2020/03/30

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش همدان (آخرین خبر در رابطه با نتایج)

آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدامی نهادها و وزارتخانه های کشور را همیشه با وبگاه تاپ سوال که رصد هر لحظه آنها در عمل دارد مطلع گردید و برای آموزش و پرورش تک تک استان ها صفحه ای اختصاصی در رابطه با انتشار اطلاعیه ها در نظر گرفته ایم و این صفحه به استخدام آموزش و پرورش همدان می پردازد و متقاضیان این استان در روند تمام فراخوان های استخدامی و پذیرش قرار خواهند گرفت.

آموزش و پرورش استان همدان به منظور رفع کمبود نیروی انسانی خود همانند دیگر استان ها مسیر جذب نیروی جدید را طی آزمون های آموزش و پرورش در پیش گرفته است و در این بخش هم خدمت شما متقاضیان هر یک از رشته های دبیر، هنرآموز، استادکار، مربی و … اطلاع رسانی ها دقیق را خواهیم داشت. با ما همراه باشید تا انتشار جدیدترین اخبار استخدامی آموزش و پرورش استان همدان.


استخدام آموزش و پرورش همدان

در بخش اخبار استخدامی در رابطه با شرایط آزمون، نام نویسی، چه زمانی آزمون برگزار می گردد، منابع و … خدمت داوطلبان و مخاطبان اطلاعات را درج می نماییم تا در تمام جزئیات آزمون مورد نظر قرار گیرند که استخدام آموزش و پرورش استان همدان را برای داوطلبان بررسی داریم.


خبری در رابطه با نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۸

آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ در هشتمن ماه برگزار گردید و داوطلبان بعد از دریافت نتایج اولیه به مرحله مصاحبه راه یافتند که در اسفند ماه نتایج مربوط به داوطلبانی که به استخدام آموزش و پرورش در رشته مربوطه درآمدند اعلام شده است.


آبان ماه ۹۸ – بیش از سیصد نفر در ردیف پذیرش آموزش و پرورش همدان

در آبان ۹۸ آزمون استخدامی آموزش و پرورش برگزار می گردد و استان همدان در این آزمون قصد دارد بیش از سیصد نفر را جذب نماید. این جذب تا حدودی به کمبود نیرو در این استان می تواند کمک کند.


خرداد سال ۹۸ – آموزش و پرورش همدان نیروی جدید استخدام می نماید

آموزش و پرورش استان همدان در سال ۹۸ نیروی انسانی جدید استخدام می نماید تا کمبود نیرو به جهت خروجی رفع شود. سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده در آزمون سال ۱۳۹۸ می تواند کمبود نیرو را در آموزش و پرورش همدان برطرف کند.


آموزش و پرورش و آزمون های استخدامی

آموزش و پرورش به جهت اینکه در این چند سال بازنشستگی بسیار زیاد نیروهای خود را شاهد است اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید و بخشی دیگر جذب نیرو هم از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت می گیرد تا این کمبود نیرو بطور کامل رفع گردد. سوالات استخدامی آموزش و پرورش هم طبق منابع هر رشته شغلی طراحی می گردد که داوطلبان می بایست طبق این منابع عمومی و تخصصی، دروس دانشگاهی رشته خود را فراگیری مجدد نمایند تا مرحه کتبی را با موفقیت پشت سر بگذارند و به بخش مهمی چون مصاحبه آموزش و پرورش برسند.


آموزش و پرورش همدان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی