2019/10/22

امتیاز : / 5. رای :

استخدام تامین اجتماعی سال ۹۸ (اطلاعیه های سازمان تامین اجتماعی)

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی تیم تاپ سوال برای یکایک کاربران گرامی، به اطلاع می رسانیم در این بخش از اخبار استخدامی تمامی خبرها و اطلاعیه های مربوط به استخدام تامین اجتماعی سال ۹۸ را می توانید مشاهده نمایید و امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. شرایط و فراخوان های برگزاری آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی را با تاپ سوال پیگیر باشید که تمامی اطلاعیه های این بخش را مورد بازبینی قرار می دهد.

سازمان تامین اجتماعی طی این چند سال آزمون های زیادی را جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز برگزار نموده است که در این قسمت اطلاعیه های این آزمون ها را خدمت داوطلبان و متقاضیان عرض می نماییم و برای بخش مطالعاتی آزمون های تامین اجتماعی هم این وبگاه تلاش های بسیار به خرج داده است که مجموعه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی منتشر شده از این وبگاه توانسته به سطح علمی داوطلبان قوت کامل ببخشد و به رشته شغلی مورد نظر خود دست یابند. داوطلبان آزمون های جدیدتر هم می توانند مسیری که داوطلبان موفق ادوار اخیر برگزیدند را دستور کار قرار دهند.


استخدام تامین اجتماعی / آخرین اطلاعیه های جذب نیرو

سازمان تامین اجتماعی در آزمون هایی که برگزار می نماید رشته های شغلی بسیار مهمی را در نظر می گیرد که متقاضیان بسیار زیادی هم برای رقابت در این رشته ها آماده هستند و تلاش داریم که به محض انتشار خبری جهت جذب نیرو، شما مخاطبان را در جریان بگذاریم.


بهمن ماه ۱۳۹۸ – شرکت کار و تامین اجتماعی استان یزد نیرو جذب می نماید

شرکت کار و تامین اجتماعی استان یزد در بهمن ماه ۹۸ فراخوانی به منظور جذب نیروی جدید در عنوان شغلی متصدی خدمات عمومی منتشر نمود. پذیرش نیرو در این اطلاعیه از طریق مصاحبه می باشد که متقاضیان واجد شرایط برای نام نویسی در پایگاه اینترنتی کار و تامین اجتماعی از تاریخ بیستم لغایت بیست و پنجم بهمن ماه می توانند اقدام نمایند.


۵ بهمن ماه ۹۸ – آزمون استخدام شرکت کار و تامین اجتماعی در چند استان

شرکت کار و تامین اجتماعی در چهار استان به نام های فارس، گیلان، تهران و آذربایجان شرقی آزمون استخدامی برگزار می نماید. متقاضیان جهت اطلاع از شرایط آزمون و رشته ها می توانند به پایگاه اینترنتی شرکت کار و تامین اجتماعی مراجعه نمایند. نام نویسی این آزمون از روز ششم بهمن آغاز و در تاریخ یازدهم بهمن ماه پایان می یابد. آزمون این اطلاعیه در تاریخ هجدهم بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار می گردد.

کارشناس امور مالی، کارشناس امور اداری، کارشناس مامایی، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس پرستاری، متصدی پذیرش و اطلاعات و آمار، کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی، متصدی خدمات اداری، بهیار، متصدی خدمات عمومی و متصدی خدمات دارویی از رشته های شغلی این فراخوان جذب و پذیرش در استان های مذکور به شمار می روند.


۲۵ اسفند ۹۵ – خبر استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۶

به اطلاع تمام کاربران تاپ سوال می رسانیم سازمان تامین اجتماعی با برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی در دو بخش بیمه ای و درمان از میان افراد واجد شرایط استخدام بعمل می آورد. کلیه متقاضیان می توانند برای ثبت نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir از تاریخ ۹۵/۱۲/۲۴ لغایت ۹۵/۱۲/۳۰ مراجعه نمایند. داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از تاریخ ۹۶/۰۲/۱۹ به پایگاه سازمان تامین اجتماعی به نشانی : www.tamin.ir و سازمان سنجش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند.

منابع امتحانی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در بخش عمومی مشترک بدین شرح است ریاضیات و آمار مقدماتی ، زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه ICDL) ، معارف اسلامی ، شناخت تامین اجتماعی ، اطلاعات عمومی ، استعداد و هوش و آزمون بهش تخصصی بر اساس عنوان شغلی مربوطه می باشد.


بهمن ماه ۹۵ – ثبت نام آزمون استخدامی منطقه ای سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی در استان های بوشهر و مرکزی برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در بیمارستان عسلویه و درمانگاه دلیجان از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی از بین افراد واجد شرایط استخدام به عمل می آورد. متقاضیان برای ثبت نام از تاریخ ۹۵/۱۱/۲۰  لغایت ۹۵/۱۱/۲۴ فرصت دارند نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.


دی ماه ۹۵ – خبر استخدام ۵۰۰ ماما برای سازمان تامین اجتماعی

به اطلاع کاربران عزیز می رسانیم سازمان تامین اجتماعی برای تکمیل کادر مورد نیاز خود مجوز استخدام ۵۰۰ ماما را دریافت نموده است.


دی ماه ۹۵ – خبر استخد استخدام ۵۱۰ پست جدید در مراکز درمانی سازمان های تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی در مراکز درمانی سازمان های تامین اجتماعی با برگزاری آزمون استخدامی در ۵۱۰ پست استخدام به عمل می آورد.


شهریور ماه ۹۵ –  خبر برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی تامین اجتماعی

به اطلاع شما کاربران  وب سایت تاپ سوال می رسانیم نیروهای قراردادی ماده ۲۰ آیین‌نامه استخدامی سازمان تامین اجتماعی که حسب مجوزهای قانونی به‌صورت تمام‌ وقت در تمامی سطوح شغلی با مقاطع تحصیلی دیپلم و بالاتر اشتغال به کار دارند آزمون تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای قراردادی سازمان تامین اجتماعی ماده ۲۰ آیین‌نامه استخدامی به پیمانی‌ ، ۱۹ شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.


منابع مطالعاتی آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی
سوالات استخدامی کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی تامین اجتماعی سوالات استخدامی دکترای علوم آزمایشگاهی تامین اجتماعی
سوالات استخدامی دکترای داروساز تامین اجتماعی سوالات استخدامی کارشناس آمار و اطلاعات تامین اجتماعی
سوالات استخدامی بهیار تامین اجتماعی سوالات استخدامی بهدار تامین اجتماعی
سوالات استخدامی کارشناس امور بیمه تامین اجتماعی سوالات استخدامی انبار دار تامین اجتماعی
سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات تامین اجتماعی سوالات استخدامی کارشناس حقوقی تامین اجتماعی
سوالات استخدامی کارشناس امور مالی تامین اجتماعی سوالات استخدامی کارشناس امور اداری تامین اجتماعی
سوالات استخدامی کارشناس بهداشت حرفه ای تامین اجتماعی سوالات استخدامی کارشناس بهداشت محیط تامین اجتماعی
سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی سوالات استخدامی کارشناس تعمیرات تجهیزات پزشکی تامین اجتماعی
سوالات استخدامی کارشناس هوشبری تامین اجتماعی سوالات استخدامی متصدی خدمات اداری تامین اجتماعی
سوالات استخدامی متصدی خدمات داروئی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی