2019/06/13

امتیاز : / 5. رای :

استخدام سازمان آتش نشانی خراسان رضوی سال ۹۸ (پذیرش ۶۰۰ نفر)

تاپ سوال سالهاست در زمینه تولید و انتشار منابع استخدامی مشغول به فعالیت و تلاش می باشد و در کنار این موضوع به اخبارهای استخدامی سطح کشور هم توجه دارد که در این بخش از اخبار و اطلاعیه ها به بروزترین اخبار استخدام سازمان آتش نشانی خراسان رضوی می پردازیم تا متقاضیان استخدام در این سازمان استان خراسان رضوی بتوانند از آخرین اطلاعیه ها باخبر شوند که امیدواریم نهایت تلاش ما به خروجی خوبی منتهی گردد.

سوالات آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی


۲۰ خرداد ۹۸ – پذیرش ۶۰۰ نفر آتش نشان جهت رفع کمبود نیرو با اخذ مجوز در مشهد

آنچه در رابطه با تعداد نیرو آتش نشانی مشهد برآورد شده است این سازمان باید تعداد ۳۵۰۰ آتش نشان داشته باشد که در حال حاضر این تعداد ۱۴۰۰ نفر می باشد. اما در آزمون جدید استخدامی سازمان آتش نشانی به مشهد سهمیه ۶۰۰ پذیرش را داده اند که نسبت به دیگر شهرها بیشتر است. شرایط اطلاعات استخدام سازمان آتش نشانی خراسان رضوی طی روزهای آتی اعلام می گردد.


۱۶ خرداد ۹۸ – شهرداری های مشهد نیروهای جدید آتش نشان استخدام می نمایند

در طی ۶ ماه اول سال قرار است که استخدام آتش نشانان را شاهد باشیم که اطلاعات و آگهی بیشتر در این رابطه تا چند روز دیگر مشخص می گردد.


۲۶ اردیبهشت ۹۸ – ۴ هزار آتش نشان در شهرداری ها استخدام می شوند

این پذیرش بصورت مجزا از طرف هر استانداری انجام می شود که برای هر استان سهمیه های جذب تعداد نفرات آتش نشان مشخص شده است. این جذب نیرو به جهت تامین نیروی انسانی لازم در سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی صورت می گیرد.

خراسان رضوی یکی از استان هایی می باشد که در این آزمون استخدامی سهمیه بیشتری را به خود اختصاص داده و قرار است حدود ۷۰۰ نفر به استخدام سازمان آتش نشانی خراسان رضوی در آیند.


سازمان آتش نشانی خراسان رضوی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی