2019/03/21

امتیاز : / 5. رای :

معرفی بانک قرض الحسنه مهر ایران (عملکرد و اهداف بانک مهر ایران)

بانک قرض الحسنه مهر ایران بر مبنا رشد صحیح اقتصاد اسلامی در نظام بانکی کشور تاسیس گردید که در بخش هایی چون مدیریت سرمایه گذاری و تسهیلات قرض الحسنه فعالیت می نماید. بانک قرض الحسنه مهر ایران در دولت نهم فعالیتش را با مشارکت تعداد ۱۰ بانک بزرگ کشور و با تعداد ۳۰۰ شعبه و اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آغاز نمود و در حال حاضر با بیش از ۵۷۰ شعبه فعال در کشور مشغول به فعالیت می باشد. در معرفی بانک قرض الحسنه مهر ایران به تاسیس، عملکرد، تعداد پرسنل، اهداف مدنظر و … اشاره خواهیم داشت تا مورد توجه علاقمندان به این بانک قرار گیرد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران فعالیت های خود را با تعداد پرسنل بیش از ۳۵۰۰ نفر پیش می برد و اهداف مد نظر بانک مهر ایران عبارتند از جا انداختن فرهنگ سنت قرض الحسنه، تبدیل شدن بانک به یک سازمان پیش رو، ایجاد فعالیت های متنوع در بخش خدمات بانکی، استفاده از بانکداری الکترونیکی و بهره گیری از دانش فن آوری، استفاده از بانکداری الکترونیکی و بهره گیری از دانش فن آوری، رشد و ارتقاء عملکردهای مالی و …

از آنجاییکه بانک قرض الحسنه مهر ایران در زمینه های مختلف بانکداری، شاخص های خوبی از خود نمایش داد بانک مرکزی فعالیت آن را دائمی نمود.

معرفی بانک قرض الحسنه مهر ایران (وضعیت و عملکرد)

وضعیت و عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران را تا سال ۹۷ مورد بررسی قرار می دهیم :

  • شعب فعال / تعداد ۵۲۲ عدد
  • شهرستان های دارنده شعبه / تعداد ۳۰۸ عدد
  • خودپردازهای فعال / تعداد ۹۶۹ دستگاه
  • پایانه فروشگاهی / تعداد ۳۱٫۰۷۰ دستگاه
  • حساب های قرض الحسنه / تعداد ۶٫۸۱۳٫۲۵۶ فقره
  • مشتریان / تعداد ۶٫۴۴۷٫۷۰۰ نفر
  • مطالبات به کل تسهیلات اعطا شده / نسبت ۰/۹۷ %
  • کفایت سرمایه / نسبت ۱۷ %

بانک قرض الحسنه مهر ایران در نسبت مطالبات به کل تسهیلات اعطایی و نسب کفایت سرمایه با عملکردی که از خود به جا گذاشته است عنوان بهترین عملکرد شبکه بانکی را به خود اختصاص داد. آمارهای دیگر عملکردی این بانک هم وضعیت پیشرفت خوب را گویا می باشد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک هایی که در راستای فعالیت های بانکی اسلامی پایه گذاری شده است و دنبال کننده توسعه و تقویت ارزش های اسلامی در بخش قرض الحسنه می باشد. تاپ سوال آرزوی موفقیت روزافزون و حصول به اهداف را برای بانک مهر ایران دارد.

برگزاری آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۹۸

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تامین نیروی مورد نیاز رشته شغلی متصدی امور بانکی و بهبود کیفیت خدمات بانکی در تاریخ ۹۸/۴/۴ اقدام به فراخوانی استخدام در بیش از ۲۵ استان کشور نمود که می توانید اطلاعات بیشتر در این رابطه را از بخش اخبار استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران مشاهده نمایید. چند فرایند جهت پذیرش داوطلبان در نظر گرفته شده که فعلا داوطلبان می بایست خود را برای آزمون کتبی آماده نمایند که در تاریخ ۹۸/۶/۱ آزمون بانک مهر ایران برگزار می گردد. تاپ سوال برای بخش کتبی آزمون جامع ترین منابع استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران را ارائه نموده است.

امیداوریم معرفی بانک قرض الحسنه مهر ایران مورد پسند شما علاقمندان به این بانک قرار گرفته باشد و در میزان تاثیرگذاری بر میل و اشتیاق شما در همکاری با این بانک خوب کشور نقش آفرینی نماید.

بانک قرض الحسنه مهر ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی