2019/09/20

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان (اطلاعیه آزمون استخدام دانشگاه)

با سلام خدمت تمامی کاربران وبگاه تاپ سوال و به خصوص مخاطبان بخش اخبار و اطلاعیه های استخدامی که امیدواریم مطالب عرضه شده مورد توجه واقع گردد. در این بخش به استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان می پردازیم تا علاقمندان و متقاضیان پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بروزترین فراخوانی های این دانشگاه علوم پزشکی دسترسی داشته باشند. پس با تاپ سوال همراه باشید…

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی


۱۲ آبان ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان / رشته کمک پرستار

دانشگاه علوم پزشکی سمنان به منظور تامین نیرو در بخش کمک پرستار از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد. متقاضیان با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی می توانند در جریان روند این استخدام قرار گیرند.


۲۷ تیر ۹۸ – آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان (زمان برگزاری مشخص گردید)

جهت پذیرش نیروی شرکتی پرستار در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی سمنان، زمان برگزاری آزمون تخصصی تاریخ ۹۸/۰۴/۲۷ می باشد. مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر بخش پرستاری بعنوان محل برگزاری این آزمون انتخاب شده است.


۱۸ تیر ۹۸ – زمانبندی مصاحبه قبولشدگان ازمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشخص شده است

کسانی که در مرحله اول آزمون قرادادی سال ۱۳۹۷ قبول شده اند جهت طی روند فرزآیند مصاحبه علمی می بایست در مکان و زمان مشخص شده حضور یابند. در سایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان نتایج مربوط به دیگر رشته ها هم مشخص خواهد شد.


۷ اردیبهشت ۹۸ – نتایج اولیه آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشخص گردید

نتایج اولیه مربوطه به آزمون تاریخ های ۹۷/۱۲/۲۳ و ۹۷/۱۲/۲۴ دانشگاه علوم پزشکی سمنان اعلام گردیده است.


۱۵ بهمن ۹۷ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی سمنان (پذیرش جدید)

دانشگاه علوم پزشکی سمنان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق آزمون تخصصی، مصاحبه و گزینش تعداد ۹۵ نفر را استخدام می نماید. متقاضیان این پذیرش جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه علوم پزشکی سمنان مراجعه نمایند.


وبگاه تاپ سوال در رابطه با منابع مطالعاتی رشته های شغلی دانشگاه علوم پزشکی و همین طور وزارت بهداشت چندین سال است جامع ترین بسته های کمک آموزشی حال حاضر را در این زمینه تولید و آپدیت می نماید که بعنوان نمونه به چند مورد از آنها در جدول زیر اشاره می نماییم.

منابع مطالعاتی رشته های پرطرفدار استخدام دانشگاه علوم پزشکی
سوالات استخدامی پرستاری سوالات استخدامی مامایی سوالات استخدامی اورژانس کشور
سوالات استخدامی اتاق عمل سوالات استخدامی کارشناس هوشبری سوالات استخدامی حسابداری

دانشگاه علوم پزشکی سمنان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی