2019/09/14

امتیاز : / 5. رای :

استخدام تصدی امر قضا (اطلاعیه جذب اختصاصی داوطلبان سال ۱۳۹۹)

این بخش از پایگاه تاپ سوال به انتشار آخرین اخبار استخدام تصدی امر قضا اختصاص دارد که همانند تمامی اخبارها و اطلاعیه های استخدامی، این استخدام هم در کانون توجه تاپ سوال می باشد و متقاضیان آزمون استخدام تصدی امر قضا یا استخدام قضاوت می توانند جدیدترین اطلاعیه های این پذیرش را در دسترس داشته باشند و شما داوطلبان را به مشاهده آخرین اخبار در این رابطه دعوت می نماییم.

وبگاه استخدامی تاپ سوال همانطور که در زمینه تهیه و انتشار بسته های مطالعاتی آزمون های استخدامی کشور مشغول به فعالیت می باشد به یاری داوطلبان از قبل برگزاری آزمون می آید که اطلاع رسانی های استخدام و پذیرش را دستور کار دارد. تصدی امر قضا را در این بخش در نظر داریم و اطلاعیه های آن را خدمت متقاضیان منتشر می نماییم و داوطلبان را از منابع، سوالات استخدامی تصدی امر قضا و شرایط آزمون مطلع می سازیم.


استخدام تصدی امر قضا (اخبار جذب سال ۹۹)

مخاطبان و متقاضیان استخدام تصدی منصب قضا در این بخش از وبگاه تاپ سوال جدیدترین اخبار استخدامی را شاهد خواهند بود و بعنوان یک همراه همیشگی در کنار داوطلبان از فراخوان تا استخدام می باشد.


بهمن ماه سال ۹۸ – تصدی امر قضا (جذب اختصاصی)

جذب اختصاصی مربوط به تصدی منصب قضا در سال آینده احتمالا در نیمه اول سال مشخص می گردد و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.


دی ماه ۹۸ – نتایج تصدی منصب قضا مشخص شد (مصاحبه)

نتایج مربوط به مصاحبه جذب اختصاصی آزمون سال ۱۳۹۸ مشخص شده است و داوطلبان به منظور مشاهده این نتایج می بایست به پایگاه اینترنتی قوه قضاییه مراجعه نمایند.


۱ آبان ۹۸ – اطلاعیه سازمان قضایی نیروهای مسلح / تصدی امر قضا

سازمان قضایی نیروهای مسلح با برگزاری آزمون، گزینش و مصاحبه، نیروی قضایی مورد نیاز خود را برای مناطق مورد نظر استخدام به عمل می آورد. از تاریخ دوم لغایت یازدهم آذرماه متقاضیان می توانند در سایت معاونت منابع انسانی قوه قضاییه نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. این آزمون در تاریخ ششم دیماه ۹۸ برگزار می گردد. منابع امتحانی این آزمون استخدامی عبارتند از آیین دادرسی کیفری، آیین دادرسی مدنی، حقوق مدنی، حقوق جزای اختصاصی، حقوق جزای نظامی، حقوق جزای عمومی، حقوق اساسی


۴ شهریور ۹۸ – پذیرش تصدی منصب قضا در سه استان

داوطلبان دانشگاهی و حوزوی سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان می توانند در آزمون جذب تصدی منصب قضا ۹۸ شرکت نمایند که از دوم شهریور لغایت بیست و یکم زمان ثبت نام این متقاضیان در نظر گرفته شده است که علاقمندان این آزمون تصدی منصب قضا جهت نام نویسی باید به پایگاه اینترنتی dadgostari-kr.ir مراجعه نمایند. آزمون در تاریخ ۹۸/۱۰/۶ برگزار می شود.


۲۰ خرداد ۹۸ – اطلاعیه پذیرش عمومی تصدی منصب قضاء

در پذیرش عمومی تصدی منصب قضاء تمامی داوطلبان حوزوی و دانشگاهی می توانند در این آزمون شرکت نمایند که متقاضیان چهت ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند. بازه زمانی این ثبت نام از تاریخ ۹۸/۴/۴ تا ۹۸/۴/۱۰ می باشد. تمامی داوطلبان متقاضی آزمون استخدام تصدی امر قضا بدانند که این آزمون در تاریخ ۹۸/۶/۸ برگزار می گردد و این آزمون بصورت تستی می باشد و اما آزمون تشریحی و مصاحبه که داوطلبان دانشگاهی قبول شده در مرحله اول، در تاریخ ۹۸/۸/۱۰ برای ازمون تشریحی باید رقابت نمایند و داوطلبان حوزوی خود را باید برای مصاحبه آماده نمایند.

منابع امتحانی آزمون استخدام تصدی منصب قضا بدین شرح است :

داوطلبان دانشگاهی / استعداد شغلی، حقوق مدنی، حقوق تجارت، آیین دادرسی و اجرای احکام مدنی، آیین دادرسی و اجرای احکام کیفری، حقوق جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی

داوطلبان حوزوی / برای آقایان : فقه شامل بیع مکاسب، اصول فقه شامل جلد یک کفایه الاصول. برای بانوان : اصول فقه شامل الحلقه الثانیه شهید صدرفقه شامل ۱۵ کتاب از شرح لمعه


۲ خرداد ۹۸ – پذیرش اختصاصی داوطلبان تصدی منصب قضاء

ثبت نام پذیرش اختصاصی داوطلبان اختصاصی تصدی منصب قضاء از تاریخ ۹۸/۳/۱ آغاز می شود و در تاریخ ۹۸/۳/۲۰ پایان می یابد که جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط آزمون استخدام تصدی امر قضا به دفترچه راهنما منتشر شده مراجعه نمایید.


قوه قضاییه

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی