی، جامعه شناسی، زبان انگلیسی، مهندسی برق، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، مهندسی عمران ۱، مهندسی عمران ۲، علوم تربیتی، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی مکانیک. برای هر کدام منابع امتحانی تعیین شده که در دفترچه راهنما آزمون بانک رفاه قابل مشاهد است.

منابع عمومی آزمون بانک رفاه کارگران زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت ها) ، استعداد شغلی می باشد.


بانک رفاه کارگران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی