2020/03/28

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش یزد (اطلاعیه های استخدامی مربوط به سال ۱۴۰۰)

متقاضیان رشته های استخدامی آموزش و پرورش بیشتر از هر کسی اخبار و فراخوان های این وزارتخانه را در رابطه با جذب نیرو دنبال می نمایند که در این بخش تاپ سوال به آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش یزد می پردازد تا داوطلبان متقاضی استان یزد از جدیدترین فراخوان ها و صدور اطلاعیه ها اطلاع یابند. تمام صفحات اخبار استخدامی وبگاه تاپ سوال به محض انتشار اطلاعیه های جدید مورد بروزرسانی قرار می گیرند.

آزمون های استخدامی آموزش و پرورش در این سال ها توانسته بخشی از کمبود نیرو را در استان های کشور برطرف نماید البته هنوز کمبود نیروی انسانی موضوعی است که آموزش و پرورش استان ها با آن درگیر هستند که با برگزاری آزمون های جدید که قرار است در سال ۱۳۹۹ هم شاهد یکی دیگر از آزمون های آموزش و پرورش باشیم استان ها طبق نیاز خود می توانند اقدام به جذب نیرو داشته باشند.


استخدام آموزش و پرورش یزد

این صفحه مربوط به اعلام اطلاعیه های استخدامی آموزش و پرورش استان یزد می باشد و تمام اخبار برگزاری آزمون، شرایط، مصاحبه و … در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. متقاضیان و داوطلبان استان یزد به هیچ وجه هیچ گونه اخبار و فراخوان های آموزش و پرورش را از دست نخواهند داد.


اسفند ماه سال ۹۸ – نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ در آبان ماه برگزار گردید و بعد از طی شدن روند مصاحبه، در اسفند ماه نتایج قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شده است. داوطلبان استان یزد جهت مشاهده این نتایج می توانند اقدام نمایند.


شهریور سال ۹۸ – آزمون استخدام آموزش و پرورش

در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ یکی از بزرگترین آزمون های استخدامی به نام آزمون آموزش و پرورش با پذیرش تعداد زیاد برگزار می گردد. مجری این آزمون آموزش وپرورش، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و دفترچه شرایط این آزمون منتشر شده است. متقاضیان می توانند از سومین روز مهر ماه نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند و در تاریخ دوازدهم مهر زمان ثبت نام در سایت سازمان سنجش پایان می یابد. داوطلبان استان یزد می توانند در دفترچه راهنمای آزمون از رشته های و سهمیه های استخدامی شهرهای خود مطلع گردند.


آزمون استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبان از این نکته باید آگاه باشند که آزمون های استخدامی آموزش و پرورش همیشه از نظر تعداد شرکت کنندگان جزو رقابت های مهمی بوده است و آزمون های جدید این وزارتخانه هم به همین شکل است و دانش آموخته های بسیاری در این آزمون جهت استخدام در رشته شغلی مورد نظر شرکت می نمایند. سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش بر مبنا منابعی که مجری برگزاری آزمون اعلام می دارد طراحی می شوند که داوطلبان باید نبست به منابع آزمون شناخت کامل داشته باشند تا نتیجه قبولی را در این آزمون شاهد باشند.


آموزش و پرورش یزد

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی