2019/08/01

امتیاز : / 5. رای :

استخدام جمعیت هلال احمر (آخرین اخبار استخدامی هلال احمر سال ۹۹)

ضمن عرض ادب و احترام به یکایک کاربران و مخاطبان که امیدواریم بتوانیم در این بخش، آخرین اطلاعیه های استخدام جمعیت هلال احمر را منتشر نماییم و علاقمندان بتوانند به بروزترین اخبار آزمون های استخدام جمعیت هلال احمر دسترسی داشته باشند. تاپ سوال بعنوان پرسابقه ترین پایگاه ارائه کننده منابع استخدامی همیشه تلاش نموده در کنار داوطلبان باشد و آنها را در مسیر استخدام همراهی نماید.

تلاش بی وفقه وبگاه تاپ سوال همیشه بر این بوده که متقاضیان رشته های استخدامی جمعیت هلال احمر از بروزترین اخبار در این رابطه مطلع گردند و در جریان شرایط آزمون مورد نظر، منابع و سوالات استخدامی جمعیت هلال احمر و … قرار گیرند. با همراهی این بخش خبری می توانید نسبت به هر فراخوانی از سوی جمعیت هلال احمر برای جذب و پذیرش آگاه شوید.


استخدام جمعیت هلال احمر (اخبار و اطلاعیه ها)

جدیدترین اخبار استخدامی جمعیت هلال احمر مربوط به سال ۱۳۹۹ می باشد که اطلاعیه های مرتبط با جذب و استخدام را از همین قسمت خدمت شما متقاضیان شرح خواهیم داد. از انتشار خبر تا لحظه استخدام و پذیرش شما مخاطبان با شما خواهیم بود.


آبان ماه ۱۳۹۸ – پذیرش جمعیت هلال احمر در یکی از استان های کشور

جمعیت هلال احمر اردبیل در سال ۹۸ بیش از نصد نیرو را جذب نمود. تعداد نفرات جذب شده در عناوین جمعیت هلال احمر استان مشخص است.


۲۳ دی ۹۷ – استخدام جوانان در هلال احمر کردستان

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان ۵۵ درصد از چارت سازمان جمعیت هلال احمر استان خالی می باشد. این پذیرش در گروه های امدادگران، نجات‌گران، جوانان و دواطلبان هلال‌احمر صورت می گیرد. پذیرش و استخدام های جمعیت هلال احمر همیشه از طریق برگزاری آزمون انجام می شود.


۲۳ آذر ۹۷ – استخدام جمعیت هلال احمر از نیروی هایی با ۳ سال سابقه کاری

در طرح جدید استخدام جمعیت هلال احمر، امداد گران، نجات گران، جوانان و داوطلبان بابیش ار ۳ سال سابقه کار استخدام می گردند.


۱۳ آذر ۹۷ – برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال آینده

به گفته معاون جمعیت هلال‌ احمر در سال آینده آزمون جدید برگزار می گردد. جمعیت هلال احمر در حال ساماندهی مجوز برای استخدام است و در این پذیرش اولویت استخدام با متقاضیانی است که با جمعیت هلال احمر همکاری داشته اند.


۲۱ فروردین ۹۷ – استخدام هلال احمر استان خراسان رضوی

هلال احمر خراسان رضوی در بخش های فیزیوتراپی ، ارتوپدی فنی، کار درمانگر و … از نیروهای متخصص استخدام به عمل می آورد. علاقمندان می توانند تا تاریخ ۹۷/۱/۳۰ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایند.

رشته های پذیرش جمعیت هلال احمر در این استخدام :

کارشناش فیزیوترایست ، مسئول فنی فیزیوتراپی ، کارشناس ارتوپدی فنی ، کارشناس کار درمانگر ، استاد کار کفش طبی ، استاد کار پلاستیک ریزی


جمعیت هلال احمر

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی