2020/04/29

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد (منابع آزمون با پاسخنامه)

سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاددر این بخش از دسته محصولات آموزشی و استخدامی بانک های کشور منابع مربوط به یکی از بانک ها به نام مجموعه سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد معرفی خواهد شد. این بانک هم همانند دیگر بانک ها وقتی نیازمند جذب نیرو باشد با صدور اطلاعیه و برگزاری آزمون از داوطلبان استخدام به عمل می آورد که تاپ سوال در این مطلب به منابع استخدامی بانک مهر اقتصاد پرداخته و منبع مطالعاتی کاملی را برای رشه های آن عرضه نموده است.

جهت سهولت در انتخاب دقیق منابع مربوط به رشته استخدامی بانک مهر اقتصاد تصمیم گرفته شد منابع هر رشته در بسته های جداگانه با پاسخنامه خدمت مخاطبان ارائه گردد تا بصورت دقیق با ریز محتویات منبع مورد نظر آشنا شوید. برای تمامی بانک ها بسته های مطالعاتی استاندارد منتشر شده است که در زمان آزمون هایی که تا الان برگزار گردید بسیار به کار داوطلبانی که آنها را برگزیدند آمد.

سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد (رشته های آزمون)

دانلود منابع آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد از تاپ سوال

مدیریت، علوم اقتصادی و حسابداری از عناوین ردیف شغلی های منابع مطالعاتی آزمون استخدامی بانک مهر اقتصاد در این بخش به شمار می روند و منابع عمومی و تخصصی هر یک از آنها از مهم ترین بخش های اصل استخدامی تشکیل شده اند.

سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد (منابع عمومی با پاسخ)

۵۱۳ نمونه سوال معارف اسلامی

۵۴۷ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی

۵۴۳ نمونه سوال مهارتهای کامپیوتر

۶۳۷ نمونه سوال ریاضی و آمار

۴۸۵ نمونه سوال هوش و توانمندی

۳۲۵ نمونه سوال اطلاعات عمومی

۴۸۶ نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی


سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد (مدیریت)

۹۰ سوال درس مدیریت مالی

۲۲۰ سوال درس ریاضی و آمار

۲۴۸ سوال درس تئوری های مدیریت

۱۵۷ سوال درس مدیریت بازاریابی

اولین بسته تخصصی به داوطلبان رشته مدیریت بانک مهر اقتصاد اختصاص یافته است که تمامی این سوالات استخدامی مدیریت از آزمون بانک های کشور با پاسخنامه جهت دانلود مهیا گردید. این تعداد نمونه سوال تخصصی قطعا داوطلبان این رشته را برای آزمون متحول خواهد نمود.


سوالات استخدامی بانک مهر اقتصاد (حسابداری)

۱۷۳ سوال درس اصول حسابداری

۱۴۵ سوال درس حسابداری مالی

۱۵۸ سوال درس حسابداری دولتی

۱۰۰ سوال درس حسابداری شرکت ها

۲۲۰ سوال درس حسابرسی

۱۱۵ سوال درس حسابداری صنعتی

۱۸۲ سوال درس حسابداری میانه

این هفت درس تخصصی رشته حسابداری آزمون بانک مهر اقتصاد تمام نیاز داوطلبان را جهت یک رقابت موفقت آمیز فراهم می نماید. نمونه سوالات هر درس از آزمون های اخیر با پاسخنامه نتیجه شده اند که در یک مجموعه با بخش عمومی می توانید دریافت داشته باشید.


سوالات تخصصی بانک مهر اقتصاد (علوم اقتصادی)

۱۶۰ سوال درس پول و بانکداری

۲۲۰ سوال درس اقتصاد خرد و کلان

۳۸۰ سوال درس دانش علوم بانکی

۱۲۰ سوال درس بودجه

متقاضیان رشته علوم اقتصادی که از ردیف شغلی های ثابت آزمون های استخدامی بانک های کشور محسوب می گردد میتوانند یکی از کاملترین نمونه سوالات با پاسخنامه را برای این بانک جهت مطالعه و آشنایی با سوالات انتخاب نمایند.


نمونه سوالات آزمون بانک مهر اقتصاد

منابع استخدامی بانک مهر اقتصاد ارائه شده توسط تاپ سوال قطع به یقین از دقیق ترین منابع مطالعاتی برای داوطلبان به حساب می آید و پیشنهاد ما به داوطلبان اینکه حتما قبل آزمون، دانلود مجموعه رشته های بانک مهر اقتصاد را جزو اولویت های خود بدانند و با آشنایی از قبل به این رقابت مهم بپردازند. با تجربیات تیم آموزشی تاپ سوال می توانید از طریق این بسته های مطالعاتی بیشتر آشنا شوید.

بانک مهر اقتصاد

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی