2019/09/03

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان (فراخوان آزمون استخدامی تیرماه)

اگر می خواهید از جدیدترین اخبار و فراخوان استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان مطلع گردید پیشنهاد می نماییم با وبگاه تاپ سوال همیشه همراه باشید که به آخرین و بروزترین آگهی های استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور می پردازد که این بخش از سایت به متقاضیان و علاقمندان به استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان اختصاص پیدا نموده که امیدواریم مورد رضایت واقع گردد.

دانلود سوالات آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی


۴ تیر ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۹۸

دانشگاه علوم پزشکی کردستان به منظور تامین نیروی مورد نظر خود تعداد ۵ نیرو را به استخدام در می آورد . برای این فراخوان دو رشته شغلی در نظر گرفته شده که عبارتند از کارشناس روانشناسی و کارشناس مددکار اجتماعی. متقاضیان این آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان می توانند از اول تا هفتم تیرماه در سامانه avasalamat.org ثبت نام نمایند.


۳۰ فروردین ۹۸ – استخدام دانشگاه علوم پزشکی کردستان در فروردین ماه

آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان جهت جذب بیش از ۱۲۰ نفر در تاریخ ۹۸/۲/۱۳ برگزار می گردد که علاقمندان و واجدین شرایط می توانند نسبت به نام نویسی خود در سامانه اینترنتی موسسه کارآفرینان آوا سلامت اقدام نمایند. ثبت نام این آزمون استخدامی از تاریخ ۹۸/۱/۲۶ لغایت ۹۸/۲/۴ انجام خواهد شد. رشته های شغلی آزمون استخدام علوم پزشکی کردستان اردیبهشت ماه بدین شرح است : فوریتهای پزشکی ، کمک پرستار ، پرستار ، کارشناس هوشبری ، کارشناس اتاق عمل که تعداد سهمیه هر کدام مشخص شده است.

منابع آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در دو بخش عمومی و تخصصی معرفی شده است که عبارتند از :

عمومی / زبان و ادبیات فارسی – هوش و استعداد تحصیلی – اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبنای قانون

نکته : در رابطه با رشته های شغلی اتاق عمل ، فوریت پزشکی ، هوشبری و پرستاری سوالات بخش عمومی از مقطع کارشناسی و رشته شغلی کمک پرستاری از مقطع دیپلم می باشد.

تخصصی / کاردان و کارشناس فوریت پزشکی : کتاب اورژانس های طبی پیش بیمارستانی (فرآیند عملیات و اطلاعات فنی، فوریتهای داخلی، تروما) – کتاب فیزیولوژی گایتون، کتاب آناتومی عمومی – کتاب فارماکولوژی عمومی و کتاب احیای قلبی و ریوی

تخصصی / کارشناس اتاق عمل : کتاب فیزیولوژی گایتون – کتاب آناتومی عمومی – کتاب بیوشیمی بالینی – کتاب مهارتهای بالینی کاردراتاق عمل ازتئوری تا عملی – درسنامه داخلی جراحی برونر – سودارث

تخصصی / کمک پرستاری : کتاب دوجلدی کمک پرستاری تالیف انتشارات جهاد دانشگاهی/ نویسنده: سعید لک/ صدیقه سالمی

تخصصی / پرستاری : به دفترچه راهنما آزمون مراجعه نمایید


۲۵ اسفند ۹۷ – دانشگاه علوم پزشکی کردستان سال ۹۸ پذیرش می نماید

دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سال ۹۸ در چند عنوان شغلی نیذوهای مورد نظر خود را پذیرش می نماید که فقط فعلا رشته های پرستار ، فوریت پزشکی و کمک پرستار معرفی شده اند و درباره شرایط آزمون هنوز چیزی مشخص نیست.


منابع استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
نمونه سوالات استخدامی اتاق عمل نمونه سوالات استخدامی مامایی سوالات استخدامی کارشناس شبکه
سوالات استخدامی حسابداری نمونه سوالات استخدامی پرستاری نمونه سوالات استخدامی اورژانس

دانشگاه علوم پزشکی کردستان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی