2019/09/12

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش تهران (اعلام برنامه مصاحبه پذیرفته شدگان)

درود فراوان به علاقمندان به رشته های شغلی آموزش و پرورش که با شما هستیم تا در این قسمت از وبگاه بزرگ تاپ سوال به آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام آموزش و پرورش تهران بپردازیم که این استان یکی از پذیرش های بسیار زیاد را در طی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش به خود اختصاص می دهد و به همین جهت جدیدترین اخبار استخدام آموزش و پرورش تهران را پیگیری می نماییم تا متقاضیان مطلع گردند.

برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش محصولی را جهت رشد و توان علمی داوطلبان آن ارائه نموده ایم که در آزمون های ادوار قبل بسیار پرمخاطب بوده و توانسته رضایتمندی اکثر مطالعه کنندگان را بدست آورد. این منبع تمامی منابع امتحانی مورد نیاز آزمون استخدامی جدید را شامل می گردد که قطعا مجموعه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش طراحی شده توسط وبگاهی که تمامی آزمون های این وزارتخانه را تجربه دارد، نتیجه گیری را برای هر داوطلبی در آزمون بخش های عمومی و تخصصی آسان خواهد نمود.


دی ماه ۹۸ – برنامه مصاحبه قبولشدگان آزمون آموزش و پرورش ۹۸ (تهران)

داوطلبانی که به مرحله مصاحبه آزمون استخدام آموزش و پرورش استان تهران راه یافته اند، برنامه در نظر گرفته شده جهت روند مصاحبه مشخص شده است که با مراجعه به پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش استان می توانند این برنامه را مشاهده بفرمایند.


مرداد ۹۸ – آموزش و پرورش تهران به دنبال جذب بیش از سه هزار معلم

آموزش و پرورش استان تهران با جذب جدید که قرار است بیش از سه هزار نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی پذیرفته شوند تا بخشی از کمبود نیرو خود را جبران خواهد نمود. آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ در پاییز امسال همراه با مرحله هفتم آزمون دستگاه های اجرایی برگزار خواهد گردید و آموزش و پرورش بیش از هجده هزار نیرو طی این آزمون استخدام می نماید.


۲۵ اردیبهشت ۹۸ – مدارس تهران نیازمند ۸ هزار معلم در مهر ماه ۹۸

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش تهران اینکه مدارس استان تهران برای مهرماه سال جاری با کمبود ۸ هزار معلم روبرو هستند و پیش بینی ها لازم جهت رفع این موضوع اتخاذ شده است.


۲۲ مرداد ۹۷ – پذیرش ۲۹۰۰ دانشجو معلم از طریق کنکور در دانشگاه فرهنگیان تهران

مراحل پذیرش و مصاحبه ۲۳۰۰ جذب شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش شهرهای استان تهران انجام می گردد و اسامی قبولشدگان نهایی آزمون استخدام آموزش و پرورش تهران از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش در شهریورماه مشخص می شود. تعداد ۲ هزار دانشجو معلم از طریق کنکور برای شهر تهران و تعداد ۹۰۰ نفر برای شهرهای استان تهران در دانشگاه فرهنگیان تهران در نظر گرفته شده است.

این دانشجو معلم ها در رشته های آموزش کودکان استثنایی، آموزش مشاوره و راهنمایی، آموزش ابتدایی، آموزش شیمی، آموزش الهیات، آموزش فیزیک، آموزش تاریخ، آموزش تربیت بدنی، آموزش جغرافیا، آموزش ریاضی، آموزش ادبیات، آموزش زیست شناسی، آموزش هنر، آموزش علوم اجتماعی، آموزش علوم تجربی دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل می گردند و بعد از دانش آموختگی در مدارس به تدریس می پردازند.


استخدام آموزش و پرورش سال ۹۷

آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی در سال ۹۷ به جهت جذب نیروهای موردنیاز از داوطلبان دارای شرایط و مستعد استخدام به عمل می آورند که استان تهران هم در این استخدام از جذب کنندگان نیرو می باشد که در عناین شغلی آموزش و پرورش پذیرش زیادی را به خود اختصاص داده است. جهت استخدام آموزش و پرورش تهران به دفترچه راهنما منتشر شده از سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.


تاپ سوال بعنوان یکی از باسابقه ترین وبگاه های تولید بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی کشور همیشه جامع ترین منابع استخدامی آزمون آموزش و پرورش را برای داوطلبان عرضه داشته که بعنوان نمونه به دو عدد از رشته های آزمون استخدامی آموزش و بپرورش که برای آنها منابع تدارک دیده ایم اشاره داریم. ابتدا دبیر زیست شناسی که برای کسب موفقیت داوطلبان آن یکی از پرمحتواترین منابع عمومی و تخصصی دبیری زیست شناسی کشور را تولید و برای آزمون پیش رو آموزش و پرورش بسیار مناسب می باشد و این مجموعه سوالات استخدامی دبیر زیست شناسی دربردارنده تمامی منابع امتحاتی موردنیاز آزمون است.

برای دبیر شیمی هم همانند دیگر منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش کاملترین مجموعه را با محتویاتی دانش افزون که از رصد آزمون های دوره های اخیر حاصل شده اند منتشر نموده ایم و لینک سوالات استخدامی دبیری شیمی مربوط به این رشته شغلی است.


آموزش و پرورش تهران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی