2019/07/15

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی (جدیدترین اطلاعیه های استخدام)

هر کدام از آموزش و پرورش استان های کشور بر حسب نیاز خود در زمینه آموزشی، خدماتی و … نیرو پذیرش می نمایند که داغ ترین آزمون در سال جاری قرار است برگزار گردد که این صفحه از اخبارهای استخدامی را به جدیدترین و آخرین اطلاعیه های استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی اختصاص داده ایم و متقاضیان از این استان می توانند هر لحظه با اخبارهای مهم آزمون استخدام آموزش و پرورش استان خراسان رضوی همراه شوند.

تاپ سوال همانند دیگر وبگاه های خبری استخدامی کشور، انتشار اطلاعیه های استخدامی را در رابطه با وزارت آموزش و پرورش در دستور کار خود قرار داده است. آموزش و پرورش استان خراسان رضوی یکی از استان هایی می باشد که کمبود نیرو خود را با برگزاری همزمان آزمون های آموزش و پرورش در سطح کشور رفع می نماید که فراخوان های این استان را در این رابطه، خدمت شما متقاضیان عناوین شغلی مطرح می نماییم. علاوه بر اخبار در بخش سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم برای مخاطبان خدمت رسانی هایی داشته ایم که به منظور نتیجه گیری آزمون ها بسیار مناسب هستند.


استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی / سال ۱۳۹۹

هر فراخوانی جهت جذب نیرو در آموزش و پرورش این استان منتشر گردد را در اسرع وقت از همین بخش به اطلاع متقاضیان رشته های شغلی می رسانیم تا وبگاه استخدامی تاپ سوال در این امر همیشه پیشگام باشد.


دی ۹۸ – آموزش و پرورش خراسان رضوی (تعداد نیرو)

آموزش و پرورش با آزمونی که اخیرا برگزار نمود تا حدودی کمبود نیروی انسانی را در آموزش و پرورش استان ها برطرف کرد البته هنوز هم این کمبود نیرو در استان ها دیده می شود که آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بدنبال جذب نیروی جدید طی آزمون های پیش رو می باشد.


شهریور ۹۸ – جذب آموزش و پرورش استان خراسان رضوی طی آزمون ۹۸

آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال ۱۳۹۸ در پی جذب و استخدام بیش از دو هزار نیرو می باشد که از طریق ماده ۲۸ بیش از هشتصد نیرو قرار است پس از طی روند استخدامی جذب گردند.


۲۳ تیر ۹۸ – مواجه شدن آموزش و پرورش خراسان رضوی با کمبود بیش از ۱۵ هزار نیرو

۱۶ هزار نیرو رقمی است که آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در بخش های مختلف در سال تحصیلی جدید کمبود نفر دارد. در بخش خدماتی هم این مشکل وجود دارد که قرار است چاره ای اندیشیده شود. برای رفع کمبود نیرو آموزش و پرورش خراسان رضوی تلاش های لازم صورت گرفته است. آموزش و پرورش خراسان رضوی پیگیر این موضوع می باشد که در آزمون سال ۱۳۹۸ آموزش و پرورش بتواند تا حدودی این کمبود نیرو را با پذیرش نیروهای جدید برطرف نماید.


۲۲ اردیبهشت ۹۸ – نزدیک به ۴ هزار معلم آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال ۹۷ بازنشسته شدند

در سال گذشته تعداد ۴ هزار معلم آموزش و پرورش خراسان رضوی بازنشسته شدند و نزدیک به ۷ هزار نفر هم در آستانه بازنشستگی قرار دارند که باعث شده آموزش و پرورش استان خراسان رضوی علاوه بر کمبود نیرو با مشکلاتی روبرو شود. مسئولین مربوطه در تلاش هستند که نفرات لازم جایگزین گردند تا در سال تحصیلی جدید هیچ گونه مشکلی برای آموزش و پرورش خراسان رضوی شاهد نباشند.


آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۷

آموزش و پرورش جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز استان های کشور یک آزمون جامع برگزار می نماید که استان خراسان رضوی هم یکی از جذب کنندگان این نیروها می باشد. داوطلبان جهت مشاهده شرایط عمومی و اختصاصی می توانند به دفترچه راهنما انتشار یافته مراجعه نمایند.


در اخبارهای استخدامی آموزش و پرورش استان ها کشور سعی داریم به دو عدد منابع استخدامی مرتبط که برای داوطلبان می توانند کارآمد باشند اشاره نماییم که در بخش اخبار استخدام آموزش و پرورش خراسان رضوی هم به این موضوع پرداخته ایم. منابع آزمون استخدامی دبیری فیزیک و دبیری جغرافیا عناوینی هستند که در این بخش خدمت شما عزیزان می خواهیم یک معرفی مختصر از انها داشته باشیم. که هر کدام از آنها توانسته اند در آزمون های قبل قبولی و استخدام بسیاری از داوطلبان را زمینه ساز شوند.

در بسته مطالعاتی آزمون دبیر فیزیک آموزش و پرورش هر آنچه که بعنوان منبع مطالعاتی و طرح سوال در نظر گرفته شده، طبق استانداردهای آزمون رعایت شده اند و همین طور درسنامه هایی بسیار ارتقاء دهنده دانش عمومی و تخصصی را می توانید در این بسته ارزشمند مورد تحربه قرار دهید که پیشنهاد می نماییم جهت هدایت به صفحه نوشتار مجموعه سوالات استخدامی دبیر فیزیک آموزش و پرورش بر روی لینک آن کلیک نمایید.

دبیر جغرافیا هم همانند دیگر بسته های کمک آموزشی می تواند متقاضیان عنوان شغلی دبیری جغرافیا را به هدف برساند که تلاش بسیار زیادی جهت بروزرسانی و آپدیت این محصولات صورت گرفته تا در آزمون سال ۹۸ آموزش و پرورش کمبود منابع مطالعاتی بطور کامل برطرف گردد. جهت مشاهده و دریافت مجموعه سوالات استخدامی دبیر جغرافیا آموزش و پرورش می توانید از لینک آن اقدام نمایید.


آموزش و پرورش خراسان رضوی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی