2020/04/23

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی‌ بانک قوامین (جامع ترین منابع با پاسخنامه)

سوالات استخدامی بانک قوامینجهت آزمون های استخدامی بانک قوامین یکی از کاملترین منابع مطالعاتی در سطح کشور توسط تاپ سوال ارائه شده است که منابع مربوط به رشته ها را با پاسخنامه به همره دارد. داوطلبان با استفاده از سوالات استخدامی‌ بانک قوامین که از اصل آزمون های استخدامی بانک های کشور گردآوری شده اند می توانند دانش فعلی خود را به مرز حداکثری ارتقاء دهند و راحتر از هر داوطلبی بخش کتبی آزمون بانک قوامین را پشت سر بگذرانند. منابع آزمون استخدامی بانک قوامین در آپدیت جدید برای سه رشته شغلی اختصاص یافته است.

برای رشته های شغلی آزمون استخدامی بانک قوامین هم در بخش عمومی و هم در بخش تخصصی منابع مطالعاتی عرضه شده است که هر داوطلبی را از دیگر منابع بی نیاز خواهد نمود چرا که تمامی دروس مورد نظر این رشته ها در آزمون بانک قوامین در طراحی مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی‌ بانک قوامین لحاظ شده اند. چنانچه داوطلبان نیازمند منابع بیشتر در این رابطه هستند کافیست با سایت در میان بگذارید تا ارائه آنها اقدام شود.

سوالات استخدامی‌ بانک قوامین / تاپ سوال

منابع آزمون استخدامی بانک قوامین در دو بخش عمومی و تخصصی

جهت رقابت در آزمون های استخدامی بانک های کشور حتما از قبل در خود آمادگی مربوط به بخش کتبی را ایجاد نمایید و سعی کنمایید منابع استاندارد و معتبر را در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید تا خروجی مطالعه شما به قبولی بخش کتبی آزمون استخدامی بانک مورد نظر تبدیل گردد.

برای داوطلبان آزمون استخدامی بانک قوامین منابع مطالعاتی بروز و نتیجه ساز را پیشنهاد نموده ایم که یکایک آنها نتیجه بررسی آزمون های استخدامی ۱۰ سال اخیر بانک های کشور و بانک قوامین می باشد. در ادامه با جزئیات مجموعه مجموعه های استخدامی بانک قوامین آشنا خواهید شد.

سوالات استخدامی‌ بانک قوامین / دروس عمومی

سوالات استخدامی معارف اسلامی ۵۱۳ عدد

سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۴۸۶ عدد

سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۵۴۷ عدد

سوالات استخدامی مهارتهای کامپیوتر ۵۴۷ عدد

سوالات استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۶ عدد

سوالات استخدامی هوش و توانمندی ۴۸۵ عدد

سوالات استخدامی اطلاعات عمومی ۳۲۵ عدد

بسته سوالات عمومی با پاسخنامه عرضه شده است و علاوه بر این بسته برای این دروس درسنامه عمومی هم طراحی گشته و دفترچه های فراگیر با پاسخنامه تشریحی از سال ۹۰ به بعد هم برای دانلود داوطلبان آزمون بانک قوامین در نظر گرفته شده است.

سوالات استخدامی‌ بانک قوامین / علوم اقتصادی

۲۲۰ عدد سوال تخصصی اقتصاد خرد و کلان

۱۶۰ عدد سوال تخصصی پول و بانکداری

۱۲۰ عدد سوال تخصصی بودجه

۳۸۰ عدد سوال تخصصی دانش علوم بانکی

داوطلبان رشته و گرایش های علوم اقتصادی آزمون بانک قوامین جهت تحول و آشنایی با اصل سوالات تخصصی که با پاسخنامه تدارک دیده شده اند حتما این بسته را تجربه نمایید تا مسیر پیش روی خود هموارتر از دیگر رقبا ببینید.


سوالات آزمون بانک قوامین / حسابداری

۱۸۲ عدد سوال تخصصی حسابداری میانه

۲۲۰ عدد سوال تخصصی حسابرسی

۱۷۳ عدد سوال تخصصی اصول حسابداری

۱۱۵ عدد سوال تخصصی حسابداری صنعتی

۱۰۰ عدد سوال تخصصی حسابداری شرکت ها

۱۴۶ عدد سوال تخصصی حسابداری مالی

۱۵۸ عدد سوال تخصصی حسابداری دولتی

نمونه سوالات استخدامی حسابداری این بانک را با تمامی دروس ملاحضه می نمایید که یکایک سوالات با پاسخنامه عرضه شده اند که مهم ترین نمونه سوالات این رشته برای آزمون جدید بانک خدمت داوطلبان منتشر گردید.


سوالات استخدامی‌ بانک قوامین / مدیریت

۲۵۰ عدد سوال سوال تخصصی تئوری های مدیریت

۱۵۷ عدد سوال سوال تخصصی مدیریت بازاریابی

۹۰ عدد سوال سوال تخصصی مدیریت مالی

۲۲۰ عدد سوال سوال تخصصی ریاضی و آمار

برای رشته مدیریت هم همانند رشته های قبلی بسته ای بسیار خوب با پاسخنامه ارائه گردید که داوطلبان رشته مدیریت آزمون استخدامی بانک قوامین می توانند تجربه ای هدفمند از این منبع اصل استخدامی نصیب خود نمایند.


آزمون استخدامی بانک قوامین

تاپ سوال منابع مطالعاتی مربوط به تمامی آزمون های استخدامی بانک های کشور تدارک دیده است و آپدیت آنها هم طبق برنامه جزو روند کاری این وبگاه می باشد و داوطلبان این بخش مجموعه نمونه سوالات استخدامی بانک قوامین را در چند رشته ملاحضه نمودند که قطعا از کاملترین ها در سطح کشور به شمار می روند. نکته ای که داوطلبان باید مد نظر داشته باشند که اینکه جهت آزمون های استخدامی بانک ها که رقابت تنگاتنگی را در آن ها وجود دارد منابع کامل و اصل را از سایتهای معتبر این حوزه دانلود داشته باشند.

بانک قوامین

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی